Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 21:14:27Roodhapje was niet gewelpt, daar heeft Perry gelijk in. Ik was gewelpt.  ^-^ 

Ik vermoed omdat ik VakantiEhuisje had staan in mijn verhaal post. XD
Ik dacht, ik kan dit gelijk melden, of ik laat iemand anders dit doen, zodat ze me nogmaals konden welpen op Huidenwisselaar. En ik de welp 2 nachten kon bezighouden met mij. Echter hoeft dit dus niet.

Citaat van: Perry26 op Gisteren om 18:24:36Hmmm,
Roodhapje beweert met bijna niemand over het spel gesproken te hebben, maar toch gewelpt te zijn.

Normaal gesproken zou ik dat geloven, maar als welp op 30 spelers moet er haast wel ergens info te halen zelf voor een welp, zelfs een kantclaim kan al helpen imo. (Vaak genoeg het gesprek gehad "Heb je een beetje een interessante rol" -> Nee -> Welppoging op je dak.)

Dus waar ik nu aan denk is dat we hier dat oude truukje zien waar wolf A gewelpt is en wolf B het meldt in het dtopic, om zo duidelijk te maken aan de welp dat A en B wolven zijn. Dat of we hebben gewoon een inactieve welp.

Citaat van: Perry26 op Gisteren om 19:14:56
Citaat van: RoodHapje op Gisteren om 19:08:14Maar hoe weet de welp dan dat het een wolf is? Ik snap het echt niet.
Nouja, het lijkt me best merkwaardig als je welp bent en speler A hebt gewelpt en dan speler B ziet melden dat hij gewelpt is. Als A en B in dat geval geen wolven zijn, kan dit alleen maar veroorzaakt worden door een tweede welp of een huidenwisselaar,

Maar misschien moeten we niet in dit topic teveel speculeren over hoe de wolven het best hun welp kunnen vinden, als dit blijkbaar niet zo bekend is als ik dacht XD.

Perry zegt hier:
- Dat hij niet gelooft dat RH gewelpt is
- Dat dit een truc moet zijn
- Dat als dit dus niet zo is, de welp moet kijken naar huidenwisselaar
- En eindigt dit met dat we mogelijk niet erover moeten speculeren

Dus voor mij is dit eig al bevestigen:
- Perry is welp
- Perry heeft contact met de welp
- Perry zoekt contact met de welp
- Perry is gruwelijk onhandig bezig

Vertel me maar welke je wilt, ga ik alvast mijn stem wijzigen.

Oh en voor het geval dat perry een wolf is, of er meerdere welpen rondlopen, hier een serie dierennamen:
Spoiler
Hert – Uil – Ibis – Das – Egel – Neushoorn – Wolf – Impala – Slang – Schorpioen – Everzwijn – Leeuw – Aap – Alpaca – Rat
[close]
Succes he!

Na dit gelezen te hebben ziet het er inderdaad uit alsof Perry zit te hinten naar de wolfjes met informatie die hij niet had volgens RH en Fals. Dus voor mij is dat duidelijk waar mijn stem dan heen gaat.

Overigens wil ik wel toevoegen aan dit verhaal dat ik wist dat Fals gewelpt was. Maar ik denk niet dat veel mensen dit wisten. Ik wist niet dat RH niet gewelpt was.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Aintgotrhythm

Citaat van: Perry26 op Gisteren om 21:46:04
Citaat van: Falsifica op Gisteren om 21:14:27Roodhapje was niet gewelpt, daar heeft Perry gelijk in. Ik was gewelpt.  ^-^ 

Ik vermoed omdat ik VakantiEhuisje had staan in mijn verhaal post. XD
Ik dacht, ik kan dit gelijk melden, of ik laat iemand anders dit doen, zodat ze me nogmaals konden welpen op Huidenwisselaar. En ik de welp 2 nachten kon bezighouden met mij. Echter hoeft dit dus niet.

Citaat van: Perry26 op Gisteren om 18:24:36Hmmm,
Roodhapje beweert met bijna niemand over het spel gesproken te hebben, maar toch gewelpt te zijn.

Normaal gesproken zou ik dat geloven, maar als welp op 30 spelers moet er haast wel ergens info te halen zelf voor een welp, zelfs een kantclaim kan al helpen imo. (Vaak genoeg het gesprek gehad "Heb je een beetje een interessante rol" -> Nee -> Welppoging op je dak.)

Dus waar ik nu aan denk is dat we hier dat oude truukje zien waar wolf A gewelpt is en wolf B het meldt in het dtopic, om zo duidelijk te maken aan de welp dat A en B wolven zijn. Dat of we hebben gewoon een inactieve welp.

Citaat van: Perry26 op Gisteren om 19:14:56
Citaat van: RoodHapje op Gisteren om 19:08:14Maar hoe weet de welp dan dat het een wolf is? Ik snap het echt niet.
Nouja, het lijkt me best merkwaardig als je welp bent en speler A hebt gewelpt en dan speler B ziet melden dat hij gewelpt is. Als A en B in dat geval geen wolven zijn, kan dit alleen maar veroorzaakt worden door een tweede welp of een huidenwisselaar,

Maar misschien moeten we niet in dit topic teveel speculeren over hoe de wolven het best hun welp kunnen vinden, als dit blijkbaar niet zo bekend is als ik dacht XD.

Perry zegt hier:
- Dat hij niet gelooft dat RH gewelpt is
- Dat dit een truc moet zijn
- Dat als dit dus niet zo is, de welp moet kijken naar huidenwisselaar
- En eindigt dit met dat we mogelijk niet erover moeten speculeren

Dus voor mij is dit eig al bevestigen:
- Perry is welp
- Perry heeft contact met de welp
- Perry zoekt contact met de welp
- Perry is gruwelijk onhandig bezig

Vertel me maar welke je wilt, ga ik alvast mijn stem wijzigen.

Oh en voor het geval dat perry een wolf is, of er meerdere welpen rondlopen, hier een serie dierennamen:
Spoiler
Hert – Uil – Ibis – Das – Egel – Neushoorn – Wolf – Impala – Slang – Schorpioen – Everzwijn – Leeuw – Aap – Alpaca – Rat
[close]
Succes he!
?

Nouja, kijk die tweede post is er alleen maar vanwege jouw en RH, omdat ik echt even niet snapte waardoor jullie in de war raakte. Ik legde alleen maar een potentiële strategie hier uit. Ik zou als welp niet echt een huidenwisselaar in overwegen nemen natuurlijk, maar het is een speltheoretische optie dus voor de volledigheid vermeld zodat het duidelijk was waar ik aan dacht.
Maarja, nu vallen we weer in die val. Van mij mag je best speculeren over wat ik met die post wilde bereiken, en of ik een treintje wilde starten op RH ofzo, maar het lijkt me handiger om daar over te speculeren dan over de specifieke strategie die ik in gedachte had.

Maarja, RH is echt gewelpt is natuurlijk ook een optie, ik zei ook niet dat ik er niks van geloofde ofzo, dit leek me ook een optie om in overwegen te nemen. (Als ik een claim echt niet geloof zeg ik dat meestal gewoon letterlijk)

Daarbij, snap ik niet helemaal wat jouw theorie hier is Falifica? Ik ben nu denk ik net zo in de war als jij en RH hier waren. Als ik de opties bekijk
Perry is Welp: leest alsof if welp ben en denk dat RH slecht is vanwege de door mij gestelde rede, dan is het niet logisch om dit hier te posten toch?
Perry heeft contact met de welp: dan kan ik de door  mij beschreven strategie niet hebben gebruikt, want ik heb nooit geclaimd gewelpt te zijn. Dus dan zie ik niet in hoe dat hiermee te maken heeft
Perry zoekt contact met de welp: Hmm, mja is op zich de enige realistische optie in je lijstje, maar dan zijn er subtielere manieren om dit te doen toch?
En over dat gruwelijk onhandig bezig zijn: toen ik dit posten kon ik me niet voorstellen dat de wolven en de welp nog dit nog niet hebben bedacht, dus als dat in jouw optiek wel zo is ben ik inderdaad onhandig bezig :P.

Trouwens, waarom staat "Maar als welp op 30 spelers" zo groot opgemaakt? Snap niet echt waar je dat in je redenering gebruikt.

Omdat het erop lijkt dat jij duidelijk wist dat niet RH maar Fals gewelpt is. En je verwijst naar "Er moet info te vinden zijn" wat er was in Fals zijn verhaal post. En vervolgens gooi je een strategie open die eventuele wolven kunnen gebruiken en doet dat af als "dacht dat dit algemeen bekend was".

Perry26

Perry26

Oh fuck, wacht ik snap hem

Er is een huidenwisselaar, RH stond gewisseld en ze vind het niet waarschijnlijk dat ik gokte dat ze niet gewelpt was op basis van de informatie die ik had.

Verklaart ook waarom die twee daar ineenkeer zo fel op waren.

Kan iemand me gewoon beulen, denk niet dat ik me hiertegen kan verdedigen (Zelf priesterwater zou niet werken want ik wordt geschuldigd van welp zijn en niet van wolf zijn).

yasu

Wil je nog een beul uitschakelen als ijzeren heijn? XD no thanks

Orange-King

Ik wacht nog even met een hele uitgebreide analyse, omdat ik bang ben dat de huidige tsunami aan berichten sommige spelers buiten spel kan zetten. Mijn voorkeur qua communicatie is to the point.

Tegen iemand die expliciet vraagt om een beulactie wil ik vooral zeggen: denk aan ijzeren hein.

Mexicanobroeder

Wat is dit voor pathetisch gedoe over beulen? Dat is voor mij eigenlijk nog verdachter dan het hele verhaal er omheen

Falsifica

Kan ik vragen om een bengel en een yeti? Of is het daar nog te vroeg voor?  :(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Perry26

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 22:34:57Kan ik vragen om een bengel en een yeti? Of is het daar nog te vroeg voor?  :(
dan moet die wel waken over degene met wie je gewisseld staat dus ik zou voor de Yeti gaan

loetjef

Ik heb voor nu mijn stem ook op Perry gezet. Denk dat dat geen verdere uitleg behoeft op dit moment.

Ik ben alsnog fan van de discussie over de lunch voortzetten, ten eerste "winnen" we 2 extra dagen discussietijd, ten tweede spoor ik liever wolven op dan welpen.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Chaosimsystem_

Dit verhaal blijft gewoon vreemd. En heel de uitleg erover die nog zeer verwarrend is ook. Dit voelt me echt als zoeken aan en of je door de mand bent gevallen.

Al is een g/s koppel of bb ook nog wel een mogelijkheid die aan het zoeken is. Een wolf die dit voor een welp zou doen zou me helemaal straf lijken (als dit is wat Perry bedoelt, want in die teksten ben je me echt kwijt)

Dan het heel beul verhaal is precies van ik ben toch door de mand gevallen beul me maar, of zoals Yasu zegt om zo nog iemand mee te nemen.

Dat bloodwolf verhaal zie ik hem ook gewoon nog doen voor de grap en dat dan direct opgooien is ook iets daar naar gezien moet worden, want inderdaad als Zuna zegt, durven meer dit te zeggen als grap.

CarnageRazor

Ik denk dat Perry ophangen op dit moment het meeste informatie geeft.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

loetjef

@Chaosimsystem_ kun je je laatste alinea uitleggen? Ik mis even de link tussen dat en de stukken ervoor.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Castiel.

Well... That escalatie quickly, goede play mannen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Chaosimsystem_

Citaat van: loetjef op Gisteren om 22:45:12@Chaosimsystem_ kun je je laatste alinea uitleggen? Ik mis even de link tussen dat en de stukken ervoor.

Er is geen directe link, meer een overzicht wat er allemaal is gezegd en wat ik ervan denk. Had misschien beter moeten verwoorden, maar ik zou Chaos niet zijn als ik niet chaotische posten maak (of onduidelijke).

EXcuses voor de onduidelijkheid, Loetjef.