Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

LustigeWolf

Citaat van: Beertje op Gisteren om 22:05:31Wesp zou inderdaad prima slecht kunnen zijn maar er was nog een ziener ergens. Dat heeft fals mij verteld. Die claim mis ik nu ergens. Dat zou dan de conversie of tweede lijk kunnen zijn. Heb al paar dagen niemand met resultaten gezien of gehoord.

Als het waar is dat TL nu niet het actieve lijk is, dan lijkt dit me een goede aanknoping? Heeft iemand een idee wie deze ziener ooit was? Als die inderdaad al meerdere speldagen niks meer gemeld heeft lijkt me dat die in ieder geval geen ziener meer is. Wie leeft er nog van het groepje van Fals?

Skunki

Nou we weten dus dat ze Elias van slechte burger naar Ork veranderd hebben.
Jammer dat Himan dood is gegaan vannacht, maar het doet mij de andere burger claim die ik dit spel heb ontvangen meer geloven.

Ik vind het vooral interessant dat ik dit spel vele verhalen over vogeltjes (zieners/helderziende/what not?) heb gehoord, maar er bij mij nog niemand die rol claimt. Terwijl ik toch van bijna iedereen een rol heb gehoord.

Zorgt ervoor dat ik sterke vermoedens heb dat die persoon geconverteerd of lijk is geworden, of dat het vogeltje al die tijd een g-s koppel was, maar dit lijkt mij het minst waarschijnlijke scenario.

Ik zal kijken of ik vandaag tijd heb om het eea te analyseren.