Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Beertje

Wesp zou inderdaad prima slecht kunnen zijn maar er was nog een ziener ergens. Dat heeft fals mij verteld. Die claim mis ik nu ergens. Dat zou dan de conversie of tweede lijk kunnen zijn. Heb al paar dagen niemand met resultaten gezien of gehoord.
I love Elias

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 21:29:00Ik neem aan dat Elias dan geupgrade was? Had daar geen Ork verwacht, maar I guess dat ze extra doden wilde maken.

Lunch ook logisch. Slecht heeft duidelijk extra moorden nodig. Daarom ook de WW lunch I guess.

Lijkje ophangen dus op dit punt? Of AGR als slechtje hangen. Dunno wie de andere wolf en/of conversie dus zou zijn.

@Dragonfly @Chaosimsystem_ @Skunki wat gaan we doen?

@Beertje @LustigeWolf @Wesp in Glas wie verwachten jullie als conversie?

en ork is veilig voor water

Thelight288

ik ben niet de killer hier, dus succes nog hierna XD

Wesp in Glas

BloodWolf14

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 22:02:56Verder heb ik met Skunki (op dat moment voor mij de ENIGE bewezen goodie) mijn rol gedeeld en helemaal in het begin van het spel mijn rol gedeeld met Beertje nadat ik vernomen had dat hij zvw is en dus ook nooit slecht kan worden.

Ik denk dat wanneer Skunki en Beertje met elkaar gaan praten kunnen bevestigen wat ik geclaimd heb.

Verder zijn er nog genoeg mensen waar we niets van weten, maar daar wordt telkens subtiel de aandacht van afgeleid naar Lustige Wolf, Beertje en mijzelf.
Waarom heb jij te horen gekregen (aan het begin) dat Beertje zvw was? Heb je een rol die bewezen vertrouwen kan worden dat iemand dat met je deelde?

@Beertje heb jij die info zelf doodgespeeld aan Wesp?

BloodWolf14

BloodWolf14

Wesp, misschien wil je delen wie nacht 3 lunch was? Dan kunnen we het moordende Lijk ophangen.

Al snap ik natuurlijk dat je liever een extra moord per nacht wil

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 23:15:13Wesp, misschien wil je delen wie nacht 3 lunch was? Dan kunnen we het moordende Lijk ophangen.

Al snap ik natuurlijk dat je liever een extra moord per nacht wil
Grapjas

BloodWolf14

Als je mij een grapjas vind wacht ik op jouw analyse. Help maar vinden wie dan het Lijk zou moeten zijn door logica ;)

Lan

Ik twijfel of nu op een lijk gaan het slimst is. Als er inderdaad twee zijn, hebben we dan een aanknopingspunt bij welke delver Thelight zou horen? Ik vind het lijk van Angelique (indien Angelique echt delver is) minder spannend nog.

Daarnaast vind ik de kill van het lijk wel sympathiek. Himan blijkt goed te zijn, maar was wel verdacht, terwijl er ook mensen zijn die bewezen goed zijn. Het komt dus over alsof op dit punt het lijk nog met goed speelt (wat denk ik op dit punt ook het gunstigst is voor het lijk).

Beertje

Citaat van: Beertje op Gisteren om 22:05:31Wesp zou inderdaad prima slecht kunnen zijn maar er was nog een ziener ergens. Dat heeft fals mij verteld. Die claim mis ik nu ergens. Dat zou dan de conversie of tweede lijk kunnen zijn. Heb al paar dagen niemand met resultaten gezien of gehoord.

Zolang niemand verder iets inhoudelijks deelt (dat is al een paar rondes zo) kan je mij alles vragen maar kan ik niks. Dat is net zoiets als aan een blinde vragen om een rijexamen af te leggen.

Ik weet wat Wesp claimt, maar ik kan er dus niks mee omdat ik van 80% van jullie nooit claims heb gezien of gehoord. Ik weet dus niet of het past. Ik mis ook nog steeds die ziener die dubbel prijs kan zijn (wolf of lijk). Het liefste hang ik die in plaats van TheLight.

Weten we bijvoorbeeld ook zeker dat Angelique echt delver is? Of is ze wolf-die-delver-claimt?
I love Elias

Kaasje

Citaat van: Beertje op Gisteren om 22:05:31Weten we bijvoorbeeld ook zeker dat Angelique echt delver is? Of is ze wolf-die-delver-claimt?
Ik vind dit nog wel een interessante lead. Dubbele delver, hoe waarschijnlijk is dat? Maar ja, ik heb ook al een tijdje niet gespeeld en er zijn blijkbaar ook 3 priesters ;D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Thelight288

2 delvers op 34 man is vrij realistisch xD

En 3 priesters waren niet begonnen allemaal als priester ook dus niet helemaal vergelijkbaar

Chaosimsystem_

Ja dat van die delvers kan ik nog geloven, maar al die priesters beginnen nu toch echt wel op te vallen. @BloodWolf14 wat ik denk, bedoel je dan dat ik TL ook lijk verdenk of algemeen? Want natuurlijk TL stond in het spel al snel als goed voor dus als wolven wel lunchbaar dus zie ik TL het wel zijn, maar er zijn nog die goed erop stonden en dan is het Fals en Skunki al zou het me verbazen dat hij al lijk is geworden. Natuurlijk zeg nooit nooit.

Algemeen of ik liever lijk eruit wil hebben of een hulpje? Dat hulpje kan natuurlijk niet veel doen, het lijk kan nog moorden en zag ook dat iemand zei dat het lijkt of die voor goed speelt omdat Himan verdacht werd? Alleen waarom zou die dan niet kiezen voor het hulpje? Want daar waren we zeker van. Had ons nu wel moeilijk gemaakt om te zoeken, maar dan waren we zeker dat niemand goed eruit zou gaan. Dus zou ik voor lijk gaan.