Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Pfff okay LW dus ook niet.

Man ik geef het op met zoeken

Beertje

I love Elias

LustigeWolf

Fijn dat het iig bewezen is dat ik geen wolf meer ben. Behalve ketter dan.
Jammer dat we het water niet beter hebben kunnen gebruiken.
Op dit moment helaas weer weinig toe te voegen aan de discussie

Thelight288

Ja inderdaad, dan chaos, Himan of kaasje denk ik

Chaosimsystem_

Ik kan me niet bewijzen dus buiten dat ik zeg dat ik het niet ben kan ik niet veel verdedigen. Ik ben niet zeer actief geweest dit spel, lig ook niet lekker in het spel.

Mijn rol weet TL en nog andere al dus meer als dat kan ik niet zeggen. Buiten dat ik goed ben.

Beertje

Ok
Dus we zoeken nog 2 wolven
Agr is hulpje

Angelique is delver
TL is lijk
Er is dus nog een lijk?

Bw en ik zijn priesters
Skunki gokker

Vertel het mij maar. Maar er is een lijk los nu. Ik stem dus op een lijkje om te voorkomen dat we twee kills krijgen
I love Elias

Orange-King

Aangezien we geen bordspellen meer spelen doe ik nu een spelletje mijnenveger. Hierbij een aantal rode vlaggen:

Citaat van: Wesp in Glas op  5 september 2026, 23:29:35Gooi gewoon op Elias. Kunnen we daarna Lustige hangen want die is het slechte deel van een G/S koppel bestaande uit Lustige en ik. En daarna kunnen de lijken (meervoud?) hun ding doen. Of zijn er nog meer wolven?

Vertaling:
"Beertje, gooi aub je water op een hulpje, dat werkt toch niet"
"Ja, ik bevestig dat er een G/S koppel is, maar de samenstelling vertel ik natuurlijk niet in het d-topic"
"Ik geef alvast een sneak preview dat de weerwolven straks de grafdelver gaan lunchen"

Citaat van: Wesp in Glas op  6 september 2026, 12:01:25Ja want hulpjes ophangen ipv wolven is een goede move natuurlijk?

Als we zo zeker zijn dat Elias geen wolf is, waarom hangen we hem dan nadat Fals aangaf dat slecht bijna een meerderheid heeft?

"Ik heb eigenlijk geen zin om nu onze ork op te hangen, want deze moet nog een moord plegen vannacht"

Citaat van: Wesp in Glas op  6 september 2026, 11:45:28Ssst jij was lijk heb ik vernomen

"Ik zit op het wolvenboard dus ik weet dat hij het lijk moet zijn, we hebben namelijk [speler onbekend] geconverteerd"

BloodWolf14

Ik neem aan dat Elias dan geupgrade was? Had daar geen Ork verwacht, maar I guess dat ze extra doden wilde maken.

Lunch ook logisch. Slecht heeft duidelijk extra moorden nodig. Daarom ook de WW lunch I guess.

Lijkje ophangen dus op dit punt? Of AGR als slechtje hangen. Dunno wie de andere wolf en/of conversie dus zou zijn.

@Dragonfly @Chaosimsystem_ @Skunki wat gaan we doen?

@Beertje @LustigeWolf @Wesp in Glas wie verwachten jullie als conversie?

BloodWolf14

Sterke post OK. Ik ben ergens wel voor Light ophangen als ik eerlijk ben.

Ik had me voorgenomen eerst de slechtjes te zoeken voordat ik daarmee begon, maar nu er een Lijk lijkt te moorden is die toch een klein beetje voorkeur :s

Wesp in Glas

Citaat van: Orange-King op Gisteren om 21:28:40"Ik zit op het wolvenboard dus ik weet dat hij het lijk moet zijn, we hebben namelijk [speler onbekend] geconverteerd"
Beertje en Bloodwolf maakten openbaar dat TL lijk was geworden omdat er A geen lunch was en B Beertje als valse engel priester was geworden.

Verder heb ik je dit spel niet zo heel veel gezien, dus ik vermoed dat je maar voor de helft zit op te letten.

BloodWolf14

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 21:40:18Beertje en Bloodwolf maakten openbaar dat TL lijk was geworden omdat er A geen lunch was en B Beertje als valse engel priester was geworden.

Verder heb ik je dit spel niet zo heel veel gezien, dus ik vermoed dat je maar voor de helft zit op te letten.
Opzich is quotes van jou erbij halen wel een blijk van teruglezen? Die tover je niet uit de hoge hoed zegmaar.

Kun jij de levende spelers een bij langs gaan en aangeven wat je denkt dat ze zijn?

@LustigeWolf zelfde vraag voor jou

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 21:47:06
Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 21:40:18Beertje en Bloodwolf maakten openbaar dat TL lijk was geworden omdat er A geen lunch was en B Beertje als valse engel priester was geworden.

Opzich is quotes van jou erbij halen wel een blijk van teruglezen? Die tover je niet uit de hoge hoed zegmaar.

Kun jij de levende spelers een bij langs gaan en aangeven wat je denkt dat ze zijn?

@LustigeWolf zelfde vraag voor jou
Ja dat is de helft waar ik over spreek wanneer ik zeg dat hij voor helft aan het opletten is...
De andere helft heeft hij dan weer gemist...
Gelukkig ben je niet bij de hand.
En blijkbaar heb je het idee dat je voor OK moet praten.

Wil je dat ik openbaar een lijstje maak?
Want wat ik heb begrepen is OK welp

Kaasje

Hebben we zekerheid over het lijk-zijn van TheLight? En moeten we rekening houden met de claim van Angelique en dus twee lijken?

Indien het antwoord op de laatste vraag nee is, dan wordt de claim van Angelique ook niet zo geloofwaardig meer lijkt me.

Verder is iemand waar we vrij weinig van horen Chaos.
Ik sluit me aan bij de post van OK omtrent Wesp. In ieder geval het "I give up"-speelgedrag zagen we ook terug in het bordspel. Of ik interpreteer de post hierboven (over dat G/S koppel) verkeerd.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Wesp in Glas

Citaat van: Kaasje op Gisteren om 21:55:57Hebben we zekerheid over het lijk-zijn van TheLight? En moeten we rekening houden met de claim van Angelique en dus twee lijken?

Indien het antwoord op de laatste vraag nee is, dan wordt de claim van Angelique ook niet zo geloofwaardig meer lijkt me.

Verder is iemand waar we vrij weinig van horen Chaos.
Ik sluit me aan bij de post van OK omtrent Wesp. In ieder geval het "I give up"-speelgedrag zagen we ook terug in het bordspel. Of ik interpreteer de post hierboven (over dat G/S koppel) verkeerd.

Als ik Bloodwolf EN Beertje mag geloven, dan is TL lijk.

Andzelika is sowieso niet zeker.

En ik werd ervan geticht G/S koppel te zijn met LW waarvan LW het slechte deel was van de G/S koppel.
In dat geval lynch hem maar, dan hebben we een slechtje en ben ik vrijgesproken van een G/S koppel is zijn.
Is wat mijn insteek was. Verder zat Fals in mijn PM te vertellen dat ze leugenwolf of verhulwolf van Elias hadden gemaakt en in mijn ogen zijn die prima te wateren. Dat Elias achteraf Ork blijkt te zijn is hindsight en wordt wel heel makkelijk gebruikt om mij vervolgens zwart te maken.

Wesp in Glas

Verder heb ik met Skunki (op dat moment voor mij de ENIGE bewezen goodie) mijn rol gedeeld en helemaal in het begin van het spel mijn rol gedeeld met Beertje nadat ik vernomen had dat hij zvw is en dus ook nooit slecht kan worden.

Ik denk dat wanneer Skunki en Beertje met elkaar gaan praten kunnen bevestigen wat ik geclaimd heb.

Verder zijn er nog genoeg mensen waar we niets van weten, maar daar wordt telkens subtiel de aandacht van afgeleid naar Lustige Wolf, Beertje en mijzelf.