Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Citaat van: EliasTheBest op  6 september 2026, 12:22:32Onzin verhalen die verzonnen zijn door onze wispelturige falsifica die ook skunki voor de bus gooide.
Laten we ons vriendelijk uitlaten over de doden, nu zij niet meer kunnen reageren.

Thelight288

Heel leuk. Maar fals had niks met die info te maken xD

EliasTheBest

Citaat van: Thelight288 op  6 september 2026, 12:57:18Heel leuk. Maar fals had niks met die info te maken xD

Heel leuk. Maar fals kwam met dat lijstje

BloodWolf14

Is het spel al opgelost? Ik wacht op de discussies die zouden moeten kunnen plaatsvinden als ik met mijn starre blik niet in de weg zit?

Ik lees terug dat er nog vraagtekens zijn bij wie de raddraai-welp is lol. Als die niet duidelijk is worden mijn posts niet gelezen xD

Wel jammer hoe de discussie doodbloedt als de actief zoekende goedjes worden gemoord of de mond gesnoerd :)

Goed. Dit was mijn bijdrage weer voor deze speldag! LW is waarschijnlijk wolf. Er is nog steeds niets naar boven gekomen dat het tegendeel kan bewijzen. Veel succes ^^

Orange-King

Jammer dat het water geen effect heeft gehad. Hoewel LW nog prima ketter kan zijn, zet ik hem nu wel lager op het lijstje. Op dit lijstje blijft Wesp, na Elias, bovenaan staan.

Beertje

Citaat van: Orange-King op  6 september 2026, 17:19:20Jammer dat het water geen effect heeft gehad. Hoewel LW nog prima ketter kan zijn, zet ik hem nu wel lager op het lijstje. Op dit lijstje blijft Wesp, na Elias, bovenaan staan.

Hij kan ook nog GS koppel zijn.

Wat ben jij eigenlijk?
I love Elias

loetjef

Citaat van: Orange-King op  6 september 2026, 17:19:20Jammer dat het water geen effect heeft gehad. Hoewel LW nog prima ketter kan zijn, zet ik hem nu wel lager op het lijstje. Op dit lijstje blijft Wesp, na Elias, bovenaan staan.

Ik sluit me hierbij aan, met AGR als nog steeds actief hulpje.

Overigens zie ik himan ook als optie, die wordt erg buiten de analyses gehouden maar is volgens mij een van de weinigen waar weinig van ons zicht op hebben.

Ik heb eerder van falsifica begrepen dat Wesp nauw met Beertje samenwerkte, klopt dat @Beertje ? Kun jij voor Wesp instaan of is daar geen zekerheid over.
Als ik namelijk deduceer blijft er momenteel maar een kleine hoeveelheid namen over (naast Elias en AGR: Chaos, himan, Kaasje en Wesp). Met eventueel nog OK als slechtgekozen neutraal/conversie en Lan als mogelijke conversie (acht ik niet waarschijnlijk, maar ik noem nu puur even degenen die volgens mijn info zo ongeveer de enige opties zijn).

Hierin schrijf ik Dragonfly overigens af op basis van de informatie van Bloodwolf met betrekking tot de bisschopactie, ik zou dat wel heel toevallig goed gegokt vinden als ze slecht is.

Anders kom ik weer terug bij BW en LW als mogelijke ketters.

Dus, mijn lijstje op volgorde:
Praktisch zeker: Elias+AGR
Mogelijke start/conversie: Chaos, himan, Kaasje, Wesp
Overige optie conversie/slecht: Lan, OK
Alleen slecht als ketter: BW, LW
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Orange-King

Citaat van: Beertje op  6 september 2026, 17:34:13Wat ben jij eigenlijk?

Ik ben de oorspronkelijke raddraaier en inmiddels een goede welp. Ik heb de (gewone en verbruikte) welpkrachten van Elias gekregen.

Beertje

Citaat van: loetjef op  6 september 2026, 17:39:27

Overigens zie ik himan ook als optie, die wordt erg buiten de analyses gehouden maar is volgens mij een van de weinigen waar weinig van ons zicht op hebben.

Ik heb eerder van falsifica begrepen dat Wesp nauw met Beertje samenwerkte, klopt dat @Beertje ? Kun jij voor Wesp instaan of is daar geen zekerheid over.
Als ik namelijk deduceer blijft er momenteel maar een kleine hoeveelheid namen over (naast Elias en AGR: Chaos, himan, Kaasje en Wesp). Met eventueel nog OK als slechtgekozen neutraal/conversie en Lan als mogelijke conversie (acht ik niet waarschijnlijk, maar ik noem nu puur even degenen die volgens mijn info zo ongeveer de enige opties zijn).

Hierin schrijf ik Dragonfly overigens af op basis van de informatie van Bloodwolf met betrekking tot de bisschopactie, ik zou dat wel heel toevallig goed gegokt vinden als ze slecht is.

Kun je ook wat over jezelf vertellen?
I love Elias

loetjef

Hoi, mijn naam is Loeka en ik ben al 6 jaar van dit forum weg en doe nog even een afsluiter!

Dragonfly

Ik sluit me bij Loetjef aan. Ik begrijp dat Elias heel goed een upgrade van gewonnen krachten zou hebben kunnen krijgen. Dat is logischer dan die upgrade aan Agr geven.

Dan komt je op himan, Chaos, wesp, kaasje.

Beertje

Nou hallo Loeka

Wat is jouw rol in dit spel
En die van jou Dragonfly?
I love Elias

Beertje

Citaat van: loetjef op  6 september 2026, 17:39:27

Je vraagt hier naar mijn gedachten bij wesp, ik reageer daar pas op als je zelf ook meer van jezelf bloot geeft. Ik heb geen idee wat jij bent en in mijn ogen sta je nog niet op goed.
I love Elias

loetjef

Ik heb aardig wat van mezelf blootgegeven in het bericht wat je tot 2x toe zo lieflijk quote en dus waarschijnlijk wel hebt gelezen. Doe met die informatie wat je wilt, ik wist niet dat je tegenwoordig moet rolclaimen om antwoord te krijgen op een vraag waar toch lang niet zoveel informatie uit voortkomt, dan wel om geloofd/vertrouwd te worden.

Hoe dan ook, ik ga zeker geen openbare rolclaim ga doen terwijl slecht gisteren nog een gratis welpclaim heeft verdiend en dat zeer waarschijnlijk tot het einde van falsifica geleid.

Dragonfly

Citaat van: Beertje op  6 september 2026, 20:15:06Nou hallo Loeka

Wat is jouw rol in dit spel
En die van jou Dragonfly?

Er zijn dit spel twee rollen die ik zou kunnen hebben zoals je kunt lezen. :) beide goed.  :P