Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

himan

Ik ben er weer. Het is eruit. :D ik ga even het d-topic lezen en dan ga ik weer eens verder kijken.

Wesp in Glas

Ik zie Fals deze dag echt 20 keer van stem wisselen. Zijn we er uit wie de wolf is?
Is het Moonz? Is het Skunki? Is het AGR? Of het Angelique? is het Falsifica?

Ik weet het niet meer

Falsifica

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 15:13:22Ik zie Fals deze dag echt 20 keer van stem wisselen. Zijn we er uit wie de wolf is?

Ik weet het niet meer
Ja is lastig me te volgen als trouwe viervoeter als ik steeds maar blijf wisselen he. Ik blijf op deze staan dat beloof ik je.  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 15:15:55
Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 15:13:22Ik zie Fals deze dag echt 20 keer van stem wisselen. Zijn we er uit wie de wolf is?

Ik weet het niet meer
Ja is lastig me te volgen als trouwe viervoeter als ik steeds maar blijf wisselen he. Ik blijf op deze staan dat beloof ik je.  O0

Haha ik kan moeilijk heen om de informatie die er beschikbaar is.

BloodWolf14

Citaat van: Angelique op Gisteren om 13:44:10Je msg mij er best uitstemmen, maar jullie weten mijn rol.... en wat dan ook een mogelijke consequentie is. Be my guest, maar het gaat jullie niet helpen met de winst voor de goedjes.
Kun je mijn eerdere vraag dan misschien beantwoorden? Wel helpen met winst halen zegmaar?

Angelique

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 14:34:15Een lijk mag mij met plezier pakken. Dan hoef ik mezelf niet meer gek te maken.

Maar ik geloof je niet Angelique. Ik nuanceer. Ik geloof echt wel dat het je thuis niet zo lekker gaat.
Ik geloof niet dat je een delver bent. Je bent een wolf. En als wij kijken naar spelactiviteit, dan mag je ook counteren met je situatie.

Maar we spelen wel een spel hier, en mijn hoofd blijft roepen dat je thuissituatie niks te maken heeft met de verdeling van de rollen. Je kan nog steeds wolf zijn.

En sorry als ik hard tegen je ben, ik wil je niet kwetsen hier. Maar ik moet een beetje hard zijn, ook voor mezelf. Want ik wil dit potje winnen met Goed.

We zullen wel zien wie er straks het hardste lacht en dan ben niet jij

Angelique

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 15:35:57
Citaat van: Angelique op Gisteren om 13:44:10Je msg mij er best uitstemmen, maar jullie weten mijn rol.... en wat dan ook een mogelijke consequentie is. Be my guest, maar het gaat jullie niet helpen met de winst voor de goedjes.
Kun je mijn eerdere vraag dan misschien beantwoorden? Wel helpen met winst halen zegmaar?

En wat was dan precies je vraag? Want sorry, maar er wordt zoveel onzin geplaatst dat ik het even niet meer volg. En ik heb ook zoiets van, waarom zou ik de moeite nog doen? Schijnbaar zit fals lekker in een tunnel en trekt hij iedereen daarin mee. Onthoudt dit aub als ik straks doodga als grafdelver. Want geloof of het niet, maar ja ik had inderdaad dezelfde rol als het vorige spel. En als ik slecht zou zijn, dan is dat wel de laatste rol die ik zou beweren te zijn omdat het zo fucking ongeloofwaardig is.

BloodWolf14

Citaat van: BloodWolf14 op 31 augustus 2026, 14:07:11Ingrid is al dood en noemde ik als een van de 3 overleden startwolven. (Robin kunnen we achterwege laten)

Naast dit lijstje mis ik dan nog steeds wolven. In mijn post benoemde ik de cwolf (Moonzzz) en ik verwacht nog sowieso 2 andere wolven. Als je in het rijtje van de Reneiz zoekt heb je dus Moonzzz. Dit lijstje kun je dan verder naast je neer leggen voor de cwolf. Zoek ik nog steeds 2 namen van je :P

Of denk jij anders over het aantal overgebleven wolven?

Mijn vraag aan Skunki ook voor jou: Stel je gaat uit van Skunki/Fals/Beertje/ik goedjes en je streept AGR/Moonzzz af. Hoe veel slechtjes verwacht je nog dan en wie?

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 12:38:24@Angelique hoe sta jij in het spel?
Bovenstaande. Je reageert nu gepikeerd op stemmen en verdenkingen, maar ik mis nog steeds goedjes input van je in het WvW-spel. Ook dat is afleiding.

Falsifica

@Angelique Dan geef dat lijk van jou maar de instructie mij als eerste te pakken. Want als jij geen wolf bent, dan ben ik het einde zoek in dit spel.

En in tegenstelling tot jou ben ik echt heel erg slecht in bordspellen spelen. Dat bleek dit weekend ook weer toen Femke 4 keer achter elkaar me inmaakte. Dus voor de variant ben ik ook totaal geen aanwinst.

We moeten de bordspellen winnen, maar op de variant alleen al kan ik dit niet winnen. Dus probeer ik het maar op het stukje weerwolven dat erin zit.  :D
En zolang fanatieke wolven als jij steeds de spellen gaan winnen, zie ik de toekomst somber in.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Angelique

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 12:38:24@Angelique hoe sta jij in het spel?

Op dit moment? Heel erg gefrustreerd als ik eerlijk ben. Ik word gepakt op het feit dat ik niet superactief bezig ben met weerwolven (wat, als je vaker met mij gespeeld heb, voor mij juist heel logisch is) maar wel meer meedoe in de bordspellen. Als dat de reden is dat je niet gelooft dat ik grafdelver ben maar slecht, dan heb je dat toch wel even verkeerd ingeschat. Werd er niet geroepen aan het beginnen van het spel dat activiteit in een bordspel niet perse een graadmeter is voor of iemand goed of slecht is?

Ik sta al vanaf het begin van deze dag op 1 persoon met mijn stem, Moonzz. Ik ben nog niet gewisseld en dit ook niet van plan. Moonzz is zogenaamd bewezen slecht en als je als goedje wilt winnen, moet je er in eerste instantie iemand uitwerken waarvan je zeker weet dat diegene slecht is versus iemand van wie je het alleen vermoedt maar niet zeker weten. Anders ben je niet goed bezig voor team Goed. Maar schijnbaar ben ik 1 van de weinigen die dit inziet.

@Fals Daarnaast valt mij ook enorm op dat wat je zei aan het eind van de vorige speldag, niet helemaal overeen komt met wat je nu aan het doen ben. Volgens mij had je aangegeven niet meer op de voorgrond te willen treden en dat je rustig aan zou doen:

Citaat van: Falsifica op 29 augustus 2026, 18:14:57Ik maak geen beslissingen zonder overleg. Dus indien ik jou, Beertje, de indruk gaf dat alles door mij beslist moest worden, dan wil ik daar nu mijn excuses voor aanbieden.

Het spijt me ten zeerste als ik het gevoel heb gewekt dit spel over te nemen, ik vind het verschrikkelijk wanneer dat wordt gedaan en zeker als ik het zelf doe.

Tevens, gezien er dus kritiek is op hoe ik  dingen naar buiten breng, heb ik besloten dat ik per volgende speldag, of ik nou dood ben of niet, volledig naar de achtergrond trek. Ik ben vanaf nu te vinden op het discussietopic of het spel-overleg topic.

Ik denk dat op die manier het verdere spel voor iedereen leuker wordt.

Maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen worden dat je dat niet echt doet... Je probeert nog steeds onwijs te sturen in mijn ogen en dat strookt niet met je eerdere uitspraken. En de rest volgt lekker als schaapjes ipv zelf na te denken.

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 15:55:33@Angelique Dan geef dat lijk van jou maar de instructie mij als eerste te pakken. Want als jij geen wolf bent, dan ben ik het einde zoek in dit spel.

En in tegenstelling tot jou ben ik echt heel erg slecht in bordspellen spelen. Dat bleek dit weekend ook weer toen Femke 4 keer achter elkaar me inmaakte. Dus voor de variant ben ik ook totaal geen aanwinst.

We moeten de bordspellen winnen, maar op de variant alleen al kan ik dit niet winnen. Dus probeer ik het maar op het stukje weerwolven dat erin zit.  :D
En zolang fanatieke wolven als jij steeds de spellen gaan winnen, zie ik de toekomst somber in.

Dan ben je 1) Zometeen het einde zoek en 2) Wie zegt dat ik goed ben in bordspellen? Ik vind ze leuk maar ik verlies ze ook altijd hier in huis XD. En 3) Als jij beweert dat ik een fanatieke weerwolver ben, dan ken jij mijn speelstijl helemaal niet want als er iemand niet altijd even actief meespeelt, ben ik het wel XD

Williambz

Citaat van: Lan op 31 augustus 2026, 09:47:01Ik snap BW's actie vanuit zijn eigen perspectief, ik vind het wel een vrij egocentrische keuze. Heel fijn dat hij nu Falsifica weer helemaal kan vertrouwen, maar als groep hebben we hier weinig aan. Ik ben voorstander van ze voorlopig met rust laten maar als ze allebei richting het eind van het spel nog leven denk ik dat ik die mening ga herzien.

Ik vind t absoluut niet egocentrisch. Er heeft een conversie plaatsgevonden en falsifica was een zeer waarschijnlijk doelwit. Bovendien insinueerde beertje dat fals de wolf was geworden, dus er ontstond bij velen veel twijfel en het idee dat fals de conversie was (ook bij mij).

Bloodwolf had ook water op moonzz kunnen gooien, maar daar hadden we minder aan gehad, omdat we al weten dat zij wolf is. Nu weten we dat we fals 100% kunnen vertrouwen en dar beertje liegt en in vanuit het oogpunt van de groep is dat zeer waardevol.

Citaat van: Lan op 31 augustus 2026, 10:24:35Falsifica kan nog steeds geconverteerd zijn en BW ketter, dat is mijn hele punt. Dus we weten helemaal niet dat de bron niet klopt. We weten niet of Falsifica wolf is. We weten niet of BW priester is.

Ik weet van alle lijstjes met slechtjes niet wat de redenen zijn waarom ze op die lijst staan, maar ik had mijn water gegooid op degene waarbij de kans op ketter het kleinst is. Op basis van de info die ik heb AGR of Moonzzz.

Er zijn meerdere mensen die kunnen bevestigen dat bloodwolf echt priester was zoals kid en ik, dus daardoor weten we ook dat bloodwolf en fals 100% goed zijn.

Falsifica

Ik ken je nog steeds als de orc die mijn hele netwerk om heeft gepraat in een eerder potje. Om mij, die toen ook actief op de voorgrond was, in die nacht te orcen.
Doe jezelf niet te min, asjeblieft. Ik weet hoe je kan manipuleren, ook al ben je niet op de voorgrond.

En klopt, ik weet wat ik gezegd heb. En dat was dom achteraf, want ik ben nou eenmaal een van de meest blaffende honden van een spel. Maar het leuke aan blaffende honden, die bijten niet. Niet zoals wolven dat doen.

Ik blijf erbij, je bent wolf. En anders zoals ik al zei, mag je je woorden waarmaken en dan zie ik mijn dood tegemoet dit potje.
- Captain Jack Sparrow

loetjef

Ondanks dat mij hetzelfde is opgevallen wat betreft de speelbeurten van slecht in de bordspellen en de activiteit van Skunki en Angelique rond die momenten, merk ik dat ik me niet compleet comfortabel voelen bij Angelique stemmen. Op Skunki wel, met alle liefde, want daar gaan bij mij vanaf het begin al alarmbellen af, maar ik wil hem ook de kans geven zichzelf te bewijzen.

Zeker als we daar tegenover een 'gezien' slechtje hebben staan, gaat mijn voorkeur daar toch echt naar uit. Ja, we verliezen continu met de bordspellen en dat zuigt, maar de prioriteit hier is voor mij lynchen op Weerwolven en niet op de bordspellen. Als dat het enige is om op af te gaan, soit, maar vooralsnog hebben we 2 namen waar men zeker over is.

Kom ik dus uit bij AGR en Moonzzz, beiden gezien als slecht, maar via een andere hoek is de informatie gekomen: AGR via falsifica (al voor mogelijke conversie, die ik nog steeds onwaarschijnlijk acht want ik zie geen reden dat BW ketter is momenteel), Moonzzz via Beertje.

Van Beertje weten we dat hij waarschijnlijk verkeerde info heeft gegeven (want falsifica), en ik blijf het gevoel krijgen dat dat is om zijn geliefde slechtje Skunki te beschermen, want Beertje werd ineens heel fel toen de pijlen richting Skunki gingen. Maar goed, da's interpretatie en geen feiten. Desondanks neig ik naar Moonzzz lynchen als AGR is gezien als hulpje en Moonzzz mogelijk volbloed is. De informatie of dat klopt of niet geeft mogelijk ook weer extra informatie over Beertje/Skunki/bron.

Ik ga dus wisselen naar Moonzzz.

Ik zie wel dat ondanks meerdere vragen, je zelf je verdachten nog niet echt noemt @Angelique. Zou je daar alsnog op willen reageren? :)
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Angelique

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 16:06:20Ik ken je nog steeds als de orc die mijn hele netwerk om heeft gepraat in een eerder potje. Om mij, die toen ook actief op de voorgrond was, in die nacht te orcen.
Doe jezelf niet te min, asjeblieft. Ik weet hoe je kan manipuleren, ook al ben je niet op de voorgrond.

En klopt, ik weet wat ik gezegd heb. En dat was dom achteraf, want ik ben nou eenmaal een van de meest blaffende honden van een spel. Maar het leuke aan blaffende honden, die bijten niet. Niet zoals wolven dat doen.

Ik blijf erbij, je bent wolf. En anders zoals ik al zei, mag je je woorden waarmaken en dan zie ik mijn dood tegemoet dit potje.

Volgens mij is er niks wat ik kan aandragen wat je ook maar anders doet geloven. Be my guest, maar je slaat jezelf echt voor de kop zometeen. Maar dit gaat je niet de winst voor Goed brengen.

En het feit dat jij gelooft dat ik daadwerkelijk zo manipulatief ben, dat maakt mij boos en verdrietig. Want er is echt helemaal niemand die mij kent, die mij ooit manipulatief zou noemen. Maar goed, ik praat tegen een dichte deur.

Citaat van: loetjef op Gisteren om 16:16:45Ik zie wel dat ondanks meerdere vragen, je zelf je verdachten nog niet echt noemt @Angelique. Zou je daar alsnog op willen reageren? :)

Er waren zoveel vragen en frustratie aan mijn kant, dat wellicht mijn antwoorden en reacties niet helemaal compleet zijn geweest. Als ik gewoon puur even kijk naar wat er in het dtopic gedeeld is, dan staan natuurlijk Moonzz en AGR bovenaan. Maar dat is wel erg makkelijk, omdat deze informatie vanuit vertrouwde bronnen komt. Als ik dan wat verder kijk dan mijn neus lang is, dan zit ik eigenlijk voornamelijk te kijken naar het huidige stemgedrag. Er zijn 2 mensen die op iemand stemmen waarvan ik denk, waarom? Dan heb ik het over Elias en over AGR.

AGR kan verklaard worden, want die zal hoogstwaarschijnlijk op Bloodwolf stemmen omdat hij ook met de beschuldigingen komt. Wat overigens in mijn ogen riekt naar wolvengedrag, maar dat is mijn interpretatie.

Dan hou je nog Elias over, die in mijn ogen vrij random op Dragonfly stemt, terwijl er daarvoor al een heleboel mensen op oa Moonzz/Skunki/AGR gestemd hebben. Waarom vraag ik mij dan af? Er komt ook totaal geen uitleg over zijn stem. Dat is in mijn ogen wel een beetje verdacht, net alsof hij de doorslaggevende stem niet wilt geven. Dus Elias staat ook zeker op mijn to-be-watched lijstje.

Dan houden we nog het groepje thelight/falsifica/wesp/waterwork over, die zo te zien behoorlijk als een blok samen bewegen. Het zou mij niks verbazen als er in het netwerk wat zich daar ontstaan lijkt te hebben, zich ook een slechtje bevindt door bijvoorbeeld een conversie.

En dan heb je nog Skunki, waarvan beweerd wordt dat hij onderdeel is van een G/S koppel (samen met Beertje) en dan mogelijk het slechte deel van het koppel is. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, maar over het algemeen waar rook is, is vuur. En dan nog, als je claimt lynchbescherming te kunnen kopen dat is best wel bold in mijn ogen en ik weet ook niet of dat de allerbeste tactiek is als een wolf. Lastig lastig.

Thelight288

Citaat van: Angelique op Gisteren om 17:04:00
Citaat van: Falsifica op Gisteren om 16:06:20Ik ken je nog steeds als de orc die mijn hele netwerk om heeft gepraat in een eerder potje. Om mij, die toen ook actief op de voorgrond was, in die nacht te orcen.

Volgens mij is er niks wat ik kan aandragen wat je ook maar anders doet geloven. Be my guest, maar je slaat jezelf echt voor de kop zometeen. Maar dit gaat je niet de winst voor Goed brengen.

En het feit dat jij gelooft dat ik daadwerkelijk zo manipulatief ben, dat maakt mij boos en verdrietig. Want er is echt helemaal niemand die mij kent, die mij ooit manipulatief zou noemen. Maar goed, ik praat tegen een dichte deur.

Citaat van: loetjef op Gisteren om 16:16:45Ik zie wel dat ondanks meerdere vragen, je zelf je verdachten nog niet echt noemt @Angelique. Zou je daar alsnog op willen reageren? :)

Er waren zoveel vragen en frustratie aan mijn kant, dat wellicht mijn antwoorden en reacties niet helemaal compleet zijn geweest. Als ik gewoon puur even kijk naar wat er in het dtopic gedeeld is, dan staan natuurlijk Moonzz en AGR bovenaan. Maar dat is wel erg makkelijk, omdat deze informatie vanuit vertrouwde bronnen komt. Als ik dan wat verder kijk dan mijn neus lang is, dan zit ik eigenlijk voornamelijk te kijken naar het huidige stemgedrag. Er zijn 2 mensen die op iemand stemmen waarvan ik denk, waarom? Dan heb ik het over Elias en over AGR.

AGR kan verklaard worden, want die zal hoogstwaarschijnlijk op Bloodwolf stemmen omdat hij ook met de beschuldigingen komt. Wat overigens in mijn ogen riekt naar wolvengedrag, maar dat is mijn interpretatie.

Dan hou je nog Elias over, die in mijn ogen vrij random op Dragonfly stemt, terwijl er daarvoor al een heleboel mensen op oa Moonzz/Skunki/AGR gestemd hebben. Waarom vraag ik mij dan af? Er komt ook totaal geen uitleg over zijn stem. Dat is in mijn ogen wel een beetje verdacht, net alsof hij de doorslaggevende stem niet wilt geven. Dus Elias staat ook zeker op mijn to-be-watched lijstje.

Dan houden we nog het groepje thelight/falsifica/wesp/waterwork over, die zo te zien behoorlijk als een blok samen bewegen. Het zou mij niks verbazen als er in het netwerk wat zich daar ontstaan lijkt te hebben, zich ook een slechtje bevindt door bijvoorbeeld een conversie.

En dan heb je nog Skunki, waarvan beweerd wordt dat hij onderdeel is van een G/S koppel (samen met Beertje) en dan mogelijk het slechte deel van het koppel is. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, maar over het algemeen waar rook is, is vuur. En dan nog, als je claimt lynchbescherming te kunnen kopen dat is best wel bold in mijn ogen en ik weet ook niet of dat de allerbeste tactiek is als een wolf. Lastig lastig.

Kijk ja ik weet je claim, en als t klopt dan helpen onszelf niet dus ik twijfel, maar het is ook de perfecte claim soms als slechtje, ik verdenk je niet perse omdat je in wvw niet actief ben, maar wel online op forum op moment dat slecht de zetten doet, het voelt beetje moeilijk want hoe moet je daar tegen verdedigen dat snap ik, maar als ik wel actief bordspel volg dan valt t op. Ik weet dat ik geen zetten doe voor slecht. Skunki valt hierin ook op. Ook zie ik skunki, kaasje en jij die soort van elkaar steeds lijken te verdedigen. Allemaal claims om toch ook maar even geen Lynch te worden.

Opzich is t ook handig gewoon zeker slechtje eruit te werken ik ga nog even nadenken. Ik moet ook gewoon proberen meer slechtjes te vinden en basseren op iets.