Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

himan

Wesp in Glas

himan

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 09:58:02
Citaat van: himan op Gisteren om 09:43:35Oke dan kan ik veilig op hem stemmen.  ;D
Hoezo ben jij zijn koppel?  :D
Nee, dan zou ik dit ook niet met jullie delen trouwens.

Orange-King

Ik denk trouwens dat de weerwolven, met hun bordspelwinst, de vorige nacht een hulpje hebben gepromoveerd tot een weerwolf met speciale krachten. Of mogen ze dat niet doen? (want hoe zetten ze die kracht in als je niet 100% zeker bent dat een hulpje daadwerkelijk hulpje is, krijgen ze dan bevestiging van de spelleiding en/of mislukt de actie @adriaan @123berber @redeast ?)

In dat geval zou ik volgende speldag zeker Elias (krachteloos hulpje) of AGR (hulpje met krachten?) als volgende lynchtarget zien.

BloodWolf14

Absoluut. Ik verwacht zelf dat Elias dan is gepromoveerd. Ze hebben anders vrij weinig aan zijn positie. Enkel een stem bij de lynch en niet meer

BloodWolf14

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 08:35:00Ik denk voor speldag 3 dat Carnage is vergeten zijn leugenstem in te zetten. En dat dit nog best wel een dingetje is om rekening mee te houden bij de stemming.
Dit vind ik niet eens een heel gek idee. Wolfjes die op Mex/CNR stemmen en CNR die zijn stem gewoon op Kaasje moet hebben om die een voorsprong te geven. Die stond op Kid dus kon prima. Dat zou ook verklaren waarom bijvoorbeeld Moonzzz gewoon op CNR ging.

We kunnen trouwens LW wel uitsluiten van Leugenwolf zijn in ieder geval, anders was er geen 3-way tie. Dat scheelt ook weer wat :)

loetjef

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 14:13:47We kunnen trouwens LW wel uitsluiten van Leugenwolf zijn in ieder geval, anders was er geen 3-way tie. Dat scheelt ook weer wat :)

Dit klopt niet helemaal toch? Als CNR een leugenstem op Kaasje had moeten zetten, en slecht ging ervan uit dat hij dat zou doen, dan zou ik als ik LW was en Leugenwolf was geen leugenstem gebruiken op dat punt. We kunnen hoogstens zeggen dat hij dat toen niet gedaan heeft, maar dat sluit niet uit dat hij het alsnog kan zijn.

That being said verwacht ik geen 3 leugenwolven, maar het is niet alsof LW het niet kán zijn.

Overigens ben ik vannacht mislukt gewelpt. Dus er moet ook nog ergens een onzekere welp zijn, als ik me niet vergis?
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

BloodWolf14

Ja beetje verkeerd verwoord, maar ik denk niet dat hij Leugenwolf is idd. Het kan ofc wel. Maar dat is een beetje hetzelfde met dat ik technisch gezien nog Ketter kan zijn, maar dat is ook een kleine kans ;)

Skunki

Oh, het spelletje uitgespeeld, dus ik kan weer online komen! :D

Vanaf worp 9 slecht bijgehouden wie er online was tijdens de actie momenten, aangezien we slechtjes moeten vinden obv activiteit in het bordspel (zie aanval op Angelique en mij vorige dag).

Spoiler
___ Worp 9 slecht:
Angelique, Elias, Falsifica, Kaasje, OK, thelight, Waterwork

___ Worp 10 iedereen:
OK, Kaasje, Falsifica, Thelight288, Lustigewolf, Loetjef, Bloodwolf14, Wurn, Waterwork, Elias,

___ Worp 11 slecht:
Waterwork, Thelight, Elias, Bloodwolf, Wurn, Loetjef, Falsifica, Orange-king, Lustigewolf, Wesp in glas

___ Worp 12 iedereen:
Bloodwolf14, Falsifica, Orange-king, Wesp, Thelight, Wurn, Waterwork, Elias, Angelique, Lan, Lustigewolf, Kaasje,

___ Worp 13 slecht
Bloodwolf14, Falsifica, Orange-king, Wesp, Thelight, wurn, Waterwork, Elias, Angelique, Lan, Lustigewolf, Kaasje,

__ Worp 14 iedereen:
Bloodwolf, Waterwork, Falsifica, Orange-king, Kaasje, Wesp, Thelight, Elias, Lustigewolf, Angelique, Beertje, Wurn,

__ Actie 15 slecht:
Thelight, Wurn, Elias, Falsifica, Bloodwolf14, Waterwork, Lustigewolf, Beertje, Orange-king, Kaasje, Wesp.

__ Actie 16 iedereen:
Thelight, Angelique, Falsifica, LustigeWolf, Kaasje, Waterwork, Bloodwolf14, Wurn, Elias, Beertje,

__ Actie 17 Slecht:
Angelique, Falsifica, Thelight, Bloodwolf, Lustigewolf, Kaasje, Waterwork, Wurn, Elias, Loetjef

__ Actie 18 iedereen:
Falsifica, Bloodwolf, Loetjef, Waterwork, Thelight, Angelique, Lustigewolf, Wesp, Lan

__ Actie 18 Slecht:
Lustigewolf, Falsifica, Thelight288, Angelique, Lan, Waterwork, Bloodwolf, Beertje,
[close]

Skunki

Okay, dat moest op "bekijken" klikken om te zien of de spoiler-tags klopte :').

De analyse, de acties van slecht zijn tijdens het bordspel extreem snel gegaan, dus het moeten actieve mensen zijn.

Spoiler
| Speler          | Slechte momenten aanwezig | % van slechte momenten |
| --------------- | ------------------------: | ---------------------: |
| **Falsifica**   |                   **6/6** |               **100%** |
| **Thelight**    |                   **6/6** |               **100%** |
| **Waterwork**   |                   **6/6** |               **100%** |
| **Lustigewolf** |                   **5/6** |                **83%** |
| **Bloodwolf**   |                   **4/6** |                **67%** |
| **Elias**       |                   **4/6** |                **67%** |
| **Kaasje**      |                   **3/6** |                **50%** |
| **Wurn**        |                   **4/6** |                **67%** |
| **Angelique**   |                   **3/6** |                **50%** |
| **Wesp**        |                   **3/6** |                **50%** |
| **Orange-king** |                   **2/6** |                **33%** |
| **Loetjef**     |                   **2/6** |                **33%** |
| **Beertje**     |                   **2/6** |                **33%** |
| **Lan**         |                   **1/6** |                **17%** |
| **OK**          |                   **1/6** |                **17%** |
[close]

De volgende mensen zijn niet online geweest tijdens mijn analyse;
AGR, Chaos, Dragonfly, William en Himan. Dus die zijn niet de actieve slechtjes.

Mijn verdenkingen op dit moment liggen dus bij de mensen die bijna de gehele tijd online zijn geweest, Falsifica, Thelight, Waterwork, Bloodwolf, Lustigewolf, Elias, Kaasje, Wurn en Angelique.

Nou dan valt Thelight (priester) af.
Hij zegt dat Falsifica en Bloodwolf te vertrouwen.

Dan moeten we ons (na de komende mislukte lynch op mij) ons richten op Elias (kan afgelopen nacht onboard slechtje zijn geworden), Waterwork, Lustigewolf en in mindere mate op Kaasje/Wurn/Angelique.

Nou. Dat. Kunnen we de deadline vervroegen? :D

Falsifica

@Skunki @Angelique

Ik wil mijn excuses aanbieden voor het gebruik van activiteit als argument. Er is een kans dat slecht via whatsapp mag stemmen, is de nieuwe theorie. In dat geval gaat dit volledig niet op.

We moeten kijken naar de gasten tijdens het potje dus. Maar slechtjes laten normaal niet weten dat ze als gast meekijken tijdens het spel.

Dus tenzij iemand dit letterlijk toegeeft, kunnen we niks herleiden uit de bordspel activiteit.

Sorry dat ik jullie daar op heb aangevallen. Hopelijk kunnen we dit nog goedmaken.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Skunki

Sorry, maar dat je zegt dat "er een kans is", nadat jij en het halve "goedjesnetwerk" de gehele tijd online zijn tijdens de acties van slecht schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Er is geen enkele mededeling vanuit de spelleiding geweest dat team slecht de opdrachten buiten het forum mogen besluiten, als dit zo is, moesten ze dit mijn inziens melden, aangezien er mensen beschuldigd zijn vanaf het begin van het spel om hun zichtbare activiteit. Dus nee, ik blijf erbij dat de mensen opvallen die de gehele middag online zijn geweest om dit spelletje te spelen.

Met name degene die online zijn geweest, maar niet zichtbaar gepost hebben.

Oeps, Wurn is natuurlijk al dood, negeer mijn minimale benoeming van hem XD

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Skunki

@adriaan , @redeast , @123berber

CiteerHet spel wordt gespeeld tussen team iedereen en team slecht.
Als team iedereen wint, dan wordt een willekeurig goedje zonder actie (of die geen actie meer over heeft) gepromoveerd tot Gezegende.
Als team slecht wint, dan mogen ze een slechtje naar keuze een willekeurige andere slechte rol geven, met uitzondering van conversiewolf of omegawolf.

Citaat van: Orange-King op Gisteren om 13:19:58Ik denk trouwens dat de weerwolven, met hun bordspelwinst, de vorige nacht een hulpje hebben gepromoveerd tot een weerwolf met speciale krachten. Of mogen ze dat niet doen? (want hoe zetten ze die kracht in als je niet 100% zeker bent dat een hulpje daadwerkelijk hulpje is, krijgen ze dan bevestiging van de spelleiding en/of mislukt de actie @adriaan @123berber @redeast ?)

In dat geval zou ik volgende speldag zeker Elias (krachteloos hulpje) of AGR (hulpje met krachten?) als volgende lynchtarget zien.

Hoe kunnen de slechtjes off-board slechtjes op het board krijgen, als ik bij een wolfje claim een slecht hulpje of een slecht gekozen neutraaltje te zijn, maar dit stiekem niet ben. Dan konden ze mij toch niet aanwijzen, of wel?

LustigeWolf

Ik zie weinig reden om af te wijken van de huidige stemming. Als ik het goed begrijp kan Skunki zich dus bewijzen door niet aan de lynch te sterven. Dus daar stem ik dan op mee.

Verder chapeau Skunki, mooie lijst van de helft van de spelers. Je bent alleen 1 persoon vergeten:
- Skunki 6/6 online, 100% van de slechte momenten -> Want ja, je moet wel online zijn om dit te kunnen analyseren.

Zonder gekheid. Ik vind het nog steeds bullshit dat daar uberhaupt naar gekeken word. Ik heb vandaag een rustige thuiswerkdag, dus ik wilde dat benutten om de afgelopen 20 discussie pagina's rustig door te nemen. Elke paginawissel telt als activiteit. Dus ik zie echt geen meerwaarde in deze analyses. En zeker niet als het ook nog klopt wat Falsifica nu oppert.