Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Okeee we hebben afgelopen speldag verloren met het bordspel. Er werden zetten gedaan tot diep in de avonden. Er waren er 2 spelers die steeds specifiek als er we konden doorspelen online waren. Skunki en Angelique dus. Beiden spelers waren toen nog totaal niet actief op discussietopic, noch waren ze actief in het spellen overleg topic.

Falsifica heeft afgelopen speldag dit willen aankaarten. Door Skunki met de winst te feliciteren. Hij heeft erna een vals visioen gekregen en de voor ons nog onbekende priester heeft zijn water op hem moeten gooien. Terwijl we dat eigenlijk liever op Skunki hadden gezien.

We willen Skunki zichzelf laten waarmaken volgende speldag.

Maar laten we dan de andere actieve speler pakken.

Als spelleider zijnde, vind ik normaal in spellen dat we niet moeten kijken naar wie online is. Maar gezien deze variant slecht zo sterk kan maken met elke bordspelwinst, we het overleg topic van slecht niet kunnen zien EN wij slecht niet kunnen saboteren - terwijl wij wel gesaboteerd worden door ze, vind ik dit een uitzondering.

Laten we Angelique eruit stemmen.

Sidenote we wilde op aint gaan omdat ze mogelijk actief is bij bordspel, maar bordspellen worden gespeeld door de onboard wolven/hulpjes, gezien aint hier niet onder valt heeft dat eigenlijk geen zin ook.

Thelight288

Ook nog aanvulling vanochtend zag ik weer toen we mochten toevallig skunki en Angelique online. Dus kans op toeval wordt steeds kleiner

Skunki

Citaat van: Thelight288 op Gisteren om 13:26:11Ook nog aanvulling vanochtend zag ik weer toen we mochten toevallig skunki en Angelique online. Dus kans op toeval wordt steeds kleiner
Ik zal t forum niet actief volgen, leuke variant die mensen aanmoedigt niet online te komen. Ik log uit tot na de deadline, app maar als t nodig is.  ::)  ::)

Skunki

Niet dat jij en fals ook continu online zijn en conversie targets zijn ofzo

Falsifica

Je zou op zijn minst kunnen wachten met beurten maken tot er meer online zijn, gezien dit het anders zo obvious maakt he. Zeker met deze variant.

Maar je kon je bewijzen, dus we zien het vanzelf wel volgende speldag.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Kaasje

Ik ben er niet zo fan van moet ik zeggen (Angelique stemmen). Ik stem liever AGR of Moonzz omdat die volgens mijn informatie bijna een 100% kans hebben om slecht te zijn.

Je aanname is dat Skunki slecht is en Angelique ook omdat die "toevallig" op hetzelfde moment online zijn tijdens het spelen van het bordspel. Maar we hebben nog helemaal geen bevestiging dat Skunki daadwerkelijk goed of slecht is. Hoe zijn de verhoudingen als Skunki zichzelf volgende dag bewijst? Is Angelique dan opeens vrijgepleit?
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Thelight288

Citaat van: Skunki op Gisteren om 13:40:11Niet dat jij en fals ook continu online zijn en conversie targets zijn ofzo

Ik doe wel zetten voor team goed, fals is gecheckt door priester.

Verder deel ik alleen wat mij opvalt, ik wil jou de kans geven te bewijzen vandaar dat ik nu niet op jou stem, kan ook hoor.

Angelique

Je msg mij er best uitstemmen, maar jullie weten mijn rol.... en wat dan ook een mogelijke consequentie is. Be my guest, maar het gaat jullie niet helpen met de winst voor de goedjes.

Thelight288

Citaat van: Kaasje op Gisteren om 13:42:58Ik ben er niet zo fan van moet ik zeggen (Angelique stemmen). Ik stem liever AGR of Moonzz omdat die volgens mijn informatie bijna een 100% kans hebben om slecht te zijn.

Je aanname is dat Skunki slecht is en Angelique ook omdat die "toevallig" op hetzelfde moment online zijn tijdens het spelen van het bordspel. Maar we hebben nog helemaal geen bevestiging dat Skunki daadwerkelijk goed of slecht is. Hoe zijn de verhoudingen als Skunki zichzelf volgende dag bewijst? Is Angelique dan opeens vrijgepleit?

Dan zou ik toch nog aanraden moonzz boven agr omdat agr maar hulpje is al kan dat veranderen na dit bordspel. Je bent vrij te stemmen op iemand die voor jou zekerder is

Angelique

En waarom ben ik zo actief met de bordspellen en niet met het wvw spel toendertijd? Omdat ik het als afleiding gebruikte voor privé zaken die hier spelen en het mentaal makkelijker is om een bordspel te spelen in vergelijking met netwerken en het wvw spel.

Actief zijn zegt niet altijd iets zonder de context te weten...

Falsifica

Citaat van: Angelique op Gisteren om 13:46:07En waarom ben ik zo actief met de bordspellen en niet met het wvw spel toendertijd? Omdat ik het als afleiding gebruikte voor privé zaken die hier spelen en het mentaal makkelijker is om een bordspel te spelen in vergelijking met netwerken en het wvw spel.

Actief zijn zegt niet altijd iets zonder de context te weten...

Ehm. Welke bordspellen ben je actief aan het doen? Je hebt geen enkele zet gedaan die wij kunnen zien..

Ik snap dat je situatie lastig is en we geven je alle ruimte daarvoor al sinds het spel begonnen is. Maar dit is een verspreking dan toch?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Angelique

In coffee rush niet nee, omdat ik er de ballen van snap en het dan liever overlast aan mensen die het schijnbaar wel snappen en er privé over praten.

Ik heb duidelijk aangegeven als ik moet doen ze het moeten zeggen. Andere bordspellen die ik beter snapte heb ik absoluut wel actief mee gedaan.

Maar goed, als je wilt dat goed het nog lastiger krijgt moet je mij vooral lynchen. Kijken hoeveel mensen zich dan bedrogen voelen omdat je er een neutraaltje uitwerkt die heeft gekozen voor goed ten opzichte van iemand waarvan je schijnt te weten dat ze sowieso slecht zijn. Klinkt niet echt als goedjes gedrag....

LustigeWolf

Het klopt dat ik weinig online ben afgelopen speldagen. De plicht van het leven heeft weer geroepen, en deze laatste 2 spellen ken ik niet. Dus ik heb dan ook niet de behoefte gehad om mee te spelen of me te mengen in een discussie waar ik weinig aan toe te voegen heb.

Ik laat mijn stem op Moonz staan omdat ik denk dat zij een onboard is (waarschijnlijk de conversie dus inderdaad). En ik vind het bullshit dat we naar online status kijken met betreft zetten, maar dat is mijn mening.

Falsifica

Een lijk mag mij met plezier pakken. Dan hoef ik mezelf niet meer gek te maken.

Maar ik geloof je niet Angelique. Ik nuanceer. Ik geloof echt wel dat het je thuis niet zo lekker gaat.
Ik geloof niet dat je een delver bent. Je bent een wolf. En als wij kijken naar spelactiviteit, dan mag je ook counteren met je situatie.

Maar we spelen wel een spel hier, en mijn hoofd blijft roepen dat je thuissituatie niks te maken heeft met de verdeling van de rollen. Je kan nog steeds wolf zijn.

En sorry als ik hard tegen je ben, ik wil je niet kwetsen hier. Maar ik moet een beetje hard zijn, ook voor mezelf. Want ik wil dit potje winnen met Goed.
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: LustigeWolf op Gisteren om 14:08:47Het klopt dat ik weinig online ben afgelopen speldagen. De plicht van het leven heeft weer geroepen, en deze laatste 2 spellen ken ik niet. Dus ik heb dan ook niet de behoefte gehad om mee te spelen of me te mengen in een discussie waar ik weinig aan toe te voegen heb.

Ik laat mijn stem op Moonz staan omdat ik denk dat zij een onboard is (waarschijnlijk de conversie dus inderdaad). En ik vind het bullshit dat we naar online status kijken met betreft zetten, maar dat is mijn mening.

Ja ik probeer daar ook niet te hard op te focussen, maar ik ben veel bezig met de spellen en naast degene met wie ik overleg steeds precies die online zijn ja dan benoem ik dat. Het is niet perse dat ik r steeds bewust op letten tot het op ging vallen