Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Kid

Volgende onderwerp please. We hoeven niet de wolven te helpen waarom BW bewezen is. Falsfica, Thelight en ik staan alle drie voor BW in. We zijn niet alledrie geconverteerd. Eerstvolgende die anders gaat opperen is een wolf.

Next.

Skunki

Heerlijk uitnodigende post om het gesprek en het spel open te houden.

BloodWolf14

Citaat van: Skunki op 31 augustus 2026, 11:08:07Heerlijk uitnodigende post om het gesprek en het spel open te houden.
Als jij geen wolf bent, Beertje geen g/s en Fals en ik niet samen wolf. Wie zijn dan de wolven die we nog zoeken?

Ik heb in het begin van het spel gezegd zo'n 8 beginwolven te verwachten, afhankelijk van de verdeling. Er zijn er nu 3 dood. Een conversiewolf is waarschijnlijk bekend en we weten al van 2 dode hulpjes, 2 levende hulpjes + mogelijk 4 neutralen mét kantkeuze. Dan denk ik dat er nog sowieso 2 gaan zijn. Wie zoeken we nog?

Ik heb nog steeds niet gezien dit spel van jouw kant dat ook maar enigzins antwoord op deze vraag moet geven Skunki ;)

BloodWolf14

Lan

Met de extra input vind ik de actie wat logischer te plaatsen, waarvoor dank. :D

Skunki

Citaat van: BloodWolf14 op 31 augustus 2026, 11:34:44Waarom nu geen Moonzzz lynchen tho?
Jij bent zelf 1 van de mensen die zelf niet op Moonzzz stemt, ik wel.
Je wilt dat ik antwoord geef op een vraag? ik ga een poging wagen op basis van je bericht;
Ik ben inderdaad geen wolf.
Beertje is maximaal het goede deel vaan g/s koppel, dus hem ophangen is niet handig.
Ik ga op het woord van iedereen hier af en geloof dan maar voor nu dat jij en Fals niet wolf zijn.

Dan is jouw vraag; "Wie zijn dan de wolven die we nog zoeken?"

Ik heb naast mijn rol, geen informatie over anderen, maar ik denk dan dat we in eerste instantie moeten kijken naar de mensen die Falsifica noemde, al neem ik die dus met een korrel zout, want ik weet dat mijn naam erin niet kloppend is. Het antwoord op jouw vraag zou dan moeten zijn; Ingrid (die heeft Dominion expres gesaboteerd), AGR (geen idee waarom), Moonzzz (bekeken, toch?) en Elias (is geraddraaid en zal nooit opgroeien tot wolf).

Wesp in Glas

Chaosimsystem_

Ik snap reactie Lan wel. Dit is dus waar ik al bang voor was, je moet dus dingen brengen ook al zit je niet in een netwerk en verwacht je dat we allemaal nieuwe informatie hebben. Kid is gekomen om te netwerken en weet van mijn rol, dus heb geen actieve rol dus verwacht niet dat buiten de vogeltjes op dt is veel kan bijdragen dan inderdaad de mening van dat Beertje aanvallend speelt of een fout vogeltje is.

Al is inderdaad de focus nu ben Moonz en Skunki, skunki was van begin al zeer raar met zijn stem op bw (dat ik eerder al eens heb aangehaald) dus dat stond bij mij wel als hoog, dus stem ik Skunki. Buiten dit kan ik jammer genoeg weinig bijdrage en laat het dan maar over aan de bewezen goedjes.

Skunki

Ik herhaal nogmaals, ik kan mij bewijzen. Als je mij er nu uit stemt dan help je enkel team slecht.

Wesp in Glas

Citaat van: Skunki op 28 augustus 2026, 14:02:11Oh wauw leuk, ik krijg nu ook echt stemmen. Nee, ik ben niet slecht, ik bewijs me vannacht wel als t perse nodig is! O0
Je zou jezelf afgelopen nacht al bewezen hebben?

Je kunt niet elke nacht roepen dat je jezelf gaat bewijzen.

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op 31 augustus 2026, 12:25:47
Citaat van: Skunki op 28 augustus 2026, 14:02:11Oh wauw leuk, ik krijg nu ook echt stemmen. Nee, ik ben niet slecht, ik bewijs me vannacht wel als t perse nodig is! O0
Je zou jezelf afgelopen nacht al bewezen hebben?

Je kunt niet elke nacht roepen dat je jezelf gaat bewijzen.

Als t nodig is ik zei dat t wss nog niet nodig was, omdat we zekere slechtjes hebben zoals agr of moonzz

Skunki

Ik ben gokker, ik heb aan Thelight gevraagd of ik voor deze ronde een lunchbescherming moest kopen, dat leek hem niet nodig.
Dus mij nu ophangen betekend een dode gokker.

Ik heb voor de aankomende dag een lynch bescherming gekocht, dan kunnen jullie mij naar hartenlust ophangen en dan ben ik bewezen gokker.

Wesp in Glas

Citaat van: Skunki op 31 augustus 2026, 12:27:34Ik ben gokker, ik heb aan Thelight gevraagd of ik voor deze ronde een lunchbescherming moest kopen, dat leek hem niet nodig.
Dus mij nu ophangen betekend een dode gokker.

Ik heb voor de aankomende dag een lynch bescherming gekocht, dan kunnen jullie mij naar hartenlust ophangen en dan ben ik bewezen gokker.
Dus jou nu lynchen om je te bewijzen is wat je wilt?
Anders is het verspilde geld.

Skunki

Deze lynch heb ik geen bescherming.

De lynch van aanstaande vrijdag heb ik wel bescherming.

Kaasje

Citaat van: Kid op 31 augustus 2026, 11:01:24Volgende onderwerp please. We hoeven niet de wolven te helpen waarom BW bewezen is. Falsfica, Thelight en ik staan alle drie voor BW in. We zijn niet alledrie geconverteerd. Eerstvolgende die anders gaat opperen is een wolf.
Extreem sus, Kid. Ik ben niet zo bang voor een dreigement als dit, laat maar zien of je daad bij woord voegt dan en me hard beschuldigt. Ik blijf gewoon een free thinker. O0

Het is allemaal prima uitlegbaar en verklaarbaar, maar jullie moeten begrijpen hoe dit overkomt op mensen van buiten jullie netwerk. Met name ook de bizar harde beschuldigingen op o.a. Orange-King erna.
Mensen die dit bewijs vrij snel aannemen zijn: Falsifica, BloodWolf, TheLight, Loetjef, Kid.
Mensen die twijfel(d)en of vragen stelden: Orange-King, AGR, in mindere mate Wesp, Lan, Chaos, Skunki.
Er werd meteen een offensief gestart tegen de eerste die twijfelde: OK. De discussie wordt vervolgens compleet monddood gemaakt. Zo van waag het eens om hier iets over te zeggen.
Jullie gaan er met zijn vieren heel erg agressief in. Voor vannacht had ik eigenlijk alleen groene vlaggetjes staan bij TheLight en Falsifica. BloodWolf en Loetje heb ik vanaf dag 2 of zo al een beetje bad vibes bij, toen ze opeens mijn naam uit de hoge hoed toverden. Kid ben ik onverschillig over.
Zowel TheLight als Falsifica waren logische conversietargets geweest.

Ik zie een aantal claims langskomen die nogal gebaseerd zijn op 'je moet me maar op mijn woord geloven':
Citaat van: Lan op 30 augustus 2026, 18:30:35Skunki is goed. Ik weet ook wat hij claimt en ik vind het niet onlogisch om te wachten met je daarmee bewijzen tot het nodig is.
Citaat van: Thelight288 op 30 augustus 2026, 22:42:53Bw is geen ketter daar heb ik genoeg leidraden voor ook dat aint wel slecht is xD
Citaat van: Kid op 31 augustus 2026, 01:09:20Bloodwolf is goed en ik heb daar 100% zekerheid over.
Vraag die ik hardop stel: was deze actie bedoeld om Falsifica vrij te pleiten, of was die bedoeld om de spotlight weer naar Skunki/Beertje te krijgen?
Ik denk dat dit achteraf voor redelijk wat verwarring heeft gezorgd ten opzichte van Skunki wateren.

Dat gezegd hebbende, moet ik toegeven dat de plotselinge inmenging van AGR inderdaad wel heel erg verdacht is. Netto verandert er voor mij niet veel totdat Beertje(s bron) door de mand valt als niet-zienende rol, G/S, wat dan ook. Helemaal prima als Skunki lynchbescherming koopt. Dan kan hij zich mooi bewijzen de volgende dag, maar dan moeten we wel standvast zijn en ook daadwerkelijk Skunki stemmen. Het plan van het eerdere lijstje wegstemmen staat voor mij nog.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE