Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

loetjef

Interessant dat mensen eerder tot de conclusie komen dat BW ketter is en falsifica toch geconverteerd, dan dat Beertje heeft gelogen. En dat een van de mensen die dat roept AGR is, die door falsifica voor de nacht is genoemd als slechtje. Geeft mij reden genoeg om dus juist te vertrouwen op deze actie voor nu en weer terug naar het lijstje te kijken.

Daarbij voorkeur voor de namen die door falsifica zijn aangedragen, in plaats van Beertje die op Moonzzz hamert.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Orange-King

Citaat van: BloodWolf14 op 30 augustus 2026, 22:37:16OK jammer dat je niet voor goed speelt. Had dat vermoeden opzich al wel :)

Volgens mij zeg ik alleen dat de optie ketter er ook is. Ik zeg niet dat je het per definitie bent. Maar goed, felle reactie wel. Ik sta houd gewoon de opties open.

Op basis waarvan heb jij dan het vermoeden dat ik niet voor goed speel?  :o

Orange-King

Citaat van: Falsifica op 30 augustus 2026, 22:41:02
Citaat van: Orange-King op 30 augustus 2026, 22:30:41Ben jij eig opgegroeit met de rol van Elias in de raddraai? Want volgens mij wel he?

Had ik achteraf wel leuk gevonden, maar helaas moet ik het de rest van het spel doen zonder krachten en enkel op basis van het deze discussie. Misschien beter om in nog in mij te investeren, in plaats van mij nu direct als slecht weg te zetten. Als jullie goed zijn tenminste, ik zit namelijk niet in allerlei tunnels en ben best bereid mijn mening te wijzigen  :D

Skunki

Als we fals eruit stemmen, hebben we de meeste info over Beertje die claimt dat hij slecht is en of BW ketter is of niet.

Moonzz eruit stemmen is volgens mij de minst bordspel spelende slechtje eruit werken. Maarja thanks dat ik de kans krijg mij nog te bewijzen xxjes.

BloodWolf14

Die uitspraak ;)

Klonk alsof je er zelf wel van overtuigd was.

Maar, ik ben Priester. Heb Fals nu gelukkig kunnen clearen van conversie waardoor duidelijk is voor mij dat Beertje in ieder geval niet hem bekeken kan hebben. Daarom twijfel ik nu ook in hoeverre Moonzzz zeker is, maar een g/s die een conversiewolf eruit gooit kan ook. Of dus geen g/s maar Skunki als Wolf in Schaapskleren. Again: Net als bij AGR pleit het spelgedrag van Skunki absoluut niet voor een goedje. Ik zie 0 zoekend gedrag van hem voorbij komen in het Dt, en dat op dag 6 :P

BloodWolf14

Citaat van: Skunki op 30 augustus 2026, 22:52:47Als we fals eruit stemmen, hebben we de meeste info over Beertje die claimt dat hij slecht is en of BW ketter is of niet.

Moonzz eruit stemmen is volgens mij de minst bordspel spelende slechtje eruit werken. Maarja thanks dat ik de kans krijg mij nog te bewijzen xxjes.
Wil je vooraf alvast aangeven bij wie je je gaat bewijzen?

Mag je droppen bij whoever je als goedje denkt te zijn. Het liefst 2 spelers.

In case je toch goed bent.

@Orange-King mag ik vragen waarom er eerder dit spel de keuze is gemaakt voor Elias?

@Moonzzz ik ben heel benieuwd naar jouw claim. Wil je jezelf nog ergens mee kunnen bewijzen? Ik wil je die kans best gunnen en dan AGR in jouw plaats lynchen.

Orange-King

Mijn intentie was om met spelers die verdacht werden te wisselen, om eventuele wolvenkrachten af te kunnen pakken. Ik heb deze namen met thelight (toen bewezen priester) afgestemd.

Thelight288

Citaat van: Orange-King op 30 augustus 2026, 23:12:54Mijn intentie was om met spelers die verdacht werden te wisselen, om eventuele wolvenkrachten af te kunnen pakken. Ik heb deze namen met thelight (toen bewezen priester) afgestemd.

Dat klopt, ik heb ook niet t gevoel dat jij nu slecht bent dat je de raddraaier was is bewezen

Wesp in Glas

Citaat van: Orange-King op 30 augustus 2026, 22:45:01
Citaat van: BloodWolf14 op 30 augustus 2026, 22:37:16OK jammer dat je niet voor goed speelt. Had dat vermoeden opzich al wel :)

Volgens mij zeg ik alleen dat de optie ketter er ook is. Ik zeg niet dat je het per definitie bent. Maar goed, felle reactie wel. Ik sta houd gewoon de opties open.

Op basis waarvan heb jij dan het vermoeden dat ik niet voor goed speel?  :o

Nouja ik geloof ook niet dat Bloodwolf Ketter is. Wat ik wel apart vind is dat we een lijstje met 1000 namen hebben van baddies en dat juist nu Fals beschuldigd wordt van geconverteerd zijn, pas de priester zijn drankje gooit.

BloodWolf14

Die keuze is best bewust gemaakt.

Ik heb nu een zeker goedje (tenzij koppel) om op te vertrouwen. Als ik bijvoorbeeld Moonzzz had gegooid en ze was als wolf gestorven, dan wat? Dan konden we morgen opnieuw de discussie over Fals gaan voeren met Beertje. Nu weet ik zeker dat daar gewoon iets fout gaat. Fals is zeker weten geen 'Weerwolf' dus leugens. Of dat Moonzzz dus Cwolf maakt idk. De claim van 'gezien' kan in ieder geval niet kloppen.

@Waterwork @Angelique @Chaosimsystem_ @Wesp in Glas wat denken jullie van Beertje atm? Wat is daar het meest logisch?

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op 30 augustus 2026, 23:51:57Die keuze is best bewust gemaakt.

Ik heb nu een zeker goedje (tenzij koppel) om op te vertrouwen. Als ik bijvoorbeeld Moonzzz had gegooid en ze was als wolf gestorven, dan wat? Dan konden we morgen opnieuw de discussie over Fals gaan voeren met Beertje. Nu weet ik zeker dat daar gewoon iets fout gaat. Fals is zeker weten geen 'Weerwolf' dus leugens. Of dat Moonzzz dus Cwolf maakt idk. De claim van 'gezien' kan in ieder geval niet kloppen.

@Waterwork @Angelique @Chaosimsystem_ @Wesp in Glas wat denken jullie van Beertje atm? Wat is daar het meest logisch?
Nouja of je bent dus ketter of Beertje praat inderdaad poep. Maar waarom zou zij oproepen om Fals te laten wateren als zij weet dat Fals niet geconverteerd is. Dan val je toch door de mand. Ik snap het niet helemaal.

Thelight288

als beertje niet zelf de bron is, dan is die bron van beertje degene die poep praat xD hoe we dat dan blijkbaar verwoorden. of als beertje niets over kan zeggen dan is een slechte deel van koppel misschien zijn bron

Kid

Volgens mij heeft Beertje wat uit te leggen.

Gisteren, toen Fals nog niet geconverteerd kon zijn, begon Beertje eigenlijk al met het beschuldigen van Fals. Die op dat moment een maximaal belangrijke speler voor goed was. Dat vond ik toen al opvallend.

Daarbij komt dat Beertje ervoor koos die beschuldiging vandaag doorzette. Nu had Beertje het voordeel en de wind mee van een mogelijke conversie.

Maar als we die even wegdenken zien we hetzelfde: een speler die koste wat het kost, liegen of whatever, een goedje eruit wil werken.

Tel daarbij nog iets anders op, namelijk vanaf welk moment wilde Beertje Fals doodmaken? Oh, juist, vanaf het moment dat Fals een vrij stevig lijstje met mogelijke wolven plaatste.

Conclusie lijkt me het meest voor de hand liggend: dat Beertje deel is van een goed/slecht koppel. Tot gisteren wilde Beertje goed wel helpen, maar nu Beertjes koppel in gevaar komt, moet opeens een grote bedreiging het veld ruimen.

Kid

Citaat van: Wesp in Glas op 30 augustus 2026, 23:54:51
Citaat van: BloodWolf14 op 30 augustus 2026, 23:51:57Die keuze is best bewust gemaakt.

Nouja of je bent dus ketter of Beertje praat inderdaad poep. Maar waarom zou zij oproepen om Fals te laten wateren als zij weet dat Fals niet geconverteerd is. Dan val je toch door de mand. Ik snap het niet helemaal.

Dat klopt. Beertje valt door de mand. Die leugen is ook uitgekomen.

Kid

Dat Beertje wanhopig wordt over zijn eigen positie mbt koppel lijkt me dan ook goed te verklaren waarom Beertje acties riskeert waarmee je door de mand kan vallen.

Maar goed, we weten dus ook dat we Beertje niet met haast hoeven te lynchen, want als g/s dan is Beertje gekoppeld aan een van de mensen van Fals' lijstje.