Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Citaat van: Kaasje op Vandaag om 19:05:17
Citaat van: Lan op Vandaag om 18:30:35Laten we wel wezen, als Skunki conversie was dan was de conversie al nacht 1 op mij of OK gebruikt dus het argument dat hij roltechnisch prioriteit zou hebben is ook onzin.
Misschien ken ik de onderliggende relaties niet goed genoeg, maar neem aan dat dat daarmee te maken heeft? :P
Inderdaad XD

Orange-King

Ik heb zelf op dit moment niet echt nieuwe informatie toe te voegen. Ik ga mee met Lan's analyse wat betreft Skunki en Beertje. Ik heb van beiden signalen ontvangen dat ze goed zijn. Daarnaast wil ik Skunki zeker een kans geven zichzelf te bewijzen.

Verder heb ik ook begrepen dat Elias slecht is, maar geen onboard slechtje. Die heeft voor mij dus geen prioriteit.

Ook kan ik mij ook goed vinden in de analyse van Kaasje wat betreft Falsifica. Alleen al op basis van zijn laatste twee posts zie je een duidelijke omslag, wat voor mij duidt op conversie. In ieder geval wel fijn dat de informatie van hem voor deze nacht tot nu toe zeer betrouwbaar is gebleken, dus daar wil ik graag op verder varen. Mijn stem blijft op Moonzzz staan.