Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Citaat van: Waterwork op Gisteren om 11:05:30Ik geloof het vogeltje en heb ook op ignrid gestemd
Maar @Wesp in Glas is het grappig bedoeld om Ingrid69 te schrijven
Oh nee, dat was gewoon een typefoutje

Beertje

Citaat van: Thelight288 op Gisteren om 10:54:05
Citaat van: Kaasje op Gisteren om 10:52:03Tja, het spel wordt wel een beetje voor ons gespeeld op deze manier hè :P

Wat betreft de stemmen van vorige dag: ik dacht dat het iets interessanter in elkaar stak, maar iedereen had gewoon 4 stemmen. Denk dat BW hierboven het goed samenvat.

Ja dan geeft fals de goede keuze denk ik gemaakt, uit de stemming denk ik dat jij en Mex toch wel kleinere kans op slecht hebben nu.

Ik had juist idee dat jij mogelijk gered werd met ineens die stemmen op Carnage, maar niets was minder waar

Nee, het is mexicano die gered is.
Mooonz die 18 seconden voor 9 en na een excuus post dat hij weinig tijd heeft om te analyseren en maar sporadisch DT leest wel heel toevallig een inactieve wolf stemt om een split te creëren. Op basis van uitspraken had ik verwacht dat falsafica voor Mexicano zou gaan, als ik dat dacht dan dacht Mexicano dat ook. Als die ook geteld heeft had die ook een BM-beslissing zien aankomen op de stemming. Enige redding is dan een ander offeren.

Voor mij zijn nu slecht:

Mexicano
Mooonzzz
& Ingrid (blijkbaar?)

I love Elias

Wesp in Glas

Citaat van: Beertje op Gisteren om 11:21:27
Citaat van: Kaasje op Gisteren om 10:52:03Tja, het spel wordt wel een beetje voor ons gespeeld op deze manier hè :P

Wat betreft de stemmen van vorige dag: ik dacht dat het iets interessanter in elkaar stak, maar iedereen had gewoon 4 stemmen. Denk dat BW hierboven het goed samenvat.
Klinkt vergezocht, maar plausible.
Het enige wat ik me dan afvraag is waarom zou Moonz voor CNR (een andere wolf?) ipv op Kaasje te gaan?

Ja dan geeft fals de goede keuze denk ik gemaakt, uit de stemming denk ik dat jij en Mex toch wel kleinere kans op slecht hebben nu.

Ik had juist idee dat jij mogelijk gered werd met ineens die stemmen op Carnage, maar niets was minder waar

Mooonz die 18 seconden voor 9 en na een excuus post dat hij weinig tijd heeft om te analyseren en maar sporadisch DT leest wel heel toevallig een inactieve wolf stemt om een split te creëren. Op basis van uitspraken had ik verwacht dat falsafica voor Mexicano zou gaan, als ik dat dacht dan dacht Mexicano dat ook. Als die ook geteld heeft had die ook een BM-beslissing zien aankomen op de stemming. Enige redding is dan een ander offeren.

Voor mij zijn nu slecht:

Mexicano
Mooonzzz
& Ingrid (blijkbaar?)

Lan

Door de tweede leugenwolf ging ik denken aan de optie dat het wolven team voornamelijk uit leugenwolfjes zou bestaan, maar dat is voor mij onlogisch met Falsifica die een keuze uit drie had wat ook daadwerkelijk de drie met de meest zichtbare stemmen waren.

Enige scenario zou zijn dat slecht verrast werd door de late stemmen op Carnage en voor die tijd geen noodzaak zag iemand te moeten redden. In dat scenario zijn Kaasje en Mex dan goed wat mij betreft.

Voor mij staan alle Carnage stemmers voorlopig op groen.

Wesp in Glas

Oh dat ging even fout.

Voor mij zijn nu slecht:

Mexicano
Mooonzzz
& Ingrid (blijkbaar?)

Klinkt vergezocht, maar plausible.
Het enige wat ik me dan afvraag is waarom zou Moonz voor CNR (een andere wolf?) ipv op Kaasje te gaan?

Ingrid1234

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 11:15:38
Citaat van: Waterwork op Gisteren om 11:05:30Ik geloof het vogeltje en heb ook op ignrid gestemd
Maar @Wesp in Glas is het grappig bedoeld om Ingrid69 te schrijven
Oh nee, dat was gewoon een typefoutje

Kleuter.

LustigeWolf

Ik ga ook op Ingrid, ook al denk ik zelf nog steeds dat Mexicano ook slecht zal zijn. Moonzz kan de waarheid spreken. Maar Beertje kan ook best gelijk hebben

Orange-King

Waterwork

oke die zag ik niet aankomen helemaal het resultaat niet

loetjef

Voor mij zijn nu slecht:

Mexicano
Mooonzzz
& Ingrid (blijkbaar?)

Volgens deze theorie mag je mij trouwens ook op de lijst zetten, want ik ben natuurlijk wel van Mexicano weggetrokken. Ik kan dat overigens ook uitleggen; gezien de leugenwolf die er al uit was en het risico op nog 1, was ik heel benieuwd wat een split zou doen (eigenlijk wat fals ook al zei).

Daarnaast vond ik de stem van LustigeWolf zo lastminute zonder verdere discussieposts van hem uit, heel wolfs overkomen en voelde alsof Mexicano ineens werd gepusht. Dus het was voor mij een beetje twee vliegen in één klap: een mogelijke scapegoat niet als gegarandeerde lynch én verdeelde stemming en kijken of er gesjoemeld werd.

----

Verder wil ik dan toch wel weer een kleine 'I told you so' erin gooien voor het feit dat yasu wel degelijk een slechtjesnaam heeft genoemd tussen thelight/fals/Kid/Kaasje/Mexi. Ik ben blij dat ik dat in ieder geval goed had aangevoeld.

Hulde voor deze beulactie trouwens, ik heb bijna medelijden met slecht (dat bedoel ik oprecht niet rot, maar ik kan me voorstellen dat dit tempo slechtjes eruit wel echt kut is in een laatste potje).

Ik ga de discussie en vooral ook stemmen later analyseren, ook met het oog op de rol van Mexi.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Falsifica

Een vogeltje heeft me gezegd dat Mexicanobroeder gezien is als Slecht.

Sorry dit moet even, was handiger geweest als dat nu al duidelijk was.

We hebben dis 2 targets. Zowel Ingrid als Mexicanobroeder.
Wie heeft voorrang denken we?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

is degene alleen gezien als slecht of ook een rol want als de een hulpje is en de ander volbloed gaat mijn voorkeur uit naar de volbloed

loetjef

Ik trek mijn bovenstaande post (deels) terug. Ik had even gelezen dat de actie van Roodhapje Mexi had onthoofd en dat Mexi scherprechter was. Jongens jongens. Ik moet dit niet doen tussen het lesgeven aan 30 schreeuwende kinderen door.

Ik ga hier eind van de dag op terugkomen. Sorry voor de verwarring.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Beertje

Citaat van: loetjef op Gisteren om 12:42:44Volgens deze theorie mag je mij trouwens ook op de lijst zetten, want ik ben natuurlijk wel van Mexicano weggetrokken. Ik kan dat overigens ook uitleggen; gezien de leugenwolf die er al uit was en het risico op nog 1, was ik heel benieuwd wat een split zou doen (eigenlijk wat fals ook al zei).

Dat had ik gezien en daarom had ik je niet genoemd en hamer ik vooral op degene die er totaal willekeurig nog iemand naast zet 18 sec voor tijd en is mijn betoog dat mexicano is gered.
I love Elias

Kaasje

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 11:00:38Je mag best meedoen hoor, ik wacht nog steeds op een pm met 'je had gelijk over Perry' waar ik dan 'I told you so' op kon zeggen. Maar je ontneemt me dit. :(

Ik moet het maar doen met wat anderen over je zeggen, maar ik mis het contact wat wij zouden kunnen hebben.

Verder was ik expres vaag met het beschrijven van Ingrid. Ik heb geen idee of ze on of offboard slecht is. Ik weet alleen dat ze slecht is. Daar mogen we best over discussiëren. We mogen ook best met andere verdachten aankomen.

Ik heb Yasu vorige speldag laten priesteren vroeg, om discussie topic juist te laten lopen. Dat is gebeurd, gisteren was spannend. Ik zou het jammer vinden als dit nu zou dood lopen. Maar ik ga geen info achterhouden als we daarmee de juiste op de lynch krijgen.

Maar mocht je mijn aanbod niet willen doen, bij deze, I told you so.
Het was geen kritiek hoor ;)  Wat mij betreft ben je bewezen goed/anti-wolf. Laat die vogeltjes van je maar fluisteren!
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE