Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

BloodWolf14

Citaat van: Beertje op Gisteren om 12:57:10
Citaat van: loetjef op Gisteren om 12:42:44Volgens deze theorie mag je mij trouwens ook op de lijst zetten, want ik ben natuurlijk wel van Mexicano weggetrokken. Ik kan dat overigens ook uitleggen; gezien de leugenwolf die er al uit was en het risico op nog 1, was ik heel benieuwd wat een split zou doen (eigenlijk wat fals ook al zei).

Dat had ik gezien en daarom had ik je niet genoemd en hamer ik vooral op degene die er totaal willekeurig nog iemand naast zet 18 sec voor tijd en is mijn betoog dat mexicano is gered.
Makes no sense. In de laatste seconden zijn er stemmen bij gekomen op alledrie de kandidaten. Enkel Loetjef is van Mex af gewisseld, maar ik zie die niet samen slecht zijn.

Evenals de actie van RH. Ik vermoed daar wel een g/s koppel want leuk, maar dan denk ik niet dat ze zomaar een wolfje zouden moorden. Als ze die al gevonden hadden :P

Robin89

De slechtjes vallen bij bosjes. Fijn!

En inmiddels krijgen we de volgende twee (Ingrid en Mex) op een zilveren schaal aangeboden.
Aan Fals weer de vraag om een oordeel te geven over de betrouwbaarheid van de informatie over deze twee potentiële slechtjes.

Daarnaast is Mex dus mogelijk geprobeerd te redden van de vorige lynch, maar dat zegt natuurlijk niet per se wat over zijn rol. Het kan wel een aanwijzing zijn dat hij een sterke slechtjesrol heeft. Van Ingrid weet ik verder niks. Op basis hiervan zou ik nu een lichte voorkeur hebben voor Mex.

BloodWolf14

Oh ik heb over de post van Fals heen gelezen. Aparte lynch dan

Kid

Citaat van: Robin89 op Gisteren om 13:46:26De slechtjes vallen bij bosjes. Fijn!

En inmiddels krijgen we de volgende twee (Ingrid en Mex) op een zilveren schaal aangeboden.
Aan Fals weer de vraag om een oordeel te geven over de betrouwbaarheid van de informatie over deze twee potentiële slechtjes.

Daarnaast is Mex dus mogelijk geprobeerd te redden van de vorige lynch, maar dat zegt natuurlijk niet per se wat over zijn rol. Het kan wel een aanwijzing zijn dat hij een sterke slechtjesrol heeft. Van Ingrid weet ik verder niks. Op basis hiervan zou ik nu een lichte voorkeur hebben voor Mex.

Goed punt.

Ingrid heeft ook al bekend. Dat sluit ook aan bij de theorie dat Mex een sterke rol heeft.

Wesp in Glas

Citaat van: Kid op Gisteren om 14:33:39
Citaat van: Robin89 op Gisteren om 13:46:26De slechtjes vallen bij bosjes. Fijn!

Goed punt.

Ingrid heeft ook al bekend. Dat sluit ook aan bij de theorie dat Mex een sterke rol heeft.

Maar waarom wordt Mexi dat gered door een andere wolf te offeren? Terwijl Kaasje ook hadden kunnen pushen.

EliasTheBest

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 14:35:24
Citaat van: Kid op Gisteren om 14:33:39

Goed punt.

Maar waarom wordt Mexi dat gered door een andere wolf te offeren? Terwijl Kaasje ook hadden kunnen pushen.

Misschien is Kaasje er ook nog eentje, zou episch zijn.

Wesp in Glas

Ja die heeft dan zeker ook een sterke rol?

Kid

Mocht er een beul zijn: dood niet Ingrid.

Dat zij bekend heeft kan ook het uitlokken van de beul zijn.

Wesp in Glas

Citaat van: Kid op Gisteren om 14:43:56Mocht er een beul zijn: dood niet Ingrid.

Scherprechter ging net ook goed toch?

Beertje

Citaat van: Kid op Gisteren om 14:43:56Mocht er een beul zijn: dood niet Ingrid.

Mocht er nog een scherprechter zijn, pak dan ingrid
Het is zeker te weten geen valsstrik
I love Elias

Falsifica

Sowieso voorzichtig zijn. Bij mij was IH claim bekend bij Ingrid, niet bij Mexicanobroeder. Anders had Ingrid Roodhapje's beul actie gehad.

Dat Roodhapje scherprechter was, dachten zowel TheLight als ik ook al. Maar hij moest zijn claim eens gaan bewijzen. Dus eigenlijk komt dit ons heel goed uit.  XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Angelique

Wowww, wat is dit? Ik kijk 1 ochtend niet vanwege een begrafenis en er gebeurd van alles  XD.

Als iemand het kan samenvatten, graag. Mag ook privé overigens

loetjef

Jongens, het lijkt mij vrij duidelijk waarom CNR en Ingrid zijn/worden opgeofferd. Zou mij niks verbazen als Mexi conversie is en ze zo nog willen proberen het tij te keren.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Mexicanobroeder

Jeetje, zit het spel vol helderzienden dat jullie van iedereen en z'n moeder kunnen aangeven of ze slecht zijn maar geen rol kunnen benoemen en maar wat gokken? Of is het gewoon uit de lucht gegrepen?