Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Ingrid1234

Ik heb niet helemaal grondig het dt kunnen lezen, en ik heb ook niet echt verdenkingen uit de mensen die ik privé gesproken heb. dus voor nu stem ik op onderbuikgevoel. Ik heb het idee dat wesp het spel anders speelt dan normaal, dat vind ik verdacht. Dus daarom stem ik op wesp.

loetjef

Ik heb besloten te schuiven. Op basis van Kaasjes posts, wil ik hem voor nu voordeel van de twijfel geven. Aangezien mij opvalt dat er een hoop mensen Mex terloops noemen, zonder dit echt lekker door te zetten, krijg ik daar een slecht gevoel bij. Daar gaat mijn stem nu naar toe.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Thelight288

Citaat van: Kaasje op Gisteren om 19:22:38
Citaat van: himan op Gisteren om 18:29:07Ik ga denk ik op Kaasje stemmen, ik heb geen lead, maar de Shaddow Kaasje combi is er nou eenmaal. Ik vind het eigenlijk flauw om te gebruiken, maar het is het enige wat ik heb.
Ik sta door deze stem behoorlijk op scherp (4 stemmen). Ik heb al een statement gemaakt over Shaddow. Ik weet niet hoe ik je van iets anders kan overtuigen, maar mocht dit een doodsteek blijken, raad ik iedereen aan om even te kijken naar de relatief late en minder gefundeerde stemmers (@Wurn en @himan in mijn ogen, hoewel @Thelight288 ook geen enkele reden gegeven heeft voor zijn stem).

Ik vond je initiële post deze speeldag vrij verdedigend zonder echt verdachte te noemen

Ook je reactie van namen van bloodwolf vond ik je heel weinig echt zeggen. Was vrij globaal

CarnageRazor

Ik zit vooral op kid en kaasje.

Kid sprak Perry goed. En eerlijk ik vond het op een gegeven moment ook te makkelijk lijken.

Verder leek hij fals ook een beetje te proberen wegzetten als slecht. Terwijl ikzelf bij fals geen slechte vibes had. Hij vloog er met een gestrekt been in. Doet hij als slechtje ook wel. Maar dan strooit hij niet zo vaak met rolclaims.

Daarna zegt hij ook al snel op Mexicanobroeder te willen stemmen vanwege vibes. En dat snap ik gezien zn weinig inhoudelijke posts. Maar voegt hier dan wel aan toe het dt nog te moeten bijlezen.

Met kaasje valt vooral zn post #219 me op. Vooral het deel waarin TL en Fals makkelijke conversie targets zijn en er op die manier een ziener uit zou kunnen geflikkerd worden.
Gezien het een groot spel is is conversie natuurlijk likely. Maar het specifieke woord gebruik doet geeft me argwaan in die zin dat hij het zo definieert alsof hij 100% zeker is dat er een conversie wolf in het spel zit.

Als ik het vanuit dat standpunt bekijk zijn de vele kleine opmerkingen van kid datgene waar ik meest nieuwsgierig naar ben wat daar achter zit. Ik ga dan ook op Kid stemmen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Citaat van: Ingrid1234 op Gisteren om 19:49:05Ik heb niet helemaal grondig het dt kunnen lezen, en ik heb ook niet echt verdenkingen uit de mensen die ik privé gesproken heb. dus voor nu stem ik op onderbuikgevoel. Ik heb het idee dat wesp het spel anders speelt dan normaal, dat vind ik verdacht. Dus daarom stem ik op wesp.
Ik was 3 van de 4 potjes dat ik meedeed wolf. Dus eigenlijk zeg je dat ik nu als goedje speel?

Ik kan wel passief agressief een tegenstem zetten omdat ook ik niet weet wat ik moet doen.

Mijn onderbuikgevoel zegt Mexicano. Die speelt ook anders dan normaal vind ik

Kaasje

Ik MOET wisselen om mijn eigen huid te redden. Niks persoonlijks, Mex. :(
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Angelique

Ik heb geen tijd gehad om het dtopic uitgebreid door te lezen (net thuis van de F1) maar ik heb eigenlijk geen idee op wie nu te stemmen XD. Vooral omdat ik het idee heb dat elke stem die ik zet, zomaar iemand op scherp kan stellen qua aantal stemmen. Ik ga er nog even goed over nadenken en dan maar de gok wagen XD

Dragonfly

Ok. De combi eerste werkweek, eerste schoolweek van mijn kinderen een druk weekend en dit spel werkt nog niet zo goed. Excuus. Ik ben dus niet goed genoeg ingelezen. Ik heb gescand en geprobeerd een korte analyse van t belangrijkste te maken.

Kaasje: eigenlijk geloof ik dat hij Shadow niet als eerste eruit zou stemmen. Tenzij hij zich ernstig bedreigde voelde door Shadow. Dan zou het nog kunnen.

Kid, ken ik als iemand die controversieel durft te zijn als goedje.

Cnr, ik kan me eigenlijk wel vinden in wat Rh over hem post daarom kies ik hem uit om op te stemmen van de mensen die stemmen gevangen hebben.

Mexi, heb ik contact mee en nog niet iets verdachts van gezien.

Moonzzz

Sorry ik zit nogal chaotisch in mijn vel deze dagen.
Ik dacht leuk even afleiding en nostalgie met dit laatste spel.

Maar met de variant en ook mijn eigen leven er omheen heb ik echt moeite er in te komen en goed te analyseren.

Ik lees zo goed en kwaad als het kan dit DT maar ik heb echt moeite de vele informatie te laten landen.

Thelight288

Ik heb nog steeds gevoel dat er van kaasje weg wordt geduwd ik laat mn stem staan, het is puur gevoel. Mex en cnr nu als alternatieven. Ik verteouw ze beide ook niet helemaal, al kwam prive Carnage bij mij juist chill over. Maar ik weet t ook niet meer

Mexicanobroeder

Ja als het treintje ineens op mij gaat dan ga ik ook wisselen.

Falsifica

Ik mocht kiezen tussen Kaasje, Mex en Carnage. Ik koos Carnage.

Omdat de trein op zowel Kaasje als Mex snel ging. En Carnage zich geen druk leek te maken lynch te worden.

:D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 21:48:53Ik mocht kiezen tussen Kaasje, Mex en Carnage. Ik koos Carnage.

Omdat de trein op zowel Kaasje als Mex snel ging. En Carnage zich geen druk leek te maken lynch te worden.

Goed gekozen dan. Spreekt de andere 2 niet vrij tho

Beertje

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 21:48:53Ik mocht kiezen tussen Kaasje, Mex en Carnage. Ik koos Carnage.

Lucky hit of wist je meer?
Zeker gezien het gevoel bij mexi dat je uitsprak
I love Elias

Falsifica

Citaat van: Beertje op Gisteren om 21:57:01

Lucky hit of wist je meer?
Zeker gezien het gevoel bij mexi dat je uitsprak

Ik wou zien hoe de treintjes zich gingen vormen. Het niet onderbouwen van de stemmen en Mex doordrukken. Zie ik als verdacht. Ik weet wat ik je stuurde :) voor mij liep deze stemming hoe ik hoopte. Vooral die late stemmers bekennen goed kleur in dit spel.

Ik stemde niet mee vanwege .5 stemkracht. Afhankelijk van of ik mocht kiezen, weet ik of er leugenwolven actief waren.

Maar hopelijk hebben we die nu eruit. :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow