Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Voor mij vallen nog steeds de mensen op die zonder echt in te verdiepen gewoon klakkeloos meestemde en ook verder niet echt iets hebben bijgedragen aan de discussie. We weten niet of Perry al contact had met de wolven of niet.

Mensen zoals kid die Perry hard ging verdedigen denk ik niet perse slecht is, zou je dat zo hard doen als slechtje? Als het al een vrij hopeloze zaak lijkt, dat denk ik niet perse.

Falsifica

Een vogeltje heeft me verteld dat Yasu is gezien als Leugenwolf.
Ik zou het op prijs stellen als hij zo snel mogelijk gewaterd zou worden door een Priester.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Lekker bezig Luuk dit haalt wel gelijk mijn suspicion van jou af

Falsifica

Thanks voor de snelle response Thelight  ^-^
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Orange-King

Zo'n specifieke beschuldiging lijkt mij einde verhaal voor yasu. Begrijpelijk om een priester hiervoor te gebruiken, in plaats van een beul (ivm zijn opmerking over IH).

Citaat van: Kid op Gisteren om 16:31:38Zullen we de discussie van deze dag even opnieuw beginnen. Volgens mij heeft Perry zich niet zo heel handig uitgedrukt, maar ik heb hier nu niet het idee dat hij op een manier nog een of ander vergevorderde welp is die in een val van Falsifica is gelopen.

Hier ben ik wel benieuwd naar. Blijkbaar was er aan het einde van de speldag toch twijfel ontstaan over de beschuldiging op Perry. Nu is Kid toch in de bres gesprongen voor een sjamaan.

Mogelijk hebben de wolven contact gezocht met Perry nadat hij (zo goed als zeker) gelyncht ging worden en bleek de welp-beschuldig dus onterecht. Dan kan het geen kwaad om dat hier te benoemen als je er zeker van bent en er potentieel een sjamaan te redden valt. Maar misschien heeft Kid andere redenen om zo openbaar te twijfelen over Perry's beschuldiging, terwijl de rest allang op de trein was gesprongen. Graag hoor ik zijn verhaal.

Thelight288

Ik snap dat er nog kansen zijn dat ik geconverteerd ga worden oid, ik hoop dat een eventuele Bengel mij wil beschermen en als je wilt zou ik rol claims fijn vinden. Of iig als je iets hebt wat verder zou kunnen helpen

Wesp in Glas

Ah ik vind het raar dat je van Roodhapje naar Beertje ging terwijl 1 stem op 1 persoon niet veel uitmaakt, maar dit haalt idd de suspicion van jou af

loetjef

Zo, ook goeiemorgen XD Lekkere actie mannen!

Ik zal straks eens even kijken of ik iets uit de posts van yasu nog verder kan halen, maar het enige wat mij zo snel bijstaat is dat hij op thelight zat te pushen. Tsja, dat die goed is, dat weten we nu wel XD
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Ingrid1234

Hoppa, dat is een goed begin van de dag! Prachtige play, daarna prachtige voorzet met een mooi killshot van Thelight. Argentinië is er niks bij ⚽️🥅🏟�

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op Vandaag om 10:14:27Ah ik vind het raar dat je van Roodhapje naar Beertje ging terwijl 1 stem op 1 persoon niet veel uitmaakt, maar dit haalt idd de suspicion van jou af

Omdat ik beertje ook verdacht vond, roodhapje ook nog steeds een beetje, maar allemaal gevoel, en mn stem maakte toch niet uit hoe t stond dus was ook symbolisch

Thelight288

Een wijze burger zou iig fijn zijn is er die, graag melden! Of iig aantal conversiewolven zou fijn zijn om te weten

Skunki

Okay, alle complimenten voor het vogeltje en de priester daar gelaten. Hebben we een concrete andere verdenking of hadden we mogelijk eerst informatie uit Yasu kunnen trekken voor hij in het discussie gedropt werd?  (A)  XD

Falsifica

Het spel is veel leuker op deze manier Skunki. Daar ben je het hopelijk mee eens. Als er geen priester was geweest, was er weer een unanieme stemming geweest en weer een saaie speldag. Nu mogen we weer moeite gaan doen ervoor  (A)

Citaat van: Skunki op Gisteren om 12:43:00Iemand nog suggesties hoe we de wolven slimmer af kunnen zijn bij deze spellen?

Nou als er een Wijze Burger is, kunnen we nu veel beter de reneiz actie uitvoeren. Immers weten we dan het aantal van wat we opvragen. Dus voor nu allemaal lekker doorspelen!

Ik ben nu bezig met dt te doorzoeken naar leads met onze dode wolf. Ik kom hier later op terug met een analyse.
- Captain Jack Sparrow

Skunki

XD Haha, ik denk dat we daarin verschillen. Ik denk dat er informatie te vergaren viel bij Yasu voor hij in het discussietopic geplaatst werd, maar dat is niet anders.

Dus je wilt oproepen dat de wijze burger een specifieke rol (conversie wolf?) opvraagt en dan kunnen we, als die erin zit, met de reneiz actie die rol opvragen?

Falsifica

Had je bij Bloodwolf niet ook wat info kunnen lospeuteren voordat je de verdenking erop gooide?  :D
- Captain Jack Sparrow