Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 2] [Even] Discussie

Gestart door Falsifica, Gisteren om 21:15:27

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Ik ben niet heel veel wijzer na die nacht.

Maar ik ben ook nog op zoek naar goede spelers die me wat kunnen helpen. Iemand zin in een kleine informatie alliantie?  :D  :D 

Kaasje

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 09:53:28Bij doodgaan zie je beide rollen.
Een zienende rol ziet enkel de rol van die dag. Dus de oneven of even afhankelijk van die nacht.
Ah sorry, had even niet door dat het een reactie was op de vraag over het infotopic.

Voor mij is ie dan duidelijk  O0
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

BloodWolf14

Ik doe mee met vast een stem zetten.

Random.org zette Beulgemeester bovenaan, dus die pakt hem vast.

Ik wil ook een nieuw dingetje opgooien: Zouden alle neutraalclaimers zich even bij mij willen melden? Ik heb geen zin om 31 mensen te moeten gaan berichten op zoek hiernaar. Alvast bedankt voor de medewerking ^^

Beulgemeester

Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 12:30:23Ik doe mee met vast een stem zetten.

Ik wil ook een nieuw dingetje opgooien: Zouden alle neutraalclaimers zich even bij mij willen melden? Ik heb geen zin om 31 mensen te moeten gaan berichten op zoek hiernaar. Alvast bedankt voor de medewerking ^^

Een random stem zetten beter vinden dan geen stem zetten vind ik maar een rare actie. Dat klinkt alsof het je eigenlijk niet zo heel erg uitmaakt wat voor rol je daarmee potentieel het spel uitwerkt. Je kunt je voorstellen dat je daarmee nu voor mij best hoog op mijn verdachtenlijstje staat.

Mexicanobroeder

Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 12:30:23Ik doe mee met vast een stem zetten.

Waarom dan niet gewoon gelijk oproepen tot een openbaar neutraalclaimfestijn? Dit kan namelijk iedereen roepen. Of heb je een goede reden waarom alle neutralen zich bij jou moeten melden?

5guys

Citaat van: Beulgemeester op Vandaag om 12:48:04

Een random stem zetten beter vinden dan geen stem zetten vind ik maar een rare actie. Dat klinkt alsof het je eigenlijk niet zo heel erg uitmaakt wat voor rol je daarmee potentieel het spel uitwerkt. Je kunt je voorstellen dat je daarmee nu voor mij best hoog op mijn verdachtenlijstje staat.

Zeker waar. Ik heb daarom ook maar een spin gedaan op een rad met namen.
En daar kwam ingrid uit. Dus bij deze me stem

Me rad bestond uit 10 namen.
Waarbij ingrid1234 wel 11 keer voor kwam  :o

Castiel.

Oke kut... Ik dacht dat ik al gestemd had. Super dom maar stem voor nu even zodat er iets staat. No hard feelings Ingrid en gaat nog van je af tenzij jij gek doet haha
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Aintgotrhythm

Hoeveel slechtjes verwachten we in een spel met 30 mensen?

Normaal ongeveer 1/3 toch?

Dat betekent dat er 2x 10 slechtjes inzitten met enige overlap waarschijnlijk?

Dus dan zoeken we naar 10 tot 15 mensen die minstens 1 slechtjes rol hebben? Wtf dat is veel.

Wesp in Glas

50/50 dat een random lynch een baddie is dan

Kid

Geen idee wat je aan neutraalclaims hebt hier. Op misschien een persoon na zal elk neutraaltje wel een goed/slecht rol hebben op de andere dag. Bovendien een beetje vreemd imo dat je niet een dag specificeert voor je neutraalclaim. Klinkt mij meer als 'wolven zoeken voor de bühne'. :P

Een random-stem vind ik dan grappig genoeg weer niet zo verdacht. Ik heb zelf ook zitten denken hoe je het moet spelen. Maar een oneven wolf lynchen kan net zo goed een even ziener lynchen zijn. En er zullen zoals Aintgotnorhythm aangaf mogelijk heel veel beetje-slechtjes tussen de mensen zitten hier.

Ik denk dat random lynchen best wel interessant kan zijn. De kans dat we een slechtje raken is mogelijk wat groter, en als dat niet gebeurt, zouden de verschillende wolvengroepjes bij het stemmen echt een beetje moeten coordineren, en zouden we dus in de toekomst meer kunnen zeggen aan de hand van stemgedrag.

Ik denk daarom dat het gewoon goed is elkaar lekker verdacht te maken en dat iedereen vooral nu gewoon lekker vrij stemt op iedereen waar ze een slecht gevoel bij hebben!

Kid

Ik vind het wel leuk trouwens om met mensen wat te praten over het spel. Dan gaat het toch een beetje meer leven. Mocht je ook nog een beetje mensen zoeken om het spel mee te bespreken, stuur me dan een berichtje.

BloodWolf14

Citaat van: Aintgotrhythm op Vandaag om 13:56:20Hoeveel slechtjes verwachten we in een spel met 30 mensen?

Dus dan zoeken we naar 10 tot 15 mensen die minstens 1 slechtjes rol hebben? Wtf dat is veel.
Meestal zit je tussen 1/3e en 1/4e als aantal slechtjes, volledig afhankelijk van de rollen in het spel. Ik verwacht met 32 man genoeg gekkigheid en dus wel redelijk grote slechtjesteams. Opzich is het aantal dat je noemt niet heel gek denk ik.

Kids berichten hierboven voelen wel goedjeslike aan, maar dat zegt zoals hij zelf al aangeeft wellicht niet heel veel xD

Een volledig random lynch zal uiteindelijk toch minimaal gestuurd gaan worden door de verschillende slechtjesteams (mits een van hen de meeste stemmen heeft). Leuk om later in het spel op terug te kunnen kijken wie waar wanneer tegengas gaat geven.

Zuna

Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 14:44:15
Citaat van: Aintgotrhythm op Vandaag om 13:56:20Hoeveel slechtjes verwachten we in een spel met 30 mensen?

Meestal zit je tussen 1/3e en 1/4e als aantal slechtjes, volledig afhankelijk van de rollen in het spel. Ik verwacht met 32 man genoeg gekkigheid en dus wel redelijk grote slechtjesteams. Opzich is het aantal dat je noemt niet heel gek denk ik.

Kids berichten hierboven voelen wel goedjeslike aan, maar dat zegt zoals hij zelf al aangeeft wellicht niet heel veel xD

Een volledig random lynch zal uiteindelijk toch minimaal gestuurd gaan worden door de verschillende slechtjesteams (mits een van hen de meeste stemmen heeft). Leuk om later in het spel op terug te kunnen kijken wie waar wanneer tegengas gaat geven.

Ik vind in een spel als deze mensen die openbaar Neutraal gaan claimen dus wel echt suspicious van Goed/Slecht zijn. Juist extra hard geloof ik niet dat ze echt neutraal zijn in een pot als deze.

Fals heeft bevestigd dat beide rollen bekend worden bij dood. Dus het maakt mij ook geen drol uit wat diegene vandaag is, ik geloof het niet dat diegene Goed/Neutraal is.

Dus ik ben wel benieuwd hoeveel dergelijke claims iedereen al vergaard heeft. Ik heb er niet 0 gehad.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Kid

Maar het is voor mijn gevoel juist weer moeilijker om als neutraaltje op bijvoorbeeld een oneven dag met oneven slechtjes contact te leggen. Een slechtje op een oneven dag is ergens ook weer een vijand van een slechtje op een even dag.

Aappen21

Citaat van: Zuna op Vandaag om 18:09:48
Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 14:44:15

Ik vind in een spel als deze mensen die openbaar Neutraal gaan claimen dus wel echt suspicious van Goed/Slecht zijn. Juist extra hard geloof ik niet dat ze echt neutraal zijn in een pot als deze.

Fals heeft bevestigd dat beide rollen bekend worden bij dood. Dus het maakt mij ook geen drol uit wat diegene vandaag is, ik geloof het niet dat diegene Goed/Neutraal is.

Dus ik ben wel benieuwd hoeveel dergelijke claims iedereen al vergaard heeft. Ik heb er niet 0 gehad.
@Sunny ik ben erg benieuwd wat jij hiervan vind. Zelfde vraag voor @Waterwork .