[Dag 2] [Even] Discussie

Gestart door Falsifica, 26 juli 2026, 21:15:27

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

;)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Deden we ook 2 burgermeesters?

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

himan

Misschien is het handig als de wolven zich melden? Lijkt me gewoon makkelijker... Ik zal vast een opzetje maken:

Even wolf:

Oneven wolf:

Alleen je forumnaam eronder zetten is voldoende.

LustigeWolf

Ik ben altijd LustigeWolf, telt dat ook?

Kaasje

Volgens mij weet nu dus niemand iets, toch? Als in, een eventuele ziener heeft nu een oneven rol gezien.
Dus eigenlijk moeten we het nu over de oneven rollen hebben en een oneven slechtje eruit stemmen.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ingrid1234

Ik heb random.org een naam laten kiezen voor nu. Dan staat er i.i.g. iets en sterf ik niet inactief. Ik ga gedurende deze dag info verzamelen en die stem dus nog aanpassen.

Sorry Adriaan, niks persoonlijks en waarschijnlijk wijzigt het dus nog

BloodWolf14

Citaat van: Kaasje op 26 juli 2026, 23:24:44Volgens mij weet nu dus niemand iets, toch? Als in, een eventuele ziener heeft nu een oneven rol gezien.
Dus eigenlijk moeten we het nu over de oneven rollen hebben en een oneven slechtje eruit stemmen.
Ik kan mij hier best wel in vinden. We spelen nog steeds het andere spel in principe, al sterft diegene vandaag niet met de rol daarvan.

Dus stel er is info dan is het handig als dit alsnog naar boven komt.

noicreC

Citaat van: Kaasje op 26 juli 2026, 23:24:44Volgens mij weet nu dus niemand iets, toch? Als in, een eventuele ziener heeft nu een oneven rol gezien.

Eens. Maar dan is mijn vraag dan wel: Doen we die discussie hier, of in het oneven topic? Lijkt me niet handig om informatie over de oneven spellen, in de discussietopic van de even spellen te stoppen :)

Femsel

We kunnen nu alleen maar praten in het even discussie topic. Dus dat gescheiden houden kan, maar dan gaat het idee wat Kaasje opperde niet op. Want dan zou je niet over oneven kunnen praten. Terwijl de info die mensen zouden kunnen hebben nu komt van de oneven nacht.

Dit is natuurlijk alleen maar voor nu zo. Volgende even speeldag, zou je wel puur en alleen kunnen praten over de even rollen. Of dat wenselijk is vraag ik mij wel af.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Femsel

Kleine toevoeging, ik sprak net Falsifica.

De aanduiding bij de discussie topic is alleen maar zodat iedereen weet in welke speeldag we zitten.

Er mag in principe over even en oneven in hetzelfde topic gesproken worden. Dus het kan gaan over oneven info in het discussiebord van even.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Zuna

Hier kan ik me ook in vinden. Echter had ik het er met AGR over gisteren en is het mij niet duidelijk of we bij de lynch alleen de even of ook de oneven rollen te zien krijgen. En ik ben al 5x door die uitleg gegaan (het is nogal een lap tekst), ben ik blind?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Falsifica

Je ziet beiden rollen.
Je hebt 2 rollen maar je speelt maar 1 spel.

Als je dood gaat ben je dood voor oneven en even dagen.

Jullie discussiëren ook voor oneven en even dagen. De distinctie hier in discussie topic is enkel een reminder voor welke rol je speelt deze dag, geen onderscheid tussen welke discussie er plaatsvindt.
- Captain Jack Sparrow

Kaasje

Citaat van: Falsifica op 27 juli 2026, 09:09:27Je ziet beiden rollen.
Je hebt 2 rollen maar je speelt maar 1 spel.
Dat is goede informatie om te hebben. Dan ga ik ervan uit dat dat voor álle zienende rollen geldt (dorpsgek, sjamaan, ...).

In dat geval: negeer wat ik gezegd heb: want een eventuele ziener heeft wel informatie over de oneven dagen  :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Falsifica

Bij doodgaan zie je beide rollen.
Een zienende rol ziet enkel de rol van die dag. Dus de oneven of even afhankelijk van die nacht.
- Captain Jack Sparrow