[Dag 2] [Even] Discussie

Gestart door Falsifica, 26 juli 2026, 21:15:27

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Citaat van: Aardappeltje92 op Vandaag om 20:51:30Ik probeer het spel een beetje te begrijpen, maar ik word eigenlijk niet geholpen.
Voor nu stem ik op bloodwolf
Doet Redeast niet haar best?
Of maak je gewoon niet genoeg gebruik van haar expertise?

BloodWolf14

Citaat van: himan op Vandaag om 20:52:13
Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 20:43:36@himan ben je een reactie aan het typen of moet ik switchen en anderen meenemen?
Ik stem en ik weet het niet, ik hou ervan om met de grootste meerderheid mee te gaan en dit voelt voor mij ontzettend wolfs eerlijk gezegd. XD
Ene dag zvw en andere dag bewijsbaar is ook wolfs?

Aardappeltje92

Citaat van: Wesp in Glas op Vandaag om 20:52:45
Citaat van: Aardappeltje92 op Vandaag om 20:51:30Ik probeer het spel een beetje te begrijpen, maar ik word eigenlijk niet geholpen.
Voor nu stem ik op bloodwolf
Doet Redeast niet haar best?
Of maak je gewoon niet genoeg gebruik van haar expertise?
Ik heb vanmiddag een reactie op haar berichtje gehad, verder geen antwoord

Aardappeltje92

Sorry, bedoelde dat ik vanmiddag had gereageerd op haar, verder geen antwoord gekregen.

Wesp in Glas

Als ik jouw was zou ik gewoon wat random mensen een berichtje sturen, dan voel je jezelf iig meer betrokken en krijg je hier en daar ook wat mee.

Verder is deze variant best lastig als eerste spel ooit

Zuna

Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 20:53:04
Citaat van: himan op Vandaag om 20:52:13
Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 20:43:36@himan ben je een reactie aan het typen of moet ik switchen en anderen meenemen?
Ik stem en ik weet het niet, ik hou ervan om met de grootste meerderheid mee te gaan en dit voelt voor mij ontzettend wolfs eerlijk gezegd. XD
Ene dag zvw en andere dag bewijsbaar is ook wolfs?

Dit is wel meer info dan geen info. Ik gun je vandaag het voordeel van de twijfel.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

BloodWolf14

BloodWolf14

EliasTheBest

Eerlijk gezegd stem ik nog liever op Roodhapje maar die had helemaal nog geen stem en dan zegt het niks.