Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Dodencafé ‘Ben er (on)even klaar mee’

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 14:38:39

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

@Wesp in Glas ik hoor nu dat Kid al zn even medewolven verraden heeft bij jou? Dat is niet zon handige move  :o

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 00:00:50@Wesp in Glas ik hoor nu dat Kid al zn even medewolven verraden heeft bij jou? Dat is niet zon handige move  :o
Haha ja daarom zei ik nog dat ik de wolven van zowel de oneven als de even nachten wist.
Daarom baal ik ook dat ik er nu uit ben. Ik had opzich wel een fijne positie.

Wesp in Glas

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op  2 augustus 2026, 21:56:59Pff Kid had me net verteld wie haar wolfjes waren op de even dagen

Oh ja had hier over heen gelezen. Maar waarom verteld die dat, hij moet gewoon met een van de teams winnen en hoeft daarvoor niet zn andere team te outen xD, met even waren ze dichterbij ook denk ik.

Je had ook al vermoeden dat chaos en Carnage koppel waren toch?

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Beertje heeft het gepost. Hier komt de storm. Denk ook dat kids teamgenoten hier niet blij gaat zijn met hem

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:12:37
Citaat van: Wesp in Glas op  2 augustus 2026, 21:56:59Pff Kid had me net verteld wie haar wolfjes waren op de even dagen

Oh ja had hier over heen gelezen. Maar waarom verteld die dat, hij moet gewoon met een van de teams winnen en hoeft daarvoor niet zn andere team te outen xD, met even waren ze dichterbij ook denk ik.

Je had ook al vermoeden dat chaos en Carnage koppel waren toch?

Nee dat niet. Wel dat Chaos van 2 walletjes snoepte, maar niet op deze manier.

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:17:52Beertje heeft het gepost. Hier komt de storm. Denk ook dat kids teamgenoten hier niet blij gaat zijn met hem
Ah. Ik weet niet of dat zo heel handig is wat Beertje nu doet. Speltechnisch is dit misschien wel handig..
Sorry Kid  :"(

In haar defence. Ze dacht dat ze dood ging en op oneven nachten vertrouwde we elkaar wel goed.

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2026, 09:22:59
Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:17:52Beertje heeft het gepost. Hier komt de storm. Denk ook dat kids teamgenoten hier niet blij gaat zijn met hem
Ah. Ik weet niet of dat zo heel handig is wat Beertje nu doet. Speltechnisch is dit misschien wel handig..

In haar defence. Ze dacht dat ze dood ging en op oneven nachten vertrouwde we elkaar wel goed.

Dan nog waarom zou je je team outen het is altijd Alliantie winst en je gooit je eigen ruiten in. Op even stonden wolven er nog beter voor. Jammer voor t spel maar beertje is dubbel goed dus waarom zou hij t niet delen?

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:25:55

Dan nog waarom zou je je team outen het is altijd Alliantie winst en je gooit je eigen ruiten in. Op even stonden wolven er nog beter voor. Jammer voor t spel maar beertje is dubbel goed dus waarom zou hij t niet delen?

Nee van Beertje snap ik.
Van Kid ook. Die wilde haar favoriete medewolf een steuntje geven voordat ze naar de eeuwige jachtvelden ging. Alleen ging ze toch niet naar de eeuwige jachtvelden

Falsifica

Voor spelers die denken dat dit spelbederf is, dat is t niet.  XD  Dit was gewoon slim spel.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Of dom, ligt eraan vanuit wiens perspectief  XD

Ik ga er iig goed op hier
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op  4 augustus 2026, 09:33:40Of dom, ligt eraan vanuit wiens perspectief  XD

Ik ga er iig goed op hier
Nouja ik zag geen reden om dit niet met iemand te delen die goed claimt op even dagen.

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2026, 09:32:02
Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:25:55

Nee van Beertje snap ik.
Van Kid ook. Die wilde haar favoriete medewolf een steuntje geven voordat ze naar de eeuwige jachtvelden ging. Alleen ging ze toch niet naar de eeuwige jachtvelden

Sunny had ook slecht gekozen jammer dat jullie die lunchten ze had ook raddraai ingestuurd. Ze was ook dubbel slecht