Dodencafé ‘Ben er (on)even klaar mee’

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 14:38:39

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: Aintgotrhythm op 29 juli 2026, 11:29:50Nou, de gezelligste spelers zitten hier hoor, wees welkom!

Als je iemand uit dit spel anoniem mocht haunten als een soort raadgever (slechte raadgever als team slecht en goede raadgever als team goed) Wie zou je haunten en wat zou je zeggen?

Ik zou Zuna haunten en haar laten twijfelen aan haar medewolven. Ik zou haar wijsmaken dat Kid goed/slecht koppel is met een random goedje en dat datzelfde geldt voor Mex.

;D  ;D

Gewoon omdat het heerlijk is om haar van de leg te brengen.  (6)
Ik zou kid haunten en zeggen dat zijn even medewolven hem dt uit willen kicken, zodat hij voor team oneven wolf gaat  ^-^

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

noicreC

Voor zometeen Kaasje:
Maar als jij het 3 deuren probleem voorlegt bij iemand, zorg er wel door dat diegene het spel niet kent. Ik wist dat jij van deur ging wisselen, en gezien je in de eerste post al zei dat je voor deur 1 en 6 ging, kon ik makkelijke mijn echte rollen achter 1 en 6 stoppen. Je zou sowieso gaan wisselen :)

Helaas JarJar, dit keer niet het dream team waar je op hoopte :(

BloodWolf14

Vind de lynch op mij nog steeds bs :/

Had wel zin in dit potje als ik het zo allemaal zie. Helaas

Aintgotrhythm

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2026, 17:34:02Vind de lynch op mij nog steeds bs :/

Waarom roep je dan ook neutraaltjes op zich bij je te melden, dat is toch hardstikke verdacht? :')

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Citaat van: Aintgotrhythm op 30 juli 2026, 22:18:52
Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2026, 17:34:02Vind de lynch op mij nog steeds bs :/

Waarom roep je dan ook neutraaltjes op zich bij je te melden, dat is toch hardstikke verdacht? :')

Helemaal niet... Hoezo is dat verdacht? Hoe vaak mensen dat wel niet gedaan hebben zonder dat daar ook maar een haan maar gekraaid heeft
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Kaasje

Citaat van: noicreC op 30 juli 2026, 12:30:43Voor zometeen Kaasje:
Maar als jij het 3 deuren probleem voorlegt bij iemand, zorg er wel door dat diegene het spel niet kent. Ik wist dat jij van deur ging wisselen, en gezien je in de eerste post al zei dat je voor deur 1 en 6 ging, kon ik makkelijke mijn echte rollen achter 1 en 6 stoppen. Je zou sowieso gaan wisselen :)
Hahaha ik denk dat je dan een van de weinigen bent die überhaupt zijn echte rollen mee liet doen in het spel dan ;D

GG, was geinig om weer een keertje mee te doen, ook al was er weinig dat ik kon doen en had ik geen enkele mogelijkheid meer tot verdedigen.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Falsifica

Kaasje ik was wel echt aant genieten van je spel  XD
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Ik ook haha heerlijk, jammer dat je dood bent, maar hopelijk brengt het spel nog veel

Wesp in Glas

Pff Kid had me net verteld wie haar wolfjes waren op de even dagen

Thelight288

Aai ja de huidenwisselaar actie kwam ook vrij laat binnen was heel jammer. Anders was er nu ook een priester op even

Wesp in Glas

Dan had ik meteen de even wolfjes verzwakt zodat Kid en Chaos eerder geneigd waren om met de oneven wolven proberen te winnen.

Maar ik zie dat Choas g/s koppel is.. met een priester nota bene

Aappen21

@Kaasje vanaf de bm stwmming wist ik sl dat ik zou sterven door je actie XD

Ik had mijn lijk al wel gevonden trouwens

Falsifica

Ja die gaat meteen aan de slag met haar killing spree komende nacht  (6)
- Captain Jack Sparrow