Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Ik word hier niet gelukkig van. Wie gaan we converteren?

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Mexicanobroeder

CNR ja kan. Maar ik zou graag wel iemand hebben waarvan ik het gevoel heb dat die wat actiever als spil is. Geen idee of CNR dat is.

BM eten slecht idee, makkelijk potentieel lynchdoelwit en lijkt me geen oneven slechtje. Ik wil eigenlijk gewoon een oneven slechtje lunchen.

Hebben we ideeen voor omega targets?

Kid

Hm, Aappen gaf gisteren bij me aan dat hij op oneven dagen wel mijn alliantie zou willen kiezen als ik die hem vertelde. Nadat ik goed zei leek hij niet heel geïnteresseerd meer. Mogelijk dus wel een slechtje (of een oneven goedje op zoek naar wolven).

Werkt denk ik wel als lunch target mocht het zo lopen, want ik vond het vreemd dat hij me dat niet vroeg over even. Daarin issue dus sowieso goed denk ik?

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op  1 augustus 2026, 20:35:00CNR ja kan. Maar ik zou graag wel iemand hebben waarvan ik het gevoel heb dat die wat actiever als spil is. Geen idee of CNR dat is.

BM eten slecht idee, makkelijk potentieel lynchdoelwit en lijkt me geen oneven slechtje. Ik wil eigenlijk gewoon een oneven slechtje lunchen.

Hebben we ideeen voor omega targets?

Ik zat ook WW te denken :)
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Kid

Ik dacht Bert boefjes ook als optie. Volgens mij is hier eerder geopperd dat hij de dorpsgek is.

Mexicanobroeder

De dorpsgek is al dood. Waardoor Bert wel een (risicovolle) optie wordt. Aangezien ie orakel zou zijn.

Mexicanobroeder

Mijn persoonlijke voorkeur voor conversie begint uit te gaan naar LustigeWolf. Prima speler, is actief, wordt weinig verdacht.

Voor de lunch denk ik aan bijvoorbeeld fannie. Die is stil, kan duiden op sterke goedjesrol of oneven slechtje. Al zou WW dat laatste wellicht wel weten/door hebben.

Kid

Ik zou denk ik liever idd niet een oneven slechtje converteren. Dat kan backfiren. Dus twijfelgevallen kunnen we inderdaad het beste opeten.

Maakt mij niet zoveel uit of we een LustigeWolf of BB converteren. Uiteindelijk ben ik niet conversiewolf :')

Kid

Aappen lijkt me in reality trouwens een prima lynch offer, maar just in case dat zijn visioen ergens op gebaseerd is, wil ik nu niet overkomen als iemand die uit opportunisme maar snel meelift op de stem op hem.

adriaan

Hebben we een idee voor de omegawolf (ik)?

Mexicanobroeder

Citaat van: Kid op  2 augustus 2026, 11:12:47Aappen lijkt me in reality trouwens een prima lynch offer, maar just in case dat zijn visioen ergens op gebaseerd is, wil ik nu niet overkomen als iemand die uit opportunisme maar snel meelift op de stem op hem.

Ik hoop dat we hem op Himan/Aappen kunnen krijgen. Femsel lijkt me onmogelijk. Ik ben ook even op de 'inactieven wegwezen' toer gegaan. Ik vind opvallend veel spelers afwezig in de discussie (Jij en Zuna overigens niet, dus jullie gaan daar sowieso geen problemen mee krijgen).

Ik ben niet echt claims aan het verzamelen, dat is mijn stijl nooit echt dus ik vind het raar als ik dat nu ineens wel heel actief ga doen. Dus geen idee wie burger kan zijn helaas. Wat dat betreft vervelend dat we onze 2 meest aanvallende spelers al kwijt zijn, al was eentje helaas g/s.

Ik hoop dat ze niet gaan concluderen dat die Zuna meteen onder de bus wilde schuiven als potentiële wolf, maar dat lijkt voorlopig goed te gaan.
Alleen Sunny zit op die trein lijkt het. Misschien moeten we haar proberen te converteren, zij verzamelt vaak ook wel veel informatie. Is een alternatief voor Lustige.

Kid

Mijn stemmen op Femsel is ook niet realistisch dat ze dood gaat, maar is defensief wel handig.

1) als het waar is dat er tussen mij, jarjar en femsel een slechte zit, en het is op een oneven nacht bekeken, dan is ze daadwerkelijk een slechtje. Dus prima lynch
2) als het waar is en ik ben op een even nacht bekeken, en het is door een dorpsgek, dan is het in de nacht geweest dat ik verstoord heb en verwacht ik dus dat zij hoogstens hulpje is en... nou ja, liever zij dan ik
3) als het niet waar is, prima, maar dan speel ik graag het goedje dat te driftig een foute lead volgt :)

Jullie moeten er niet op mee gaan, want dat valt op, maar het geeft me gewoon wat te kwekken,zodat ik niet als een achter overhangende wolf overkom

Mexicanobroeder

Even dorpsgek is er niet.

Kid

Citaat van: adriaan op  2 augustus 2026, 14:43:28Hebben we een idee voor de omegawolf (ik)?

Himan? Geef iig in een post aan niet de powers te hebben om roltechnisch wat te bewijzen? Gewoon compleet gokken hoor