Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Als je Huidenwisselaar claimt gaan ze jou sowieso als eerst lynchen. Ik weet niet of dat slim is.. heb liever eerst Jarjar dood met stemmen omdat oneven toch al 2 slechtjes kwijt is en misschien komt er daarna weer betere info. Maar ook dat wordt spannend.

Kaasje

Citaat van: Mexicanobroeder op 29 juli 2026, 12:49:48Als je Huidenwisselaar claimt gaan ze jou sowieso als eerst lynchen. Ik weet niet of dat slim is.. heb liever eerst Jarjar dood met stemmen omdat oneven toch al 2 slechtjes kwijt is en misschien komt er daarna weer betere info. Maar ook dat wordt spannend.
Hoezo denk je dat? De huidenwisselaar geldt in deze variant niet als gedurende de dag.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Mexicanobroeder

Citaat van: Kaasje op 29 juli 2026, 12:53:35
Citaat van: Mexicanobroeder op 29 juli 2026, 12:49:48Als je Huidenwisselaar claimt gaan ze jou sowieso als eerst lynchen. Ik weet niet of dat slim is.. heb liever eerst Jarjar dood met stemmen omdat oneven toch al 2 slechtjes kwijt is en misschien komt er daarna weer betere info. Maar ook dat wordt spannend.
Hoezo denk je dat? De huidenwisselaar geldt in deze variant niet als gedurende de dag.

Oh akkoord, dan is dat een prima optie.

Kaasje

Ik begin met hulp van de post van Castiel een beetje een beeld te krijgen van wat er gaande is:
Dorpsgek ziet wolf, priester, iets neutraals: gaat vissen en komt erachter dat William de wolf is en Waterwork de priester.
Castiel geeft aan de neutrale te zijn.
Bert krijgt de info van William (orakel). Waarom? Ik denk omdat William wilde aangeven dat hij orakel was in de even nachten en ze hem dus moesten sparen omdat dat een sterke rol is. Bert wordt hier echter niet door verleid en geeft Waterwork de opdracht (heb ik van Waterwork confirmed gekregen) William toch de doden: hij laat er bij Waterwork geen enkele twijfel over bestaan dat de actie zal lukken.

Kortom, ik denk dat Bert de dorpsgek is en Castiel heeft dat nu eigenlijk indirect verlinkt. En waarom mislukte de conversie op Castiel? Is hij N/S?

Bert kan wat mij betreft op de conversielijst. Oneven nacht dorpsgek is vrij sterk.

Ik kijk het nog even aan allemaal, met hoe de stemmen gaan lopen. Het voordeel is dat goed lekker gaat in de oneven nachten en slecht in de even nachten. Ofwel, er is best reden voor de oneven goedjes om te heulen met oneven slechtjes.
DIES IRAE DIES ILLA

Mexicanobroeder

Ik ga niet iemand converteren die oneven slecht dood wil hebben. Laat oneven slecht dat probleem lekker oplossen.  XD

Kaasje

Als we Bert converteren dan krijgen we dus een dorpsgek/wolf, en wil ie nog steeds oneven slecht killen ;)
DIES IRAE DIES ILLA

Kid

Mexicanobroeder

Citaat van: Kaasje op 29 juli 2026, 14:27:41Als we Bert converteren dan krijgen we dus een dorpsgek/wolf, en wil ie nog steeds oneven slecht killen ;)

Ja, maar oneven slecht zal ook naar de dorpsgek zoeken. Het enige wat ik wel kan voorstellen is dat hij oneven slecht lagere prio gaat geven als hij goed/goed is, als hij even slecht wordt is dat minder.

Maar ik heb liever geen spelers als conversie die oneven graag weg wil hebben..

Kid

Denken jullie niet dat oneven dit ook allemaal beredeneert en hem probeert op te eten vannacht? :D

Maar mocht ie die dag erna nog leven, dan zou ik ook voor conversie zijn

123berber

Ik denk dat we mogelijk gewoon via onze goede rollen aan oneven contact moeten krijgen met de dorpsgek. Zo krijgen we ook intel over het visioen. Als we bang zijn dat hijs nel sterft dan kunnen we beter geen conversie aan hem verspillen maar bijvoorbeeld beter iemand die straks bewezen si in het even spel.

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Er is een vogeltje naar mij toe gekomen, also known as Bert-Boefjes.
Ik kan op de even dagen samen met Femsel winnen.
@Kid jij had geillusiewolft naar de rol Prins toch?

Als dat zo is, dan heb je mij daarmee gered, waarvoor dank <3.
Dat betekent dat ik nu dus in een netwerkje met Femsel en Bert-Boefjes zit. Bert-Boefjes is het orakel zelf. Ik kan vanaf dan meedingen in wie er bekeken gaat worden, en kan dus in geval dat een van ons met een goedje gecontroleerd wordt, het goedje toveren zodat jullie ook in het netwerk terecht komen! O0

Heel veel info is er verder nog niet uit gewisseld, het enige wat ik weet is dat Femsel geen spannende rol heeft, maar ze heeft wel een zielsverwant.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Kid

Haha, ja, klopt, Berber. Een per ongelukke redding, but still... want ik deed het eigenlijk omdat ik verwachtte dat Zuna bekeken zou worden.

Kid

Wat te doen hiermee? Ik ben gewoon geen goede wolf. Moeten we nu gewoon maar gaan splitsen op de vote en hopen dat Kaasje overleeft? Moeten we een stem-effort maken? Of moeten we nog in d-topic gaan rommelen om kaas te redden?

Mexicanobroeder

Ja hier doen we weinig meer aan vrees ik  XD Alsnog hebben we flink wat kills gemaakt om dit te bewerkstelligen.

Kaasje

Ik moet de huidenwisselaar claim eruit gaan gooien nu. Maar ik denk dat het over is idd.
DIES IRAE DIES ILLA