Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

Zuna ziet namelijk in dat de meerderheid hier op oneven net als Zuna goed is. En daarop kunnen we wel nog winnen
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Alliantiewinst > blijven leven principe

himan

Ik ben ook gewoon goed oneven... Ik ga ook alleen weg als ieder ander dat doet. Sowieso moet je niet weggaan, want dan loop je op een 7/15 minderheid weg. Dat is ook precies de reden dat ik vraag om discipline, tussen ons, dat moet 'de rest' dan ook nog maar doen+ dat je niet precies weet wat er nog meer in het vat zit. Ook al denk je het te weten, je bent niet handig als je hier over wat dan ook meer info gaat geven dan dat je hebt, ik bedoel misschien ben ik wel.. en gokker? Weten jullie veel? Verpest je eigenlijk mijn hele spel door weg te lopen.

Zuna

Citaat van: himan op  6 augustus 2026, 23:39:57Ik ben ook gewoon goed oneven... Ik ga ook alleen weg als ieder ander dat doet. Sowieso moet je niet weggaan, want dan loop je op een 7/15 minderheid weg. Dat is ook precies de reden dat ik vraag om discipline, tussen ons, dat moet 'de rest' dan ook nog maar doen+ dat je niet precies weet wat er nog meer in het vat zit. Ook al denk je het te weten, je bent niet handig als je hier over wat dan ook meer info gaat geven dan dat je hebt, ik bedoel misschien ben ik wel.. en gokker? Weten jullie veel? Verpest je eigenlijk mijn hele spel door weg te lopen.

Als je gokker bent. Biets een doodsdrankje. Gooi iemand eruit  :D

Mexicanobroeder

Er zijn voldoende mogelijkheden om te winnen ja. Sowieso is er nu nul reden om nog mee te gaan met de stroom.

Desalniettemin is het ook een bad van frustratie.

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op  6 augustus 2026, 23:49:17Er zijn voldoende mogelijkheden om te winnen ja. Sowieso is er nu nul reden om nog mee te gaan met de stroom.

Desalniettemin is het ook een bad van frustratie.

Ja zolang mensen niet zelf denken en geen zekerheid hebben over oneven kunnen we niet heel ver geraken.

Sunny

We maken een kansje, of jullie meer, als ik er vandaag niet uit wordt gestemd.
En dat is precies de reden dat ik ok eruit wordt gestemd.
Begrijp ik dat Fannie Lijk is?
En weten we wie de delver is?
-Feierabend!-

bert-boefjes

Ik twijfel nog wel heel erg of ik wil stoppen of niet. Want het plezier is redelijk weg in het spel. En ik ben bang, dat ik op den duur dan toch steeds inactiever wordt.
Mogelijk dat ik Femsel en Shaddow kan laten bewegen naar lustige wolf. Dan zouden we mogelijk een meerderheid hebben om die te lynchen?
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Sunny

O, we mogen uit het spel stappen lees ik net.
Het is toch erg voor de spelleiders dit. Heb je er zoveel werk, tijd en energie in zitten. Zo respectloos.
Anyways, ik denk dat ik het aanbod aanneem.
Ik vind het super super jammer, maar ik ben sowieso kansloos en schijnbaar vind iedereen het helemaal prima zoals Beertje en geliefden dit spel verzieken. Het is niet mijn manier van spelen.

-Feierabend!-

Sunny

Ja ik ik ga het doen.
Sorry mensen, maar ik hou de eer aan mezelf.
Succes nog.
-Feierabend!-

Zuna

Citaat van: Sunny op  6 augustus 2026, 23:56:21We maken een kansje, of jullie meer, als ik er vandaag niet uit wordt gestemd.
En dat is precies de reden dat ik ok eruit wordt gestemd.
Begrijp ik dat Fannie Lijk is?
En weten we wie de delver is?

Als ze lijk was had raaddraai niet gekund?

Sunny

-Feierabend!-

himan

Oké ik ga nu héél extreem duidelijk zijn. IK VERWACHT DAT JULLIE BLIJVEN! VOOR MIJN PART WORDT JE INACTIEF NA DEZE NACHT... *** Falsifica je verprutst nog een plan, zelfs al gaat die niet werken, dan nog moet je het gewoon volhouden.

Mexicanobroeder

Jullie hebben jezelf in de voet geschoten door het zo te spelen. Dan hoef je van onze kant ook geen loyaliteit te verwachten.

Er was prima winstkans zonder je eigen naam en die van Bert op straat te zetten waardoor niemand nog moeite doet om een spel te spelen.

Mexicanobroeder

En ja, die actie komt ongetwijfeld van de andere kant van het koppel. Dat kan. Maar ik kan me nog wel een ander spel herinneren waar het koppel in 1x alle wolven doorgaf (toen vergaten ze wel hun eigen naam "toevallig") en het bij de rest van de wolven ook was van "ja nee die gaan we niet helpen"