Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

himan

Dus ik ben in 1 nacht van grafrover naar burger naar weerwolf gegaan.

Ik wilde eigenlijk al heel lang slexht worden, maar ja... blijkbaar kan je niet slecht neutraal worden als neutrale geafrover... ugh.

bert-boefjes

Hoi Allemaal!
Ik ben net terug van een weekend festival. Maar ik ga morgen alles bijlezen  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Kid

Zuna

Citaat van: bert-boefjes op  2 augustus 2026, 23:47:52Hoi Allemaal!
Ik ben net terug van een weekend festival. Maar ik ga morgen alles bijlezen  O0

Beginnen met wat je was en alle info aub! We maken een goeie kans zo!
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Mexicanobroeder

Bedankt. Ik speel verder niet meer mee.

Kid

Stomme fout gemaakt, sorry.

Mexicanobroeder

Ja, heb je het wolventeam bij een hulpjesclaimer gemeld ofzo?

In principe hebben we nog 2 wolven over dus we kunnen wel als team nog winnen. Alleen dan moeten we wel oneven zien weg te krijgen.

Kid

Gaat ook wel lukken. Offer mij vandaag, die win verdienen jullie meer dan ik

Mexicanobroeder

Stem natuurlijk het liefste op Chaos want die is (dus) oneven wolf en dat kost weer tijd.  XD

Sunny lunch nacht 6 moeten we wel echt doen want die kan er 1 extra per nacht slopen.

Mexicanobroeder

Nu Kid gewaterd is is Sunny niet meer interessant als lunch doelwit. Als we als dit team willen winnen moeten we lekker in de dubbele goedjes gaan eten. Lustige of WW ofzo.

Mexicanobroeder

Elias mag ook. Beertje ligt er te dik bovenop helaas als bron, maar die heeft wel gekozen om een heel even wolventeam onder de bus te gooien en niet de wolf die dit met hem gedeeld heeft, dus die is mogelijk oneven welp? Of gewoon goed en vindt t leuker om met hem te winnen dus boeit niet dat ie ons allemaal sloopt terwijl op oneven ook goede winstkansen liggen.

bert-boefjes

Allereerst dank dat jullie mij toegevoegd hebben. En ik ga natuurlijk mijn uiterste best doen om nu met dit team (of wat er van over blijft te gaan winnen).
Het voordeel is hierin natuurlijk wel dat Himan en ik dan nog niet genoemd zijn, dus dat bied mogelijkheden.

Ik heb nog niet heel veel aan netwerken toegekomen. En het helpt ook niet dat een deel van het netwerk ondertussen niet meer leeft. xD

We zijn nog met 21 spelers over. En volgens mij is het niet zo hopeloos als het lijkt op dit moment.

Op de oneven nachten ben ik Huidenwisselaar (telt dit potje alleen in de nacht). En in de eerste nacht zat ik dus in het visioen van 123berber, samen met william en Castiel.
Ik moet zeggen wat ik dus wel dubieus vindt is dat 123berber en Castiel wel als koppel gestorven zijn. Dus ik zou het niet logisch vinden als hij dan Castiel in het visioen stopt. Tenzij Castiel als Cupido zijnde zijn keuze aan wie hij gekoppeld wilt worden laat doorgegeven heeft en dat 123berber nog niet bereikt had voor hij zijn visioen instuurde.
Maar uit dat visioen kwam dus naar voren dat er een neutrale speler, wolf en priester in zat. Na de nacht werd ik dus benaderd door Castiel die toch vroeg of ik dan de priester was en zo ja, of ik dan de wolf kon wateren. Maar ik stond die nacht gewisseld met Waterwork. Maar Castiel had dus ook gevraagd aan William of hij de priester was. Dus toen ik wist dat het Waterwork moest zijn vroeg Castiel direct of ik hem kon benaderen om dan William te laten wateren, juist omdat William toch afwist dat er een dorpsgek visioen was, wou Castiel en ook berber hem zo snel mogelijk gewaterd hebben, zodat hij mogelijk minder informatie door kon geven.
Vandaar de snelle actie op William.

In de even dagen was ik inderdaad Orakel. En had ik op de tweede dag inderdaad een visioen dat berber en femsel samen kunnen winnen. Dat kwam inderdaad met die illusie wel goed uit. Want gezien berber op die dagen toch slecht was, zou dat ergens ook wel aanleiding kunnen zijn om Femsel op den duur op de lynch te krijgen.

Dus laat vooral ook weten als je wilt dat ik op de oneven dagen met een specifiek iemand van huid wissel. Want als we zo het andere wolven team er mogelijk uit kunnen halen. Zou dat top zijn.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Mexicanobroeder

Er kunnen nog oneven wolven en welpen zijn die meelezen he? (Sowieso is er nog eentje) Al verwacht ik niet dat die er nog veel mee gaan doen want die zijn door deze actie ook genaaid.  XD

Ik hoop vooral dat het spel vanaf nacht 8 a 9 weer leuk gaat zijn  :-X

bert-boefjes

Citaat van: Mexicanobroeder op  4 augustus 2026, 14:04:13Er kunnen nog oneven wolven en welpen zijn die meelezen he? (Sowieso is er nog eentje) Al verwacht ik niet dat die er nog veel mee gaan doen want die zijn door deze actie ook genaaid.  XD

Ik hoop vooral dat het spel vanaf nacht 8 a 9 weer leuk gaat zijn  :-X

Dat wel, maar ach. Die kunnen net zo goed Himan en mij nog openbaar maken als ze zelf onder vuur lijken te liggen.
En belangrijker, wie willen we straks op de lunch hebben?

Chaosimsystem_

Het is hopeloos jammer genoeg. Beertje is denk ik gekoppeld aan het laatste slechtje van team even en zo dachten hun best heel ander team om dt te gooien. Of hij zijn mede wolf opofferde was geen probleem.

Is toch mijn vermoeden want Kid heeft me nooit gezegd welke wolf hij het gezegd heeft al waren we bij even nog maar met drie dus lijkt het me het meest mogelijke dat hij dit bij de laatste wolf van team even heeft gegooid. Hij ontkend dit bij me natuurlijk al blijft mn vermoeden toch steeds daar hangen. Niemand van dit team gaat alles erop gooien.

Momenteel wenst hij Adriaan erop te gooien voor lunch al ben ik het daar niet met eens. Ben het eens met Mexi dat het belangrijk is nu al de goed/goed spelers erop te gooien.