Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Kid

@Zuna waarom je medewolfje offeren?

adriaan

Ik ga mijn omega-actie op Himan zetten; denk dat we daar niet te lang meer mee moeten wachten

Mexicanobroeder

Ik snap dat ergens wel, maar vind dat ook een risico als we hem kwijt zijn. Waar zei ie precies dat stukje over zwakke rol?

adriaan

Zijn laatste post: "Daar heb ik de rol niet voor"

adriaan

Misschien moet ik hem wel bewaren omdat er waarschijnlijk niet veel burgers in zitten, en er is even al een weerhamster dood. ::) maar ja, als we er toch niks mee kunnen... Slagingskans lijkt wel klein.

Mexicanobroeder

Citaat van: adriaan op  2 augustus 2026, 20:34:00Misschien moet ik hem wel bewaren omdat er waarschijnlijk niet veel burgers in zitten, en er is even al een weerhamster dood. ::) maar ja, als we er toch niks mee kunnen... Slagingskans lijkt wel klein.

Als er bijna geen kans in zit vallen die ook meer en meer weg. Dan risico misschien maar nemen

adriaan

Ja ik laat hem maar staan. Ik denk dat omegawolf en bisschop een beetje vervloekt zijn dit spel omdat er geen burgers en ook niet veel weerhamsters in zitten

Kid

Mexicanobroeder

In ieder geval geen adel dus. Dat scheelt weer.

adriaan

Ben wel benieuwd hoe Wesp is doodgegaan. Fannie grafdelver?

Thelight288

Mexicanobroeder

Citaat van: adriaan op  2 augustus 2026, 21:27:42Ben wel benieuwd hoe Wesp is doodgegaan. Fannie grafdelver?

Huidenwissel kan ook

adriaan

Citaat van: Mexicanobroeder op  2 augustus 2026, 21:29:56
Citaat van: adriaan op  2 augustus 2026, 21:27:42Ben wel benieuwd hoe Wesp is doodgegaan. Fannie grafdelver?

Huidenwissel kan ook
Dat bedoelde ik eigenlijk ook XD

Citaat van: Thelight288 op  2 augustus 2026, 21:29:06Welkom bij de even wolven @himan an en @bert-boefjes
Wow mijn omegawolfactie was goed :D

Mexicanobroeder

Ja ik dacht dat je Jager -> Lijk bedoelde. De andere meest serieuze optie.

himan

Hoi... ik was grafrover... ;D