Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

123berber

IK ga even heel verdacht zonder iets te zeggen op jw hw claim stemmen op jou. Wie weet vindt men het straks "te makkelijk" gaan.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Kid

In ieder geval ben je niet gestorven zonder nog iemand mee te nemen, K

Kid

Obviously volg ik 123berbers tactiek. Enige kans is volgens mij nog dat echt iedereen op Kaasje zit en mensen in de war raken...

Kid

also, goed bezig, kaasje, in het topic.

Kid

Citaat van: Kid op 30 juli 2026, 12:26:52In ieder geval ben je niet gestorven zonder nog iemand mee te nemen, K

OH NEE! Ik dacht dat NoicreC's rollen andersom waren. Het is juist een worst case scenario.........

Kid

Ik snap dan niet dat NoicreC heeft gebeuld. Dit had toch altijd slecht voor hem uitgepakt?

Mexicanobroeder

Natuurlijk niet, hij was gekoppeld. Hij zou altijd Kaasje hebben gebeuld en dan was zijn koppelmaatje veilig bewezen. Nouja, niet dus want IH.

Kid

Kaasje

Nou, het was leuk voor zolang het duurde :D
Kan ik nog iets voor jullie betekenen? Oproep voor neutralen of slechtjes of zo?
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Kid

Claimen dat je dubbelslechtje bent? Zodat we misschien de namen van de andere wolven fixen?

Kaasje

Ah de deadline is verschoven. Ik wacht nog heel eventjes af of er nog een wonder gaat gebeuren :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Zuna

Wie gaan we opeten?

Ik vind het wel tijd dat we de BM position gaan lopen azen! Wie is dat ook alweer?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Kid

Het is nu aappen. Op basis van Kaasjes recommendation geloof ik  XD 

123berber

Wij hebben nog niks te doen, het is dag 3 toch

WCeend!! Zomerspelen 2014

Mexicanobroeder

Ja, we dienen nog een paar dagen geduld te hebben vrees ik..