Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Gewone wolf dus. Vergeef mijn cryptische late night bui

Zuna

Huh mijn actie is mislukt ???
Moeten we toch Castiel er maar uitwerken. Ik vond het wel uberplay.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Aardappeltje92

Ik heb contact gehad met Noicrec, heb alleen per ongeluk laten doorschemeren dat ik wolf ben. Hij claimt vervloekte te zijn

Kid

Hm, we zijn al met best veel. Wat zou de kans zijn dat Noicrec eerlijk is? Ik weet dat niet goed genoeg.

Doe wel voorzichtig met je rol hoor. Je hebt aan ons best wat dekking, maar ook de oneven wolven zouden ons maar wat graag zien hangen. Het is een pittig potje! ;)

Kaasje

Citaat van: Falsifica op 28 juli 2026, 23:02:27Kaasje jouw post was in de nacht en heb ik verwijderd. Wacht even geduldig de nacht af en dan mag je het opnieuw proberen.
Sorry, was even te enthousiast :-[

Wat ik zei dus: beter wachten we met conversie zodat we een S/G naar S/S kunnen converteren, right?
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Zuna

Citaat van: Kaasje op 29 juli 2026, 09:18:35
Citaat van: Falsifica op 28 juli 2026, 23:02:27Kaasje jouw post was in de nacht en heb ik verwijderd. Wacht even geduldig de nacht af en dan mag je het opnieuw proberen.
Sorry, was even te enthousiast :-[

Wat ik zei dus: beter wachten we met conversie zodat we een S/G naar S/S kunnen converteren, right?

Een deel van de S/Gers opruimen is ook geen slecht plan hoor.

En als ze geen meerderheid hebben op Oneven en ook geen totale nederlaag, gaan wij gewoon voor de meerderheidswinst. Sounds good to me

Kaasje

Gunstige nacht op zich. Bloodwolf slecht is een goede geweest.

Willen jullie een claim neerleggen voor oneven? Zelf acht ik de S/S mogelijkheden echt minimaal.

Citaat van: Aardappeltje92 op 29 juli 2026, 00:55:38Ik heb contact gehad met Noicrec, heb alleen per ongeluk laten doorschemeren dat ik wolf ben. Hij claimt vervloekte te zijn
Op zich niet erg als het echt zo is. Geef in geen enkel geval onze namen door. Want wie weet verlinkt hij ons dan allemaal als hij toch goed blijkt.
DIES IRAE DIES ILLA

Aardappeltje92

Citaat van: Kaasje op 29 juli 2026, 09:23:18Gunstige nacht op zich. Bloodwolf slecht is een goede geweest.

Willen jullie een claim neerleggen voor oneven? Zelf acht ik de S/S mogelijkheden echt minimaal.

Citaat van: Aardappeltje92 op 29 juli 2026, 00:55:38Ik heb contact gehad met Noicrec, heb alleen per ongeluk laten doorschemeren dat ik wolf ben. Hij claimt vervloekte te zijn
Op zich niet erg als het echt zo is. Geef in geen enkel geval onze namen door. Want wie weet verlinkt hij ons dan allemaal als hij toch goed blijkt.
Dat zou ik ook niet doen

123berber

Oef, die orakelactie van BB is zuur op jou Kaasje. Neem aan dat dat over de even nachten gaat? Kijken of we voorzichtig op Jarne kunnen pushen?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Kid

Oh, ik had juist Illusiewolf ingezet vannacht...

Kaasje

Citaat van: 123berber op 29 juli 2026, 10:25:13Oef, die orakelactie van BB is zuur op jou Kaasje. Neem aan dat dat over de even nachten gaat? Kijken of we voorzichtig op Jarne kunnen pushen?
Interessant, dit. Aangezien William even dagen orakel was, ga ik er ook van uit dat hij mij als slechtje gezien heeft en JarJar als goedje/neutraal inderdaad.
Helaas kan geen van beide nu neutraal claimen.
Dat William er nu uit ligt versterkt onze positie wel weer enorm.

Helaas heeft William geen reden om over het orakelvisioen te liegen: als we het slechtje eruit zouden stemmen, dan zou dat zijn positie in de even nachten versterken, als we het goedje eruit zouden stemmen, zou dat zijn positie in de oneven nachten versterken: aangenomen dat JarJar geen board-slechtje is want dan zou hij hem niet verlinkt hebben neem ik aan.

Dus alles hieraan wijst op een G/G en G/S in even nacht gezien (waarbij G ook N kan zijn)...
DIES IRAE DIES ILLA

Kaasje

Citaat van: Kid op 29 juli 2026, 11:30:33Oh, ik had juist Illusiewolf ingezet vannacht...
Welke rol heb je doorgegeven?
DIES IRAE DIES ILLA

Mexicanobroeder

Citaat van: Kid op 29 juli 2026, 11:30:33Oh, ik had juist Illusiewolf ingezet vannacht...

Helaas weten we niet op wie die illusie van toepassing gaat zijn. Hoogstens als je iets goeds hebt ingestuurd dat Jarjar nog neutraal of slecht kán zijn (maar dat hoeft niet)

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op 29 juli 2026, 11:51:14

Helaas weten we niet op wie die illusie van toepassing gaat zijn. Hoogstens als je iets goeds hebt ingestuurd dat Jarjar nog neutraal of slecht kán zijn (maar dat hoeft niet)

Hoezo hoeft dat niet?

Kaasje

Als het orakel-verhaal escaleert ga ik een even huidenwisselaar-claim doen. Volgens mij is dat de enige manier waarop het orakel de waarheid spreekt én JarJar en ik vrij kunnen blijven van de lynch (voor nu). Als JarJar sterft dan weten ze meteen dat ik dan het slechtje MOET zijn.
DIES IRAE DIES ILLA