Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Sterker nog, het plan is ook gevoelig voor ONZE EIGEN conversies. Ik kan als omegawolf nu weliswaar lekker proberen een burger te converteren, maar als diens andere rol wolf is hebben we wel weer mogelijk een probleem als we nu zo actief beide nachten gaan samenwerken.

Lijkt me overigens voor iemand die mogelijk beide nachten slecht is ook heel moeilijk te kiezen wat te doen, het is natuurlijk niet gezegd dat we diegene per se niet mee kunnen nemen in onze winst.

Kid

Ik merk dat ik doodsbang ben per ongeluk in het openbare board te posten wat ik hier wil posten; heb duidelijk lang niet gespeeld.

Maar goed, heel erg eens met Kaasje dat het er eigenlijk wel oke uit ziet. Alleen dat zullen ze aan de andere kant natuurlijk ook zeggen tegen elkaar. Dus misschien wordt het wel spannender welk wolvengroepje wint dan of  goed/slecht wint.

Dat betekent I guess toch dat we elkaar redelijk moeten kunnen vertrouwen (behalve G/S koppel natuurlijk).

Zuna mag echt niet dood, maar we moeten ook oppassen geen spoor te maken dat anderen naar ons kan leiden. Het mooiste zou dus zijn om er vandaag een wolf aan de andere kant uit te stemmen. Iemand al iets van intel waarmee we wat kunnen?

Kid

Citaat van: adriaan op 28 juli 2026, 14:41:50Sterker nog, het plan is ook gevoelig voor ONZE EIGEN conversies. Ik kan als omegawolf nu weliswaar lekker proberen een burger te converteren, maar als diens andere rol wolf is hebben we wel weer mogelijk een probleem als we nu zo actief beide nachten gaan samenwerken.

Lijkt me overigens voor iemand die mogelijk beide nachten slecht is ook heel moeilijk te kiezen wat te doen, het is natuurlijk niet gezegd dat we diegene per se niet mee kunnen nemen in onze winst.

Als er een Slecht/slechtje is moeten we die gewoon overtuigen naar onze kant. Laten we zeggen dat we vandaag een wolf lynchen of vannacht een succesvolle lunch hebben, dan kunnen we zo iemand makkelijker onze kant op nudgen. Zelfde geldt trouwens voor x/neutraaltjes.

Voor nu dus zaak dat we onze positie zo goed mogelijk maken, dat maakt het makkelijker voor iedereen om deze kant te kiezen.

Kaasje

Citaat van: Kid op 28 juli 2026, 14:43:57Als er een Slecht/slechtje is moeten we die gewoon overtuigen naar onze kant. Laten we zeggen dat we vandaag een wolf lynchen of vannacht een succesvolle lunch hebben, dan kunnen we zo iemand makkelijker onze kant op nudgen. Zelfde geldt trouwens voor x/neutraaltjes.

Voor nu dus zaak dat we onze positie zo goed mogelijk maken, dat maakt het makkelijker voor iedereen om deze kant te kiezen.
Klopt inderdaad helemaal. Conversie is juist een sterk wapen denk ik, omdat dat aan zou tonen dat we erover nagedacht hebben en hopelijk onze positie tegen die tijd al heel erg versterkt hebben.

Nou ja, out with it dan maar. Wat mij betreft woord bij daad: ik ben slotenmaker in de oneven nachten. Ik kan dus een beetje gaan proberen te polsen of een aansluiting met slecht mogelijk is.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Zuna

Zuna is zelf ook Conversiewolf hea  (6)

Omega + Conversie vindt Zuna wel wat gekjes.

We zijn al met zoveel.

Dusseh: wie doen we erbij?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Chaosimsystem_

Ik ben apostaat dus hulpje. Is wel eerste keer dat ik deze rol heb dus weet niet goed wie te kiezen ::)

Kid

Citaat van: Zuna op 28 juli 2026, 18:01:44Zuna is zelf ook Conversiewolf hea  (6)

We zijn al met zoveel.

Citaat van: Zuna op 28 juli 2026, 18:01:44Zuna is zelf ook Conversiewolf hea  (6)

We zijn al met zoveel.

Bert?

Ben illusiewolf trouwens

Kid

We zijn al met zoveel.

Of AGR?

adriaan

We zijn al met zoveel.

ik ben zelf Omegawolf, zoals al gezegd

Zuna

Citaat van: Kid op 28 juli 2026, 18:49:07

We zijn al met zoveel.

Of AGR?

Nee die gewoon opeten  (6)

Zuna

Wat zijn Mex en Aardappel?

123berber

Zuna, je bent als conversiewolf erg belangrijk. Ik ben erg bang doordat je zo fel op hetzelfde blijft hangen bij Castiel dat dit weleens je kop kan kosten.
Hij had het over dat je je vastbijt in iets als slechtje en dat is volgens mij wat je nu aan het doen bent. Als we het van plan kaasje willen doen dan moeten we het allemaal wat zorgvuldiger aanpakken en iets voorzichtiger zijn met jouw rol.
Ik denk dat als de discussie omtrent jou en Castiel wat gaat sussen dat je veel langer kan leven en we de conversie veel veel nuttiger in kunnen zetten.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Kid

Ik zou de conversie zo snel mogelijk inzetten.

Falsifica

Kaasje jouw post was in de nacht en heb ik verwijderd. Wacht even geduldig de nacht af en dan mag je het opnieuw proberen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Ik kan lunchen. In nacht 4.
En dat is het wel, vrees ik.