Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

himan

Zuna

Sunny kan ook nog slecht zijn hea
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Mexicanobroeder

Citaat van: Zuna op  5 augustus 2026, 15:25:59Sunny kan ook nog slecht zijn hea

Die is gewoon lijk denk ik, aangezien ik niet denk dat Beulgemeester nog van plan was om met oneven slecht te winnen zal hij daar de waarheid over gesproken hebben.

Lekker laten leven, die kunnen we morgen wellicht nog gelyncht krijgen. Zeker als alle wolven dood blijken.

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op  5 augustus 2026, 17:07:25
Citaat van: Zuna op  5 augustus 2026, 15:25:59Sunny kan ook nog slecht zijn hea

Die is gewoon lijk denk ik, aangezien ik niet denk dat Beulgemeester nog van plan was om met oneven slecht te winnen zal hij daar de waarheid over gesproken hebben.

Lekker laten leven, die kunnen we morgen wellicht nog gelyncht krijgen. Zeker als alle wolven dood blijken.

Maar als alle wolven dood waren. Zouden offboardjes al meegestorven zijn.

Wel apart dat onze kant Conversiewolf, omega enzo heeft en hun kant niet?

Het voelt alsof we er toch nog niet zijn op oneven?

Mexicanobroeder

Zij hebben een conversiewolf.

En normaal wel, alleen met de regels van dit spel sterven hulpjes pas aan het begin van de speldag als er geen wolven meer zijn.

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op  5 augustus 2026, 18:15:53Zij hebben een conversiewolf.

En normaal wel, alleen met de regels van dit spel sterven hulpjes pas aan het begin van de speldag als er geen wolven meer zijn.

Wie dan? Beulgemeester was de laatste right?

Mexicanobroeder

Er was sowieso nog een welp.

adriaan

Ik probeer nog even wat voordat ik doodga. Succes nog!

himan

Ja, nu wordt het voor mij ook een stuk minder leuk natuurlijk, hoe kunnen onze namen zo makkelijk naar buiten, dan moet dat toch iemand van onszelf zijn?

Mexicanobroeder

Ja wie weet heeft Kid dat ook nog gelekt. Het kan ook een nog levende speler zijn. Met hoe Carnage en Chaos reageerden acht ik die 2 daar in ieder geval niet verantwoordelijk voor.

Het spel is al redelijk doodgespeeld zo.

Een koppel bij 1 van ons is het in ieder geval niet zou ik zeggen, anders zou je niet je eigen naam ook in de grabbelton zien. Of oneven moet er veel sterker voor staan dan Chaos wilde beweren. Maar dat leek me geen leugen van haar, ik kan me niet voorstellen dat een geirriteerde Chaos daarover liegt namelijk.

bert-boefjes

Ik had ook zo'n leuke pm van beertje gekregen. Ik stel dat we de lunch lekker op hem houden.
En ergens wil ik gewoon contact met Sunny zoeken en zeggen dat ze haar zo graag eruit willen werken. Misschien is het samenwerken met Sunny mogelijk wel onze kans. Hun willen haar weg. Dat kan alleen door onze lunch of de lynch. En ik neem aan zodra er nog namen op het lijstje staan. zullen die voorrang krijgen. Dus als we Sunny laten proberen de mensen uit zijn netwerk te laten ombrengen. Ik vermoed een Elias, 5 Guys en Lustige wolf mogelijk. Zou dat mogelijk kunnen helpen. Want ik hoop dat ze zelf ook zo lang mogelijk wilt blijven leven.

En na deze actie, wat toch wel redelijk richting het randje van spelbederf gaat, gun ik die anderen de overwinning ook gewoon niet.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Mexicanobroeder

Tsja je mag wolven doorgeven aan een medewolf maar stom is het wel, daardoor zijn beide kanten quasi uitgespeeld zo lijkt het.

Ik ben ook mordicus tegen Sunny lunch omdat dit niet in ons voordeel is zolang er nog oneven wolven vrij rondlopen, maar vind Beertje zelf ook geen optie omdat ik hem niet zelf op het WW board verwacht.

Ik verwacht nog altijd LustigeWolf als oneven slechtje omdat iemand Castiel z'n rol moet hebben gehad en contact met Beulgemeester als welp. En alleen hij past voor mij in dit profiel.

adriaan

Sunny claimt in PM welp te zijn, en dat kan kloppen want even welpen groeien op in nacht 6.

bert-boefjes

Citaat van: adriaan op  6 augustus 2026, 17:12:53Sunny claimt in PM welp te zijn, en dat kan kloppen want even welpen groeien op in nacht 6.

En dan Welp - Lijk combinatie?

Maar ik kan me vinden in iedere lunch. Dus mochten jullie iets willen wijzigen, helemaal prima O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Mexicanobroeder

Citaat van: adriaan op  6 augustus 2026, 17:12:53Sunny claimt in PM welp te zijn, en dat kan kloppen want even welpen groeien op in nacht 6.

Ja die had ik al wel bedacht, waarom anders zou een lijk even goedjes opruimen