Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

himan

Dan eten we straks toch gewoon Beertje op? Of zit er dan een addertje onder het gras?

himan

Of gewoon nu proberen Bert boefjes op de lunch en dan door naar Beertje huidenwisselen.  :D

adriaan

Eh ja ik ben nu ook een beetje klaar met dit spel en ik begrijp er ook heel weinig van. ::)
Ik zie niet echt hoe we hier ons nog uit gaan lullen persoonlijk, maar gelukkig maken Guido en Khenny nog een kansje. Jammer dat dit spel zo verklooid moet worden

bert-boefjes

Ik zou zeggen. laten we Beertje op de lunch zetten dan voor nu. En hopelijk is daarmee het koppel uit de weg gewerkt. En dan ga ik met iemand buiten hier wel wisselen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

adriaan

Vannacht mogen we niet lunchen helaas

bert-boefjes

Dat is jammer.
Maar Chaos, als jij inderdaad ook een dubbelwolf bent. Dan kan jij net zo goed hier de namen van het andere board kunnen droppen. Dan zouden wij tenminste nog iets tactischer kunnen spelen en hopelijk onze winkans nog wat vergroten.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Chaosimsystem_

Ik ben offboardje dit spel. In een ander spel ben ik de wolf en kan ik wel meebeslissen wie de lunch wordt, dus moet hij wel onderhandelen.

De laatste wolf bij even is beulgemeester.

Zuna

Citaat van: Chaosimsystem_ op  4 augustus 2026, 17:29:11Ik ben offboardje dit spel. In een ander spel ben ik de wolf en kan ik wel meebeslissen wie de lunch wordt, dus moet hij wel onderhandelen.

De laatste wolf bij even is beulgemeester.

Oh dus je kan wel zorgen dat hij niet ons opeet dat is fijn!  :-[

Lynchen we hem (vlak voor de lynch nog even posten dat het de laatste oneven wolf is is fijn danku).

Want ik neem aan dat iedereen hier verder dan goed is in Oneven. Kunnen we ook zo winnen jongens.

Chatje maken (sorry Chaos) zonder Chaos en gewoon even samen spelen om dan met iedereen op oneven te winnen?

Of hoe zien jullie dat?

En ja ik vind het redelijk spelbederfelijk wat er is gebeurd.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Mexicanobroeder

Er groeit een welp op daar begrijp ik, dus helaas gaat die vlieger niet op.

himan

Nou ja, die welp heeft ook verdiend om gewoon verder te spelen natuurlijk.  :D

Chaosimsystem_

Citaat van: Mexicanobroeder op  4 augustus 2026, 20:17:35Er groeit een welp op daar begrijp ik, dus helaas gaat die vlieger niet op.

Als hij welp is groeit die nooit op als ik sterf. Dus of die dacht dat die nog eerst zou opgroeien(al is opgroeien dacht ik einde van de nacht) of die is gewoon volle wolf, wat ik vermoed aan zijn laatste bericht.

Mexicanobroeder

Ja dus er zijn daar nog 2 wolven. Tenzij iemand magisch de een kan beulen groeit die welp dus op.

Wat ook betekent dat er in ieder geval nog een spel is. Ik verwacht wel dat de welp ook toebehoort aan dat groepje van Beulgemeester/Beertje etc. Dan zou ik denken aan bijv LustigeWolf. Die zie ik ook nog wel met Castiel samenwerken om hem daarna te verraden.

himan

Eerst Beertje maar lunchen? Kans op g/s koppel is wel groot denk ik. Is er nog iets wat ik over het hoofd zie? Als we nu oneven slechtjes eruit krijgen kan dat ook winnend zijn natuurlijk, op welke manier dan ook. Maar als we ons nu laten lunchen blijven we straks met 9 tot 11 man over en twee van ons, dan winnen we mogelijk ook nog wel, zeker omdat Bert de oneven acties terug of door kan kaatsen, maar wordt het wel wat ingewikkeld. (Hoewel ze misschien niet eens meer weten dat we überhaupt nog bestaan. XD )

Mexicanobroeder

Lustige kan ook als lunch, die wil ook iets té graag hiermee doorgaan.

Mexicanobroeder

Ik ben dus zelf voor Lustige als lunch. Volgende dag even het lijk eruit trappen aangezien die zich niet aan het script heeft gehouden afgelopen nacht denk ik dat daar wel voor gepushed kan worden. Zeker omdat misschien alle oneven slechtjes wel dood blijken te zijn. En dan is t gewoon klaar als Lustige die laatste welp->wolf is.

Maar misschien is het allemaal minder makkelijk dan Chaos het presenteerde.