Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Nee ik ben heen koppel, ik heb al op hem gestemd he?
Himan zit zo hard te pushen op LW dat ik daar mijn gedachten bij heb en dus stem ik niet op hem.
Ik vind echt dat Beertje uit het spel moet. Het spel zo verpesten en dan winnen? Nee daar ben ik te petty voor, en ik gun het ze gewoon niet.
-Feierabend!-

himan

Waarom mag ik daar niet op pushen? Blijkbaar raak ik iets?

Zuna

Citaat van: Sunny op  6 augustus 2026, 22:45:35Nee ik ben heen koppel, ik heb al op hem gestemd he?
Himan zit zo hard te pushen op LW dat ik daar mijn gedachten bij heb en dus stem ik niet op hem.
Ik vind echt dat Beertje uit het spel moet. Het spel zo verpesten en dan winnen? Nee daar ben ik te petty voor, en ik gun het ze gewoon niet.

Ja dat heb ik dus ook in DT gepost.

Nou krijgt Beertje wel opeens magisch lijstjes op een dienblaadje en vind ik de gevers van de lijstjes schuldiger

En iemand moet het hebben doorgeluld dat jij slecht bent (of ze hebben opeens het licht gezien en denken nog zelf na ipv boodschappen doen met een lijstje).

Mex is het niet, ik ben het niet, bert is het niet. Zijn daar de mensen niet voor die het spel zo vuil spelen.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Citaat van: himan op  6 augustus 2026, 22:47:32Waarom mag ik daar niet op pushen? Blijkbaar raak ik iets?

LW is slecht sooo. Lekker doen!

Sunny

Citaat van: himan op  6 augustus 2026, 22:47:32Waarom mag ik daar niet op pushen? Blijkbaar raak ik iets?
Ja dat klopt, maar niet wat jij insinueert.

Anyways,.ik blijf bij Beertje zolang ik leef. Ik GUN het deze speler niet.
-Feierabend!-

Zuna

Citaat van: Sunny op  6 augustus 2026, 22:52:50
Ja dat klopt, maar niet wat jij insinueert.

Anyways,.ik blijf bij Beertje zolang ik leef. Ik GUN het deze speler niet.

Dus als we mij gewoon lynchen dan ga jij gewoon Beertje EN LW opruimen.

Iedereen blij!

Zuna

Als in zelfs je Grafdelver heeft je een soortvan verraden.

Wel het motto van dit spel: alles wordt doorgeluld en erbij gelapt

Oneven wolven + grafdelver lappen lijk erbij
Dubbele wolf lapt alle wolven er bij
Magisch worden nog meer wolven erbij gelapt...

Sunny

Ik weet weer precies waarom ik met WvW pensioen ben gegaan  XD
-Feierabend!-

himan

Het is gewoon wel degelijk wolven hun plicht om chaos te maken als hun roedel dood gaat.  (6) Overigens wordt onze lunch waarschijnlijk ook gewoon doorgemeld door degene tussen ons. En wil ik bij deze zeggen dat ik ook niet degene ben die dingen doorlult. Dat kan ook gewoon niet, want de namen werden al doorgelult voor mijn tijd, dus hij/zij moet zitten in 'the originals'

Mexicanobroeder

Citaat van: himan op  6 augustus 2026, 23:00:52Het is gewoon wel degelijk wolven hun plicht om chaos te maken als hun roedel dood gaat.  (6) Overigens wordt onze lunch waarschijnlijk ook gewoon doorgemeld door degene tussen ons. En wil ik bij deze zeggen dat ik ook niet degene ben die dingen doorlult. Dat kan ook gewoon niet, want de namen werden al doorgelult voor mijn tijd, dus hij/zij moet zitten in 'the originals'

Kid heeft de eerste set doorgegeven. Dat is al benoemd.

himan

Ik wil trouwens nog iets voorstellen, gezien het duidelijk is dat iemand op dit board kan als we volgende nacht gaat lunchen wil ik wel één seconde voor het einde een random iemand tussen LW en 5 guys op het lunchtopic zetten, zodat ze nooit op tijd weten wie we lunchen? Misschien is dat nog een idee?

Mexicanobroeder

Zou het wat uitmaken? Sunny en Zuna gaan zich sowieso terugtrekken en ik kan daar ook wel mee leven.

Mexicanobroeder

Als in, als zij zich terugtrekken is mijn winstkans vrijwel nul op alle fronten en dan ga ik ook.

Zuna

Citaat van: himan op  6 augustus 2026, 23:12:09Ik wil trouwens nog iets voorstellen, gezien het duidelijk is dat iemand op dit board kan als we volgende nacht gaat lunchen wil ik wel één seconde voor het einde een random iemand tussen LW en 5 guys op het lunchtopic zetten, zodat ze nooit op tijd weten wie we lunchen? Misschien is dat nog een idee?

Dan doe je degene die vorige nacht beschermd was. Want mag een oneven beschermengel twee keer dezelfde doen?

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op  6 augustus 2026, 23:17:37Zou het wat uitmaken? Sunny en Zuna gaan zich sowieso terugtrekken en ik kan daar ook wel mee leven.

Zuna wil graag dat het hele spel stopt OF dat Zuna er uitgegooid wordt door de spelers, in de dag of nacht, preferably oneven.