Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg Even Wolven

Gestart door Thelight288, 24 juli 2026, 10:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Mexicanobroeder

Sunny

Een stille nacht helpt in ieder geval niet
-Feierabend!-

Sunny

Ik zal nu wel lynch worden denk ik, dan moet je nog een dag Mexi. Tenzij er een wonder gebeurd. Maar wel 3 slechtjes erbij, dat is op zich niet slecht. Maar is het genoeg voor een stemblok?
-Feierabend!-

Mexicanobroeder

himan

We zijn met 7 op 15, toch? Pfft

Sunny

Zoo nu is dus al bekend dat ik op dit bord zit.
Dus 1 van jullie is het lek dan he?
Ik heb hier echt geen zin in, dus lynch me maar.
-Feierabend!-

himan

Tsja... We moeten allemaal op Lustige stemmen, misschien wordt er nog iemand inactief. Of misschien is er iemand zo dom om mee te gaan. Proberen kan geen kwaad.

Zuna

Citaat van: Sunny op  6 augustus 2026, 22:20:26Zoo nu is dus al bekend dat ik op dit bord zit.

Oh de boel is zo lek als een mandje joh. Dat had je met die hele lijst al door toch?

Je hebt de bedreigingen gemist, dus wees blij.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Maar zie DT. Mex en ik hebben er ook geen zin meer in

Mexicanobroeder

Citaat van: Sunny op  6 augustus 2026, 22:20:26Zoo nu is dus al bekend dat ik op dit bord zit.

Jeetje, dat zag echt niemand aankomen!

himan

Zorg voor zoveel mogelijk chaos, zodat iedereen van goed echt compleet geïrriteerd raakt. En stem voor de zekerheid op Lustige Wolf op het eind. Voor de rest maakt het me allemaal niets uit. (6)

Zuna

Citaat van: himan op  6 augustus 2026, 22:36:12Zorg voor zoveel mogelijk chaos, zodat iedereen van goed echt compleet geïrriteerd raakt. En stem voor de zekerheid op Lustige Wolf op het eind. Voor de rest maakt het me allemaal niets uit. (6)

Mensen werken mij zo erg op mijn zenuwen dat ik niet de intentie heb dat een ander aan te doen.

Plus de kans is dat hier een koppel is, want hoe komt de Sunnyinfo anders zo snel weer bij het clupje uit?

Als we dan toch bezig zijn
5Guys en LW zijn samen slecht op oneven
En 5guys is volgens mij BE. Dus die heeft LW beschermd. En die zijn weer vrienden met Beertje die waarschijnlijk als goedje zelfs nog meespeelt

Sunny

Nu ja, ik kom pas net binnenvallen en hoopte dat het voorbij was met info uitwisselen na de dubbele wolven.
Ik vraag me dan af he, stel dat jullie dit spel winnen, kun je daar dan echt trots op zijn?
Ik ga absoluut niet op lw stemmen, dus dat kun je vast terug rapporten.
-Feierabend!-

Zuna

Citaat van: Sunny op  6 augustus 2026, 22:40:28Nu ja, ik kom pas net binnenvallen en hoopte dat het voorbij was met info uitwisselen na de dubbele wolven.
Ik vraag me dan af he, stel dat jullie dit spel winnen, kun je daar dan echt trots op zijn?
Ik ga absoluut niet op lw stemmen, dus dat kun je vast terug rapporten.

Je bent een koppel met LW? Waarom zou je er niet op stemmen?