Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Rampposi gaf prive aan dat mensen teveel kijken naar het visioen, aangezien hij er zelf in zit voelde dit beetje als aandacht proberen af te leiden. Aangezien ik vanavond weg ben zet ik voor nu mn stem op rampposi, dit geeft mij toch net iets meer kriebels dan de andere 3 namen die erbij staan. En ik ben eens dat leugenwolf best nog erin kan zitten. Maar op dit moment heb ik ook niet meer info

BloodWolf14

Again: Wat denk jij van JarJar? Voor mijn gevoel ontwijk je het delen van een mening over hem bewust

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  9 april 2026, 16:21:58Again: Wat denk jij van JarJar? Voor mijn gevoel ontwijk je het delen van een mening over hem bewust
Ooh dat was een vraag aan mij?. Ja ik zie JarJar ook zeker als optie slecht hij stelde wel vraagtekens bij fals in het begin.

Wat me niet zo lekker zit is dat hij zuna al slechter neer probeert te zetten. Ja koppel kan altijd. Maar ze is voor nu gewoon bewezen speler. Ze stond ook los van het visioen, en g/s is op dit punt sowieso niet een focus. Erger voor slecht dan voor goed.ook vroeg hij na de dood van fals of ik iets over mn rol wilde delen wat ik vreemd vond

Reden dat ik nu op ramp stem is dat hij bij mij privé aangeeft dat mensen teveel focussen op het visioen, dat vind ik heel opvallend als je zelf in dat visioen zit. Daarom vind ik ramp op dit punt net wat verdachter dan jarjar

BloodWolf14

Duidelijk thanks :)

@fannieklm jij zit ook in het visioen. Wat denk je van de verdenkingen op basis daarvan?

Mexicanobroeder

Ik heb Rampposi vastgezet omdat hij al 2 stemmen heeft en als hij slecht is, ik niet wil dat hij nog een jagerschot kan doen. Dit heb ik ook besproken met Zuna.

Nu even een uitgebreidere post maken, maar dan heb ik dit alvast gezegd.

Aintgotrhythm

Voor mij was de keuze tussen William, Jarjar en ramposi vanwege het visioen en "de meerderheid is man" info. Daarin vind ik Ramp en William beide verdacht stil maar Ramp het stilst. Ik ga dus mee op Ramp. Overigens sluit ik Fannie niet uit als slechtje, . Jarjar wil ik nu voordeel van de twijfel geven. Hij is vrij actief en chaotisch. Als ie slecht is verluld ie zich vanzelf wel. XD

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  9 april 2026, 16:58:09Duidelijk thanks :)

@fannieklm jij zit ook in het visioen. Wat denk je van de verdenkingen op basis daarvan?

Tenzij Hans slecht is zal meerendeel man kloppen dus neig minder naar fannie, prive komt ze redelijk over. Al mis ik r wel beetje hier in dt ja,

fannieklm

Terwijl je bezig was met reageren zijn er 2 reacties geplaatst......

Op basis van het visioen snap ik de verdenkingen op mij wel.
Ik weet van mijzelf dat ik daar ten onrechte op terecht ben gekomen. Ik ben nl geen leugenwolf of welk ander slechtje dan ook.

Ik heb het slechtste gevoel bij Ramp, aint en William. Ramp vanwege zijn loop de welpkamer in op dag 1 en het niet terug komen op mijn vraag wat zijn idee daarbij is. Op dat moment hadden er namelijk nog 5 mensen in de pm kamer kunnen komen. Aint ook vanwege de welpkamer, maar dat was eerder op de dag, nadat ze eerst als 6e de sterkamer in probeerde te komen. William ging de wolventovenaarkamer in maar wel met de melding dat hij verwacht dat de sterkamer de enige uitweg is. Waarom je dan nog verder weg wil zijn snap ik niet.

Cas vind ik lastig om een echt gevoel bij te krijgen. Zijn reactie op fals slechtheid voelt gemaakt. Aan de andere kant is een blind vertrouwen tussen cas en fals (en hans ook) al vaker misplaatst gebleken.
Hans komt met het PM verhaal. Wat redelijk een stichting open deur verhaal is. Met fals die slecht bleek trek ik ook dat bericht in twijfel.
Redeast heb ik eigenlijk nog te weinig van gezien.

De rest schuif ik voorzichtig op groen

Mexicanobroeder

Om te beginnen hoor ik verschillende signalen dat Fals geconverteerd zou kunnen zijn. Ik vind 1 conversie + potentiele conversie met de conversiekamer niet weinig, maar het kan wel. Kans dat de conversiekamer wordt gebruikt is sowieso niet zo groot. Als je er met z'n tweeen gaat staan valt het in ieder geval ten zeerste op, dus waarom zou je het doen? Dus dat zou ik best meenemen. Ik vind de aanwezigheid van een conversiewolf uitsluiten en daarom Thelight288 verdacht maken wel gezocht. Ik zag zo snel niemand die op Zuna in haakte die er haar twijfels bij had en die is nogal niet slecht, dus daar houdt het op.

Naast een mogelijke conversiewolf nog een leugenwolf? Ja, kan. Zonder aanwezigheid leugenwolf zou ik de secretariskamer wel wat nutteloos vinden. Ik snap ergens wel dat we op 4 kanshebbers gaan schieten want met 1 wolf al dood is 1/4 kans zo slecht nog niet, maar het zijn niet bizar goeie odds. Het geeft wel meer info als we er op gaan schieten, dat is vooral het voordeel.
Van die vier is Rampposi voor mijn gevoel nogal afwezig in dit spel. In het doolhof heb ik niet het idee dat hij echt aan het spelen is, bovendien hangt hij nog altijd aan de kant van Welp en jager waar voor slecht meer te behalen lijkt dan voor goed. Maar zijn zet op dag 1 was ook vrij nutteloos, dus er zit voor mijn gevoel ook een zekere mate van inactiviteit achter. Ik twijfel zelf nog een beetje tussen inactief of schijninactief als slechtje

Jarjar is de eeuwige chaoot, die meteen maar even moet benoemen dat ik nog écht wel wolf kan zijn als ik mislukt gewelpt ben op conversiewolf, waardoor Bloodwolf hem verdenkt Ik vermoed op zich dat de meesten dat wel door hebben. Nog even een extra naam noemen als slechtje zonder daar echt iets aan te verbinden. Hij wist echter wel dat Chaos neutraal was. Als slechtje zou ik dan toch diegene niet meteen lunchen en aangezien Chaos het niet aan de goegemeente heeft verteld vind ik dat wel een plusje.

Fannie vind ik opvallend onzichtbaar, voor zover dat kan. Vooral omdat ze wél ineens heel snel was om als vijfde de vijfpuntskamer in te gaan. Ook de tweede stem op Falsifica. Als wolf ben je meestal niet de eerste, maar wil je er wel snel bij zijn. En dat, opnieuw, voor iemand waar we verder niet zoveel van zien en waarvan ook eerder in het discussietopic haar afwezigheid als opvallend wordt ervaren.

William heeft voor mij ook wel een plusje, voornamelijk doordat hij eventueel Falsifica had kunnen beschermen door iets over de Wolventovenaar te roepen. Heeft ie niet gedaan. Sowieso wel goede vibes bij en ging in ieder geval naar de kant van het doolhof die ik als de meer 'goedjeskant' zie terwijl de info al duidelijk is.

Van deze 4 ga ik voor Fannie. Daar heb ik het slechtste gevoel bij.

Verder: Gisteren twijfelde ik wel aan Castiel. door hoe hij met de wolventovenaarskamer omging, maar ik geloof hem wel met wat ie zegt rondom Falsifica, dus die heb ik wel lager op de lijst nu. En de focus van Bloodwolf op Jarjar valt natuurlijk ook op (aangezien ik zelf Jarjar niet als logisch slechtje zie), maar dat kan ook gewoon een ietwat tunnelend goedje zijn.

JarJarBling

okaay ik ben eindelijk thuis van het werk en kan dus even men zegje doen.

Ik kan vooral zeggen dat ik best wel doorheb dat mijn naam op verschillende vlakken genoemd/gespeculeerd/verdacht word gemaakt. (wat enigsinds ook okay is hoor). Daarom even een responds je:

Ik denk dat als je mij 100% verdenkt of je niet van de twijfel kunt afdoen,
dat jullie mij vandaag moeten lynchen sinds ik vanaf deze nacht gehuid-wisselt sta en dat jullie mij dan volgende lynch moeten vertrouwen dat ik eerlijk zeg met wie ik gewisseld sta als jullie me er dan uitwillen. dus dan enkel meer vermoeilijkt word. 

Ik heb geen magische belangrijke rol dus vind het op dat vlak geen gemist voor het dorp als je daarmee de afleiding dat op mij geplaats word, wilt beantwoord worden.

MAAAAAAAAAR

Met mij eruit te stemmen, stem je een goede speler wel er uit: een speler die actief is, die zaken durft te benoemen en spel probeert beetje actief bij te voegen.

Dus als je goed bent is het niet het grootste verlies mij er uit te stemmen maar wel 1tje dat een goedje naar huis speelt en de slechtjes een stapje dichter doet zetten naar hun winst.

en dat lijkt mij niet de bedoeling.

P.S.: heb dus dysortografie en is mijn spelling & zinsbouw zo slecht dus als ik me niet goed uitdruk daar aan te liggen :D

fannieklm

@Mexicanobroeder Met de kans mijn eigen graf te graven.
Volgens mij is je stem niet geldig.

Williambz

Ik vind de hint 'het meerendeel is man' sowieso niet zo veelzeggend. 6 vrouwen en 10 mannen. Dan is de kans al groter dat het meerendeel van slecht een man is.
Dan wel even een serieuze vraag: geeft deze hint dan weg dat er dus sowieso 1 vrouw slecht is? Ik neem aan dat 'meerendeel' betekent dat niet elk slechtje een man is?

Dan even over Zuna. Het is heel chill dat fals als wolfje dood is, maar ik ben er niet helemaal over uit wat ik van de wateractie vond. Fals stond al met redelijk wat stemmen op zich als grootste kanshebber op de lynch. Als er niet was gewaterd, zou hij dus waarschijnlijk lynch zijn geweest. Ik denk dat de wateractie dus beter ingezet kon worden op iemand waar meer twijfel bij was.

Ja Zuna heeft zich nu bewezen als priester, maar ik hoorde al wel snel iemand zeggen dat ze wellicht g/s koppel zou kunnen zijn en ik snap die uitspraak wel. Hierna kwam Zuna redelijk snel bij mij met de vraag of ik mijn rol wilde delen en ik was daar erg terughoudend in, omdat ik haar niet 100% vertrouw door deze snelle (en tikkie nutteloze) wateractie. Ik heb wel iets gedeeld, maar niet alles. Overigens ben ik daar altijd redelijk terughoudend in.

Dan het reinezlijstje over de leugenwolf. Ik denk door de kamer waarbij je kan controleren of er met de stemming is gesjoemeld, dat er een leugenwolf in het spel zit. Adel zou eventueel ook kunnen. Fals is al dood. Mijzelf streep ik ook af en Jarjar op basis van privecontact ook. Dat laat rampposi en fannie over. Ik vind het wel heel makkelijk om te zeggen 'de meerderheid is man', dus ik stem rampposi. De eerste trein op rampposi is al vertrokken en ik denk dat we rampposi juist wel meer zouden zien als wolf. Ik heb juist meer het idee dat we fannie moeten hebben. Vandaar gaat mijn stem op fannie.

In het doolhof ga ik naar de kamer waar castiel in staat. Mijn naam is in de reinez genoemd, waardoor ik naar de kamer kan die nu op slot zit. Ik denk dat daarachter zeker iets moois kan zitten. Mocht iemand nog twijfelen wie je moet beschermen houd ik mij dus zeker aanbevolen 😛

JarJarBling

Ik ben voornamelijk met Thelight in gesprek gegaan en daar een redelijke goede vibe van gekregen.
Dus ik vertrouw zijn redenering wel goed genoeg om mee te gaan. (des ondanks niet echt in convo geweest met ramp, dus sorry daar voor). Maar sinds ik het niet echt verder weet vertrouw ik de wijsheid van Thelight.

Ik ga ook me zelf counteren, (ja ik sta er zelf ook niet buiten mijn eigen redeneringen), ik vind de stemmen wel zeer snel en redelijk unaniem gaan dus misschien zit slecht mee te sturen op ramp weg van de correcte percoon.

Daarbij wil ik wel iets aankaarten sinds ik daar voor op op men teentjes ben getrapt in het beging van het spel zijn meedere mensen me terecht aan gekaart me niet echt direct te willen vertrouwen, omdat ik redelijk in een tunneltje kan zitten en dan resoluut kan zijn in men stem/denk gedrag. in vorige spellen.

Daarme dat ik daarmee een beetje meer mellow (in zo ver dat kan) probeer te spelen en me wil versterken door andere hun mening. Dat verklaart warom ik dus wel aankaarte dat ik fals niet vertrouwde maar niet resoluut enkel wou stemmen en me wou laten beïnvloeden door mensen te laten spreken tegen me.

ik probeer heir dus een beetje mee te werken voor ander hun spel plezier en staat buiten men rol/alliancie.

veel liefst jarne

RoodHapje

Ik heb vandaag minder tijd dan anders gehad. Het is niet zo dat ik helemaal niet in het spel zit, heb ook best wel contact met mensen gehad, toch excuses voor de geringe aanwezigheid deze dagen.

Zelf zie ik stemmen op Ramp en Fannie staan en verwacht ik niet dat het iemand anders dan 1 van die 2 word. Met Fannie heb ik al wat gesproken en die vind ik niet verdacht. Daarnaast is mijn vermoeden dat er maar 1 vrouw een slechtje is, misschien zelfs 0, op basis van de info van de PM kamer. Dan kies ik dus toch voor Rampposi.

Kanttekening: ik snap wel dat hij vind dat mensen teveel focussen op de Reneiz, ik vind dat eigenlijk ook. Ik vermoed dat er vooral gewone weerwolven zijn en de slechtjes het moeten hebben van het doolhof.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

redeast

Ik heb geen tijd om bij te lezen en een mening te vormen, dus mijn stem staat random op William.