Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Bloody hell die post is een stuk langer dan ik dacht lol

Castiel.

Ok ik heb eindelijk weer tijd... Ik ben oprecht verrast door de rol van Ramp. Was ervan overtuigd dat dat een goedje is. Ik snap ook dat mensen nu naar mij kijken, ik ben oprecht goed. Ik moet naar de tekentafel hoe nu verder, ben een beetje verward momenteel haha
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Williambz

Ik denk dat we moeten afstappen van het reinez rijtje. In eerste instantie dacht ik dat we Fannie moesten hebben, maar blijkbaar staat Zuna echt achter de goedheid van Fannie. Ik heb het ook aan fannie gevraagd wat zij van Zuna vind en zij is net zo zeker van Zuna als Zuna van haar (cryptisch  :P ).

Echter ben ik 100% zeker van de goedheid van JarJar, want wij zijn zielsverwanten. We hebben besloten dit te delen, omdat we daardoor denken dat we geen leugenwolven hebben. Wel vermoed ik dat er adel is.

Er zou eventueel nogmaals leugenwolven opgevraagd kunnen worden, al zou ik dat niet adviseren. Er staan nu 2 duo's in voor elkaar. Als de een wolf is heeft de ander zich eigenlijk al verraden, dus zie dat niet snel gebeuren.

Van Zuna weten we dat ze sowieso geen wolf is, dus als zij zeker is van Fannie durf ik daarin mee te gaan. (Het enige wat in mijn ogen nog zou kunnen is fannie als wolf die koppel is met Zuna).

Voor nu ga ik dus niet focussen op het reinez rijtje en moet kijken wie dan wel.

Williambz

Citaat van: Williambz op 10 april 2026, 19:25:04Echter ben ik 100% zeker van de goedheid van JarJar, want wij zijn zielsverwanten. We hebben besloten dit te delen, omdat we daardoor denken dat we geen leugenwolven hebben
Dit staat er wellicht niet duidelijk. Ik denk niet dat we geen leugenwolven hebben doordat wij zvw zijn, maar doordat wij samen in reinez staan als zvw en dat fannie en zuna zeker zijn van elkaar.

@BloodWolf14 Degene die dacht dat Zuna wellicht g/s was, was jarjar. Staat ook in dt dat hij dit dacht en we hebben hier ook privé over gesproken.

Castiel.

Citaat van: Castiel. op 10 april 2026, 19:23:56Ok ik heb eindelijk weer tijd... Ik ben oprecht verrast door de rol van Ramp. Was ervan overtuigd dat dat een goedje is. Ik snap ook dat mensen nu naar mij kijken, ik ben oprecht goed. Ik moet naar de tekentafel hoe nu verder, ben een beetje verward momenteel haha

Overtuigd dat het een slechtje was*

Thanks voor de verbetering Luuk haha
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Citaat van: Williambz op 10 april 2026, 19:28:51
Citaat van: Williambz op 10 april 2026, 19:25:04Echter ben ik 100% zeker van de goedheid van JarJar, want wij zijn zielsverwanten. We hebben besloten dit te delen, omdat we daardoor denken dat we geen leugenwolven hebben
Dit staat er wellicht niet duidelijk. Ik denk niet dat we geen leugenwolven hebben doordat wij zvw zijn, maar doordat wij samen in reinez staan als zvw en dat fannie en zuna zeker zijn van elkaar.

@BloodWolf14 Degene die dacht dat Zuna wellicht g/s was, was jarjar. Staat ook in dt dat hij dit dacht en we hebben hier ook privé over gesproken.

Kijk jullie staan beide in de reneiz lijst dus het kan ook nog prima dat jullie koppel zijn oid. Ik wil niet blind staren op de reneiz lijst ook en verder komen jullie zoekend over

Zuna

Ok volgens mij heb ik dit iedereen al verteld (bijna iedereen, sorry) maar vanochtend in mijn vluchtige werk-inpak-moment was ik aan het appen met RE. Toen zag ik een bericht dat ook heel snel weer verwijderd werd.

Ik twijfel of er lynchen of lunchen stond maar vrij omschreven stond er: Dan lynchen/lunchen we haar toch. Gezien ik in gesprek was dacht ik meteen dat dit over mij ging.

Ik heb toen even later gevraagd naar het verwijderde bericht en kreeg toen te horen dat het voor een collega bedoeld was. Nou tenzij RE net met haar collega over de lunch van tussen de middag vandaag aan het praten was... Denk dat RE hoopte dat ik dat bericht niet had gezien.

Niemand die ik dit geappt heb, heeft hier echt spurtelend iets tegenin gebracht. Dus veel info heb ik daar niet uit vergaard. Maar 1 ding is zeker: RE is een wolf. Denk dat haar medewolfjes zichzelf niet verdacht willen maken door te verdedigen.

Overigens verdenk ik RE al sinds maandag toen AGR op mijn vraag 'ben je wolf?' grappend ja zei en RE angstvallig stil bleef. Dit kunnen CNR en AGR beamen.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Citaat van: Castiel. op 10 april 2026, 19:23:56Ok ik heb eindelijk weer tijd... Ik ben oprecht verrast door de rol van Ramp. Was ervan overtuigd dat dat een goedje is. Ik snap ook dat mensen nu naar mij kijken, ik ben oprecht goed. Ik moet naar de tekentafel hoe nu verder, ben een beetje verward momenteel haha

Heeft iemand nog iets gehoord van Ramp kwa info? Vind het jammer dat je zo'n rol hebt en het verloren laat gaan... Misschien ligt de info bij de wolven?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Thelight288

Ja dit was idd al bekend bij me, redeast stond ook zeker al op mijn lijstje. Als redeast slecht is denk ik dat Mandy gewoon goed is.

RoodHapje

Dit was bij mij ook al bekend inderdaad, blij dat het nu op DT staat. Stem word gezet.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aintgotrhythm

Liebe leute,

Ik zal jullie niet langer in spanning houden (sorry, druk weekend) In de PM stond. De uitgang is richting het zuid-westen.

Verder, ik ga ook op Redeast. Joelle haar verhaal klopt. Het stilvallen tijdens onze meet-up had ik in eerste instantie nog op zenuwen geschoven omdat dat mij ook zou kunnen gebeuren. Maar het mag nu toch wel heel duidelijk zijn. Laten we er een wolfje uitgooien! 😁

Ik ben vandaag en morgen slecht bereikbaar. Maar vanavond ben ik wel weer even goed bereikbaar.  O0

redeast

Citaat van: Zuna op 11 april 2026, 01:26:35Ok volgens mij heb ik dit iedereen al verteld (bijna iedereen, sorry) maar vanochtend in mijn vluchtige werk-inpak-moment was ik aan het appen met RE. Toen zag ik een bericht dat ook heel snel weer verwijderd werd.

Ik twijfel of er lynchen of lunchen stond maar vrij omschreven stond er: Dan lynchen/lunchen we haar toch. Gezien ik in gesprek was dacht ik meteen dat dit over mij ging.

Ik heb toen even later gevraagd naar het verwijderde bericht en kreeg toen te horen dat het voor een collega bedoeld was. Nou tenzij RE net met haar collega over de lunch van tussen de middag vandaag aan het praten was... Denk dat RE hoopte dat ik dat bericht niet had gezien.
Ik vind dit echt een hele slechte reden om op mij te stemmen en dat anderen er zo graag op mee springen, doet mij vooral denken dat dit ergens achter de schermen is bekokstoofd om een makkelijk slachtoffer voor de lynch te hebben. Wat jij zegt dat er stond, stond er niet. Waar het over ging, was dat de plek van de lunch besproken werd en toen appte jij er tussendoor en is dat bericht per ongeluk bij jou beland. Een belangrijk woordje wordt hier gewoon weggelaten, wat jij echt wel had gezien als je daadwerkelijk zo goed gelezen had. Het woordje "bij". Dit voelt voor mij gewoon als een heel slechte manier om mij te framen.

Citaat van: Zuna op 11 april 2026, 01:26:35Overigens verdenk ik RE al sinds maandag toen AGR op mijn vraag 'ben je wolf?' grappend ja zei en RE angstvallig stil bleef. Dit kunnen CNR en AGR beamen.
Dit is ook gewoon onzin. Jij keek AGR aan en vroeg haar toen of ze wolf was. Jij hebt mij die vraag helemaal niet gesteld, dus natuurlijk antwoord ik niet. Jij antwoord toch ook niet vragen die niet aan jou gesteld worden? Dit doet mij denken dat je toen al van plan was om van mij een makkelijk lynch slachtoffer te maken en dat maar hebt bewaard tot een moment dat er geen duidelijke verdachte was voor veel mensen.

Daarnaast vind ik het ook heel bijzonder dat dit blijkbaar al met mensen besproken is achter de schermen, maar dat er niet bij mij is nagevraagd hoe en wat...

Thelight288

Citaat van: redeast op 11 april 2026, 11:58:43
Citaat van: Zuna op 11 april 2026, 01:26:35Ok volgens mij heb ik dit iedereen al verteld (bijna iedereen, sorry) maar vanochtend in mijn vluchtige werk-inpak-moment was ik aan het appen met RE. Toen zag ik een bericht dat ook heel snel weer verwijderd werd.

Ik vind dit echt een hele slechte reden om op mij te stemmen en dat anderen er zo graag op mee springen, doet mij vooral denken dat dit ergens achter de schermen is bekokstoofd om een makkelijk slachtoffer voor de lynch te hebben. Wat jij zegt dat er stond, stond er niet. Waar het over ging, was dat de plek van de lunch besproken werd en toen appte jij er tussendoor en is dat bericht per ongeluk bij jou beland. Een belangrijk woordje wordt hier gewoon weggelaten, wat jij echt wel had gezien als je daadwerkelijk zo goed gelezen had. Het woordje "bij". Dit voelt voor mij gewoon als een heel slechte manier om mij te framen.

Citaat van: Zuna op 11 april 2026, 01:26:35Overigens verdenk ik RE al sinds maandag toen AGR op mijn vraag 'ben je wolf?' grappend ja zei en RE angstvallig stil bleef. Dit kunnen CNR en AGR beamen.
Dit is ook gewoon onzin. Jij keek AGR aan en vroeg haar toen of ze wolf was. Jij hebt mij die vraag helemaal niet gesteld, dus natuurlijk antwoord ik niet. Jij antwoord toch ook niet vragen die niet aan jou gesteld worden? Dit doet mij denken dat je toen al van plan was om van mij een makkelijk lynch slachtoffer te maken en dat maar hebt bewaard tot een moment dat er geen duidelijke verdachte was voor veel mensen.

Daarnaast vind ik het ook heel bijzonder dat dit blijkbaar al met mensen besproken is achter de schermen, maar dat er niet bij mij is nagevraagd hoe en wat...

Want de bewezen priester gaat dit lopen stoken? Gelijk helemaal in de slachtofferrol, ik geloof je niet, maar stel ik zou je geloven je zei erkend iets over lunch te zeggen en gelijk verwijderd was. Dan moet je voor kunnen stellen hoe verdacht dat is, dat je nu gelijk zuna countert ipv verder te kijken bevestigd het wel voor mij wel

Mexicanobroeder

Ik geloof een bewezen priester wel in dezen en als het onzin blijkt dan zien we dan wel weer.

Mexicanobroeder

Om vervolgens op een bewezen priester te stemmen zegt mij eigenlijk ook wel voldoende. Dat is niet iets voor een goedje dat zich vals beschuldigd voelt wat mij betreft.