[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Dat laatste stukje klopt niet Cas.
Het is überhaupt de vraag of er een leugen wolf in zit. Zon reneiz actie kun je eigenlijk niet superveel mee tenzij je zeker weet dat die rol er in zit.

Was een leuke geweest, voor de wijze burger om op te vragen...

Thelight288

Ik kreeg ook pas begin middag de info, ik ben verder ook met studie bezig, heb ff de info gedropt en ben verder met studie gegaan, fals kwam ook vrij snel in WhatsApp. Hij zou gaan claimen, maar duurde even uiteindelijk is dat dezelfde claim als hierzo.

De bron geloof ik. Of er iets tussen heeft gezeten, waardoor fals als slecht is gezien is voor mij eerder de vraag.

Ik ben het met Jarne en Dragonfly eens dat ik welp opvragen aparte keuze vond. Als t visioen is verstoord is t kut, maar denk dat fals lynchen sws de meeste info geeft

Zuna

Ok ik wil graag een hersenspinsel openbaar delen:

- Toen ik wilde welpen vond TL dat wegens lyca geen goed idee om gewoon weerwolf te doen
- Ook deed ie half een ik sluit niet uit Lyca te zijn claim.
- Gezien de powers in de kamers geloof ik best dat wolven en burgers hun rollen wat meer bleu zijn: gewone wolven, burgers, helderziende. Dat soort B merk rollen. De krachten zitten in de kamers

Toen ging ik nadenken: als de wolven gewone weerwolven zijn of iig deels. Dan willen ze niet dat ik mensen ga welpen op gewone wolf.

TL zou ook op Conversiewolf welpen. Gezien de conversiekamer verwacht ik geen conversiewolf meer. Safe choice.

Toen ik bij RH en BW mijn verdenkingen deelde op TL werd dat gelijk doorgespeeld naar TL. Door beiden. BW en TL waren nog niet echt in gesprek. RH en TL wel, dus dat is logischer.

Als TL wolf is is die nu wel in zijn nopjes. Helderziende gevonden als die echt bestaat en ook nog eens Fals eruit werken.

Al vind ik Wijze Burger echt zo'n wolvenrol om te claimen en heeft Fals dat vaker geflikt, is het wel in lijn met wat ik kwa rollen een beetje zou verwachten.

En ik vind RE ook lichtelijk afwachtend dit potje. Ik mis wat goedse felheid van haar.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Verder wil ik even melden dat ik ziek ben en dus meer app dan op het forum reageer. Ja mis echt het laptop typen op zo'n forum momenteel.  XD

Dus dat waren mijn 2 cents wel.

Castiel.

Citaat van: Dragonfly op  7 april 2026, 22:08:20Dat laatste stukje klopt niet Cas.
Het is überhaupt de vraag of er een leugen wolf in zit. Zon reneiz actie kun je eigenlijk niet superveel mee tenzij je zeker weet dat die rol er in zit.

Was een leuke geweest, voor de wijze burger om op te vragen...

Oh, het is natuurlijk ook nog mogelijk dat er helemaal geen Leugenwolf in zit. Dat had ik ff gemist idd
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

JarJarBling

Citaat van: CarnageRazor op  7 april 2026, 21:57:20Wat ik vreemd vind:

Verder:

Uitslag eerste Reneizactie

Rampposi
fannieklm
Williambz
Falsifica
JarJarBling

-> Wat hier interessant is:

Choas heeft me voor de nacht gezegd contact te hebben gehad met 2 mensen waar ze neutraal claimde.

- Jarjar, dit weet ik vanwege een groeps PM die ik ook heb gekregen.
- Ik weet niet of de tweede persoon op mij was bedoeld.

Ik wil nog even voor ik in bed kruip nog bevestigd dat ik na het groepsgesprek een zeer kort gesprek heb gehad waar ze me Inderdaad had gezegd dat ze neutraal was.

Was beetje het enigste verdere waar we over gesproken hadden sinds ik het gevoel had dat niet vele me meer met blind vertrouwen vertrouwen. (Wat zeker te begrijpen valt).

Ik zie niet echt in of dit verdacht is? En of dat is waar je op doelde dat je het verdacht vind uberhaut.

Ik ben nog op twee sprong met fals. Ik kan volgen dat er helemaal gee leugenwolf in spel zit maar dan nog vind ik fals rare bokke sprongen maken, miss een wolf in het nauw die verdacht is.

Ik wacht nog af op verder informatie of betere verdeningen. Voor men stem uit te drukken.

redeast

ik ben totaal afwezig dit potje. Ik heb net genoeg tijd om het forum te openen en weer te sluiten, maar veel te weinig tijd om enigszins diep na te denken hierover. Hopelijk heb ik vanavond wat tijd om wat zinnigs te zeggen over wat ik er van vind. Via whatsapp ben ik wel bereikbaar, maar de reactietijd kan varieren.

Williambz

Eerder heb ik bij castiel inderdaad gemeld dat ik de wolventovenaar niet heb gebruikt. Ook Castiel zei dat ie dat niet heeft gedaan, wat ik best geloof.

Ik snap niet dat fals als WB welpen opvraagt. Waarom niet een conversiewolf of een andere onboard wolf? Dat lijkt mij een stuk handiger namelijk. Daarnaast staat hij ook in het reinezrijtje wat hem nog verdachter maak.

Van de 5 (waarvan ik er 1 ben) heb ik alleen nog met jarjar gepraat en hij komt goed over. Dus dan heb ik rampposi, fannie en fals over. Natuurlijk kan het zo zijn dat er geen leugenwolf is, maar aangezien er wel een kamer is waarbij je kan horen of er met de stemmen zijn gesjoemeld, verwacht ik dat er wel een leugenwolf is.

Voor nu zet ik mn stem op falsifica en zal vanavond weer proberen te kijken op t topic.

Mexicanobroeder

Als WB welpen opvragen vind ik in dit spel ook een slechte keus. Leugenwolf was hier een prima keus om de Reneizactie te bevestigen. Een goedjesrol is in ieder geval nog iets waarmee je jezelf later in het spel enigszins bewijsbaar kunt maken. Ook een makkelijke manier om de kaarten open te gooien. "Ik kan makkelijk mijn rol open gooien want er zijn nul welpen", dat is wel lekker voor een slechtje die zich nog even wil bewijzen.

Tenzij de beschuldiging nog ergens ingetrokken wordt ben ik voldoende overtuigd, ook wel door het gedrag van Fals. Als Castiel en William allebei de wolventovenaar niet benut hebben, ga ik op goed vertrouwen er vanuit dat deze helemaal niet gebruikt is. Als ik vroeg op de dag was geweest had ik hem wel gebruikt en openbaar gezet op wie (die redenering had ik eerder al gedeeld), maar nu was het voordeel voor goed van transparantie allang verdwenen en heb ik niks gedaan.

Leugenwolf opvragen snap ik wel met Secretariskamer, al is er dus ook een leugenstemmenkamer. Maar die ligt erg voor de hand voor de secretariskamer, dus ik kan me wel voorstellen dat er iets stemontwrichtends in zit. Adel lijkt me met de secretariskamer gecombineerd erg sterk, daar geloof ik niet in, dus voor nu ga ik er wel vanuit dat 1 van de 5 Leugenwolf is. Als Fals dat is, mooi, zijn we daar ook weer klaar mee. Maar ja, je hebt weinig manieren om dat te checken. Als er werkelijk een WB in zit lijkt het me wel goed om Leugenwolf op te vragen om in ieder geval de Reneiz te bevestigen. Wel pas na de nacht, als we weten wat Fals z'n rol is.

Falsifica

Citaat van: Mexicanobroeder op  8 april 2026, 08:57:39Als WB welpen opvragen vind ik in dit spel ook een slechte keus. Leugenwolf was hier een prima keus om de Reneizactie te bevestigen. Een goedjesrol is in ieder geval nog iets waarmee je jezelf later in het spel enigszins bewijsbaar kunt maken. Ook een makkelijke manier om de kaarten open te gooien. "Ik kan makkelijk mijn rol open gooien want er zijn nul welpen", dat is wel lekker voor een slechtje die zich nog even wil bewijzen.

Wat een onzin is dit. Als ik Leugenwolf opvraag terwijl ik zelf in dat rijtje sta, geloven jullie me uberhaupt wel dan? Natuurlijk niet. Ik doe ook mee aan dit spel, ik wil info waar ikzelf wat mee kan met mijn rol. Dus als ik vanwege een valse beschuldiging mijn rol moet openbaren wil ik het liefste de kans dat ik hierdoor alsnog dood ga verkleinen. Welpen opvragen is dus een prima keuze.

Eerlijk, het liefste had ik mijn kracht nog helemaal niet gebruikt. Ik wou ermee wachten om iemand te controleren, maar dit is puur nu voor mijn eigen. Ik wil dat het duidelijk is dat ik goed ben. Daarom vraag ik welpen op.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: Falsifica op  8 april 2026, 10:28:48
Citaat van: Mexicanobroeder op  8 april 2026, 08:57:39Als WB welpen opvragen vind ik in dit spel ook een slechte keus. Leugenwolf was hier een prima keus om de Reneizactie te bevestigen. Een goedjesrol is in ieder geval nog iets waarmee je jezelf later in het spel enigszins bewijsbaar kunt maken. Ook een makkelijke manier om de kaarten open te gooien. "Ik kan makkelijk mijn rol open gooien want er zijn nul welpen", dat is wel lekker voor een slechtje die zich nog even wil bewijzen.

Wat een onzin is dit. Als ik Leugenwolf opvraag terwijl ik zelf in dat rijtje sta, geloven jullie me uberhaupt wel dan? Natuurlijk niet. Ik doe ook mee aan dit spel, ik wil info waar ikzelf wat mee kan met mijn rol. Dus als ik vanwege een valse beschuldiging mijn rol moet openbaren wil ik het liefste de kans dat ik hierdoor alsnog dood ga verkleinen. Welpen opvragen is dus een prima keuze.

Eerlijk, het liefste had ik mijn kracht nog helemaal niet gebruikt. Ik wou ermee wachten om iemand te controleren, maar dit is puur nu voor mijn eigen. Ik wil dat het duidelijk is dat ik goed ben. Daarom vraag ik welpen op.

Want dat je welpen opvraagt bewijst dat je goed bent? Juist door iets opvragen om te controleren zegt eerder iets. Dat je niet doet omdat je zelf in rijtje staat vind ik apart. Als je echt goed bent maakt je dat geen zak uit dan wil je gewoon die info.
Ik weet dat je vroeger wel eens hebt gedaan dus wil je nu proberen toen was ik goed dus nu ook? En als je echt WB bent ben ik van mening dat welpen opvragen in bijna geen geval echt heel nuttig is omdat er 3 varianten zijn en het nog altijd mogelijk is dat er onzeker of ketting welp is. Dus ja ik had het zeker geloofwaardiger gevonden als je leugenwolven opgevraagd zou hebben

@Mexicanobroeder Het visioen vertrouw ik dat is geen play, of er iets verstoord is is altijd mogelijk, maar ik zie ook geen alternatief, en dit levert sowieso info op en ik denk idd intussen dat fals gewoon slecht is

Zuna

Poef

Mochten mensen iets kwijt willen, graag in PB  ::) 

Thelight288

Fals -->

Dankje zuna top, degene die twijfel zaaide staan nu iets hoger als verdachte, al denk ik ook wel dat er mogelijk medewolven zijn die hem voor de bus zouden gooien, dus nu even goed nadenken wie we nu moeten lynchen

JarJarBling

Citaat van: Zuna op  8 april 2026, 11:17:03Poef

Mochten mensen iets kwijt willen, graag in PB  ::) 

We zitten zo ie zo met een goedje bij zuna, maar laat ons niet te dwaas al onze info delen met de kleine kans dat ze ook een koppel kan zijn met potensiel slecht.

Ik gooi graag counter kans berekening uit hoe klein ook.

Maar zo ie zo hebben we met zuna een goedje bij

RoodHapje

Fals gaf mij het idee dat Zuna op mij zat te pushen, terwijl ze mij zelf niet liet merken dat ze me verdacht. Omdat ze ook eerder bij mij op Thelight zat te pushen had ik wat twijfels bij Zuna. Nu blijkt dat Fals waarschijnlijk heeft zitten stoken.

Ik begreep van TL en Zuba beiden dat hij D1 Zuna van gewone weerwolf af wou houden bij het welpen. Is opzich te verdedigen, maar toch ben ik benieuwd. Zuna heeft haar verhaal hier over al gedeeld.

@Thelight288 wil jij je verhaal hier nog eens over doen?

@JarJarBling iedereen weet hier dat ze nog koppel kan zijn. Maar dat je haar zo snel weer in diskrediet wil brengen vind ik wel bijzonder.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]