[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Wellicht in tegenstelling tot andere spelers denk ik wel dat Falsi startwolf was. Ik vond hem vanaf begin spel meer als slecht dan goed over komen.

Als ik dan even kijk in het spel zie ik dat hij direct een voorzetje geeft naar de mensen die na mij naar de 5 puntskamer gingen. Cnr, Chaos, Jar& Fannie.

Ik zie dat Mexi vrij analytisch naar het doolhof kijkt en daaruit conclusies probeert te trekken. Dit kan als goed en slecht.

Even later zie ik Falsi weer een steekje onder water richting Jar doen.

Castiel stemt nadat bericht komt Falsi is gezien als slecht direct op Falsi. Daarna wijzigt hij weer... Zie ik hem als wolf niet zo gauw doen. Ofwel Falsi had hem overtuigd. Ofwel Cas is bijv hulpje en Falsi had zich geopenbaard? Verder vind ik Cas niet heel betrouwbaar overkomen maar voordeel van de twijfel hier.

Fannie en will stemmen relatief snel op Falsi, dat spreekt voor hen. Vooral Fannie. Mexi komt wel wat later mee..

Hans mis ik in het geheel een beetje? Ik heb dus ook nog geen duidelijk beeld van hem.

Dit geldt eigenlijk ook voor red, aint en Rampposi, beide vrij afwezig.

Ik denk omdat Falsi al twee voorzetjes naar jar geeft dat jar miss toch goed is.

Kom ik uit op een van die afwezigen of toch Mexi als grootste kanshebbers nu.

Mexicanobroeder

Citaat van: fannieklm op  9 april 2026, 18:22:39@Mexicanobroeder Met de kans mijn eigen graf te graven.
Volgens mij is je stem niet geldig.

Ach, geen spelleider meer en dan verleer je dat meteen.

Dan maar gelijk gewisseld, door wat extra info via privecontact toch het voordeel van de twijfel aan je gegeven en voor mijn andere verdachte gegaan. Het zal voor de lynch toch niet uitmaken vermoed ik

fannieklm

Ik pak de popcorn vast voor de BS....
Kom er maar in @RoodHapje

RoodHapje

Is goed!

3 woorden vanuit de doden:

Fals cwolf Fannie.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Zuna

Citaat van: RoodHapje op  9 april 2026, 22:11:44Is goed!

Fals cwolf Fannie.

Ramposi is niet echt actief. Dus van een Grafdelver en een Weerwolf nemen we niks aan lol.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Mexicanobroeder

Citaat van: Zuna op  9 april 2026, 22:14:58

Fals cwolf Fannie.

Ramposi is niet echt actief. Dus van een Grafdelver en een Weerwolf nemen we niks aan lol.

Nouja, een dode delver die geen lijk kan maken zou op zich wel de waarheid kunnen spreken. Ik weet niet of die dan met goed 'mee kan winnen', ik denk het wel. Fals, ja, nee, die sowieso niet.

Rampposi is het sowieso niet want die is niet online geweest enzo. Dusja, zeker met een korrel zout.

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aintgotrhythm

Help me onthouden dat ik na dit spel weer lange tijd niet meedoe. Want het spel zorgt nog voor net zo veel chaos in mijn hoofd als voor mijn pauze.  ::)

JarJarBling

Citaat van: Mexicanobroeder op  9 april 2026, 22:18:53

Fals cwolf Fannie.

Nouja, een dode delver die geen lijk kan maken zou op zich wel de waarheid kunnen spreken. Ik weet niet of die dan met goed 'mee kan winnen', ik denk het wel. Fals, ja, nee, die sowieso niet.

Rampposi is het sowieso niet want die is niet online geweest enzo. Dusja, zeker met een korrel zout.

De vraag is ook dat we moeten aannemen dat hun leven praat tool 3 stappen ver zou zijn? lijkt me beetje overpowerd. maar ik vermoed dat chaos voor goed speelt als ik haar woorden mag geloven op dag 1.

Williambz

Ik zie fals dit juist wel typen, zodat we fannie niet meer verdenken. Fals snapt zelf ook wel dat wij dit doorhebben lijkt mij. Ik verdenk Fannie daarom nog steeds.

De kamer waar ik nu ben bevalt mij overigens wel, dus ik blijf lekker zitten.

Zuna

Citaat van: JarJarBling op  9 april 2026, 22:59:44
Citaat van: Mexicanobroeder op  9 april 2026, 22:18:53

Fals cwolf Fannie.

De vraag is ook dat we moeten aannemen dat hun leven praat tool 3 stappen ver zou zijn? lijkt me beetje overpowerd. maar ik vermoed dat chaos voor goed speelt als ik haar woorden mag geloven op dag 1.

Ik denk dat je echt teveel een hoge pet op heb van dat iedereen maar behulpzaam gaat zijn.

Hoe werkt dat überhaupt met een neutrale in het dodenrijk?

Kan het zo zijn dat de doden bijvoorbeeld hun actie nog mogen uitzetten?

Citaat van: Williambz op  9 april 2026, 23:05:12Ik zie fals dit juist wel typen, zodat we fannie niet meer verdenken. Fals snapt zelf ook wel dat wij dit doorhebben lijkt mij. Ik verdenk Fannie daarom nog steeds.

De kamer waar ik nu ben bevalt mij overigens wel, dus ik blijf lekker zitten.

Nou van de hoge priesteres gesproken dan: ik verdenk Fannie niet  O0

Doe met deze info wat je wilt.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

BloodWolf14

Ik blijf erbij dat Jar wss slecht is, maar die staat natuurlijk gehuidenwisseld ::)

Kan ook prima als slechtje gebruikt worden. Well played.

BloodWolf14

Ging even fout lol

Ik blijf erbij dat Jar wss slecht is, maar die staat natuurlijk gehuidenwisseld ::)

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 10 april 2026, 00:16:07Ging even fout lol

Ja ik denk ook steeds meer dat jarjar slecht is zeker nu ramp goed bleek. Ik weet t nog niet helemaal zeker, Als castiel slecht zou zijn verwacht ik niet dat er leugenwolven inzitten, al heb ik ook niet perse slecht gevoel bij castiel op dit punt. Net terug van schaken morgen even beter kijken

BloodWolf14

Okay. Ik heb even de lynchstemmen erbij gepakt om te zien of de tweedeling tussen Fannie/Ramp nog iets betekent.

Dit zijn alle stemmen:
Lijstje
Blood -> JarJar (1)
Castiel -> Ramp
Light -> Ramp
Rythm -> Ramp
(Mex -> Fannie)
William -> Fannie
JarJar -> Ramp
Zuna -> Ramp
Fannie -> Ramp
CNR -> Fannie (2)
RH -> Ramp
Red -> William (1)
DF -> Mex (1)
Mex -> Ramp (8)
[close]
Ik had in mijn hoofd dat de lynch een stuk spannender was lol.

Fannie vs Ramp was in dit geval dus nauwelijks bestaand. Met Ramp als goedje dood is dus een van Fannie/JarJar/William mogelijk Leugenwolf.

Zuna geeft aan Fannie niet te verdenken. Lijkt me dat ze dit niet zomaar doet. @Zuna ik neem aan dat je Fannie kan afstrepen op basis van rolinfo die je van iemand gekregen hebt?

Als dat klopt is dus JarJar/William overig voor Leugenwolf. Kom ik again bij JarJar uit xD

William heb ik eerlijk gezegd tot zover nog niet echt bekeken behalve dat zijn stem op Falsifica als goedje aanvoelde dus ik zou hem sws niet boven JarJar verkiezen.

Probleem nu is dus dat JarJar vrijwel onlynchbaar is want geen idee met wie hij gewisseld staat.

Stel JarJar is wolf verwacht ik dat medewolven eigenlijk het liefst het rijtje van de Reneiz levend willen houden om altijd die twijfel te houden, maar letterlijk íédereen behalve DF stemt op een naam uit het rijtje. Dit geeft mij ergens het idee dat er wellicht helemaal geen Leugenwolf in zit en de wolven easy mee gaan op dit lijstje.

Als ik dan kijk naar welke spelers daar het hardste in pushen begin ik met Castiel. Post #87 is de eerste reactie van iemand die hard aangeeft dat er waarschijnlijk Leugenwolven in het spel zitten.

Light haakt daar voorzichtig op aan in #88 maar noemt geen namen. Na mijn aandringen komen dan zowel Ramp als JarJar naar boven. Fannie blijft hierin achterwege.

AGR is duidelijk ook gericht op de Reneiz met #95. Zij focust op Ramp -> William -> Fannie -> Jar in die volgorde.

Fannie daarna noemt ook Ramp, AGR en William als verdachten. Als wat Zuna zegt klopt zou Fannie dus geen wolf zijn.

Mex in #98 geeft enkel William een pluspuntje en zit ook deels op Castiel en mij als ik het goed lees. Hij focust zich dus minder op alleen de Reneiz-actie.

@Williambz ik lees net dat iemand snel aan het pushen was op g/s van Zuna. Mag ik vragen wie dat was? Net als bij JarJar is het snel in diskrediet brengen wel een opvallend dingetje.

William geeft in #101 aan dat er waarschijnlijk wel een Leugenwolf in zit en geeft daarbij duidelijk tegengas tegen de Ramp stemmen met zijn eigen stem ook op Fannie.

RH lijkt op basis van de PM-info en (mogelijk) de Reneiz te stemmen op Ramp boven Fannie.

DF dan is dus de enige die los van dit hele spektakel stemt en zich vrij opzettelijk afzijdig lijkt te houden.

TLDR: Ik denk dat als JarJar Leugenwolf is er een grote kans is op slechtjes bij DF en bijvoorbeeld Mex. De stem van DF op Mex kan op een medewolf zijn geweest gezien het toch duidelijk was dat Ramp lynch werd. Ook AGR past hier wel omdat zij van het rijtje JarJar lachend wegschuift, maar dat zou dan ipv DF zijn. Anders klopt de PM-info niet meer.

Als er geen Leugenwolf in zit en deze hele heksenjacht voor niets is kijk ik naar spelers als Castiel, Light en AGR. Zij focussen zich redelijk hard op de Reneiz-actie. Ook Fannie zou hier evt passen ipv AGR door de manier waarop Light haar achterwege laat in het rijtje.

Mijn stem gaat voor nu naar Mex. Ik heb eerder gezegd dat hij als goedje overkwam, maar ik vind hem goed passen in een wolventeam met JarJar.

William en RH zie ik niet als slechtjes.

@redeast moet even wat actiever worden voor een mening. Wat denk jij van deze post redeast? Kun je mij namen noemen waar je het expliciet mee eens/oneens bent en waarom?