Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Thelight288

Hoi hoi. Ik wil graag burgemeester zijn. En ons veilig door het doolhof loodsen!

Dragonfly

Hoi! Bm is hier ook welkom en in goede handen. Voor mijn eigen stem zal ik even kijken wie me de beste keuze lijkt dit spel. :)

Zuna

Ik ben er! Nu hopen dat dit feestje wat langer duurt!  XD

Wil ook wel burgemeester zijn hoor! Ik stem op TheLight, die kan vast wel wat happiness gebruiken na zo'n abrupt verstoord feestje!  :P
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Williambz

Veel zin dit spelletje weer! Mijn stem gaat naar Zuna als troost voor t korte potje  :P

fannieklm

Goedemiddag, zoals jullie konden lezen was ik voorbereid met mijn lucifers.
Dus wil je een bm die voorbereid is, stem op mij!

JarJarBling

Of wil
Citaat van: fannieklm op  4 april 2026, 17:51:06Goedemiddag, zoals jullie konden lezen was ik voorbereid met mijn lucifers.

Of wil je pure chaos dan stem je op mij! Maar stem niet op mij als je geen chaos wilt want dat zou chaotisch zijn!

chaos!

deze boodschap is in baam van de adhd gemeenschap gesteund maar niet goed gekeurd.

Oh en dit is jarne!

Castiel.

Ik ben sowieso weer de beste bm voor dit potje! Stem mij!

Waar mijn stem heen gaat ga ik nog even bekijken!
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Chaosimsystem_

Citaat van: JarJarBling op  4 april 2026, 18:27:58Of wil
Citaat van: fannieklm op  4 april 2026, 17:51:06Goedemiddag, zoals jullie konden lezen was ik voorbereid met mijn lucifers.

Of wil je pure chaos dan stem je op mij! Maar stem niet op mij als je geen chaos wilt want dat zou chaotisch zijn!

chaos!

deze boodschap is in baam van de adhd gemeenschap gesteund maar niet goed gekeurd.

Oh en dit is jarne!

Ik herken deze tekst precies  XD
Al ga ik deze niet gebruiken nu voor bm te worden.
Jarjar leuk dat je nog eens meedoet, zo zorg ik niet alleen voor chaos en verwarrende teksten.

Rampposi

Beste allen,

Ik meld mij bij deze niet aan voor het burgemeestersschap. Ik laat deze taak over aan anderen over.

BloodWolf14

Hoihoi! Leuk om te zien dat iedereen een gooi doet naar de BM. Eens een keertje wat anders :P

Wie kan mij beloven het doolhof netjes in kaart te brengen voor de goedjes? Die krijgt denk ik mijn BM-stem.:)

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Dragonfly

Ik ga zeker het doolhof in kaart brengen!

Verder gaat mijn stem naar Thelight. Mijn eerste indruk bij hem is goed en ik ken hem als een speler die goed nadenkt over zijn keuzes en waar het fijn mee samenwerken is.

Aintgotrhythm

Ik ga vanmiddag een eerste poging doen tot het tekenen van het doolhof  ;D  Ik wil jullie burgemeester zijn. Mijn bm stem gaat naar Jarne :) Gewoon omdat ie weer eens meedoet! @JarJarBling leuk!