Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Oke... Dit had ik niet verwacht. Volledig verkeerd ingeschat. Ik had met Fals vroeg al gesproken en we hadden afgesproken samen te gaan spelen. Vandaar mijn overtuiging, hij had me aangegeven sowieso goed te zijn... Beetje goedgelovig weer
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

JarJarBling

Citaat van: RoodHapje op  8 april 2026, 13:36:53Fals gaf mij het idee dat Zuna op mij zat te pushen, terwijl ze mij zelf niet liet merken dat ze me verdacht. Omdat ze ook eerder bij mij op Thelight zat te pushen had ik wat twijfels bij Zuna. Nu blijkt dat Fals waarschijnlijk heeft zitten stoken.

Ik begreep van TL en Zuba beiden dat hij D1 Zuna van gewone weerwolf af wou houden bij het welpen. Is opzich te verdedigen, maar toch ben ik benieuwd. Zuna heeft haar verhaal hier over al gedeeld.

@Thelight288 wil jij je verhaal hier nog eens over doen?

@JarJarBling iedereen weet hier dat ze nog koppel kan zijn. Maar dat je haar zo snel weer in diskrediet wil brengen vind ik wel bijzonder.

Het is niet van discriet brengen. Het is gewoon wacht nog een nachtje met rolle door te geven die gewelpt kunnen worden. Daarna maakt het niet zo zeer uit wat je zelf deelt.

Is al wat ik wou zeggen.

RoodHapje

De info van de PM was trouwens:

De meerderheid van de slechtjes is (of was, voor de dood van Fals) man.

Ik vertel dit omdat Fals deze info ook had, dus slecht weet dit al.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

JarJarBling

Wat ik mee kan delen @RoodHapje dat ze (zuna) tegen over mij absoluut niet jouw naam had laten vallen en ook eerder richting Thelight/william was aan het pushen.

Me zwaar overtuigen dat het hoogstwaarschijnlijk niet fals was daarmee ben ik wat verschoten van de priester actie.

Doet me beetje denken aan een g/s koppel dat probeerd wolven te redden en als het niet kant juist zig wil bewijzen als goedje.

Omdat meteen alle info te willen claimen vind ik wel verdacht.

Dat is het enigste waarom ik wel wat afstandelijk ben. Laat dat mijn enigste bezwaar zijn van volle vertrouwen.

RoodHapje

Ze probeerde je van Fals af te praten? Dat is wel interessant, kan me voorstellen dat je moeite hebt dat te duiden.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

JarJarBling

@Zuna wil je er zelf iets over kwijt?

Het was op persoonlijk bericht dus kan geen feitelijk bewijs geven.

Ik heb het er met iemand over gehad maar zal eens na lezen waar na het werk.

Zoals jezelf aangaf was ze zeer op de thelight tour maar zonder echt groots bewijs als ik er achter vraag. 

Castiel.

Ik zal dan nog maar wat openheid geven. Fals heeft mij er volledig in genaaid. Ik had met hem de afspraak samen te winnen en we hadden elkaar daarin garanties gegeven SOWIESO goed te zijn. Maar Hans zei het net al privé tegen me, eens in de zoveel tijd maken mensen daar misbruik van. Ik stemde op hem omdat ik na het zien van de uitslag van reneiz toch begon te twijfelen. Maar die twijfel nam hij in whatsapp weg door in te zoomen op onze afspraak...

Goedgelovig, dom, geef het een naam. Maar dit is wel hoe het zit. Slecht weer dus ook mijn rol... Ik zou het waarderen als goedjes snel een welp actie kunnen doen via de welp kamer morgen/vandaag :o

Thelight288

Citaat van: RoodHapje op  8 april 2026, 13:36:53Fals gaf mij het idee dat Zuna op mij zat te pushen, terwijl ze mij zelf niet liet merken dat ze me verdacht. Omdat ze ook eerder bij mij op Thelight zat te pushen had ik wat twijfels bij Zuna. Nu blijkt dat Fals waarschijnlijk heeft zitten stoken.

Ik begreep van TL en Zuba beiden dat hij D1 Zuna van gewone weerwolf af wou houden bij het welpen. Is opzich te verdedigen, maar toch ben ik benieuwd. Zuna heeft haar verhaal hier over al gedeeld.

@Thelight288 wil jij je verhaal hier nog eens over doen?

@JarJarBling iedereen weet hier dat ze nog koppel kan zijn. Maar dat je haar zo snel weer in diskrediet wil brengen vind ik wel bijzonder.

Weet niet wat ik r verder over kan vertellen. Zuna kwam bij mij toen ik naar die kamer ging, welke wolf ik dacht er meest waarschijnlijk in zat. Ik zei conversie, zij wilde gewone weerwolf doen, ik zei in verband met lycantroop dat me dat risicovol leek, omdat je met gewone weerwolf welpen een goedje zou kunnen raken en met iets van conversie of leugenwolf niet.

Zuna

Citaat van: JarJarBling op  8 april 2026, 14:31:31@Zuna wil je er zelf iets over kwijt?

Het was op persoonlijk bericht dus kan geen feitelijk bewijs geven.

Ik heb het er met iemand over gehad maar zal eens na lezen waar na het werk.

Zoals jezelf aangaf was ze zeer op de thelight tour maar zonder echt groots bewijs als ik er achter vraag. 

Fals begon me een beetje te overtuigen. Dus ik was al sinds gisteren van plan heb binnen 12 uur voor de stemming te gaan wateren.

Ik heb je geenzins proberen over te halen. Ik heb eigenlijk gewoon bij meerdere mensen het balletje opgegooid kijken wat ze gingen doen.

TL zette heel stellig door op Fals. Gaf me vertrouwen
Agr begon te twijfelen
Castiel begon te twijfelen
En nog een paar waren stellig, waaronder jij.

Dat is weer info. Ik dacht eigenlijk dat Fals echt innocent zou zijn... En dan had ik meer info.

Maar ik kon het zelf gewoon niet langer aan want hij was me aardig aan het inpalmen  :o
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

BloodWolf14

Okay, ik ben eindelijk bij. Ik heb okk voor mijzelf het doolhof kunnen tekenen dus ben volgens mij weer mee in wat er allemaal gebeurd is tot zover.

Het doolhof bijhouden is voor goed volgens mij veel belangrijker dan voor slecht. Er zal vast een slechtje zijn dat het netjes uittekent en samen met de anderen een goed beeld vormt.

Even langs alle acties dan:
De TP is naar mijn idee niet verdacht. Heeft voor zowel goedjes als slechtjes voor- en nadelen dus daar zoek ik niet zo veel achter zoals Fals dat direct deed.

De welpactie snap ik ook prima, maar zegt imo niet zo veel over de alliantie van Zuna/Ramp/Mex. Ik heb gehoord dat er bij Zuna wel gestuurd werd op Conversiewolven insturen. Vanuit een goedjesoogpunt is dat de meest gevaarlijke wolven rol, en als je als slechtje weet dat er geen cwolven in zitten stuur je daar ofc op. Met een mogelijke Leugenwolf (Reneiz-actie) en een dode Weerwolf is dat in mijn ogen wel iets waardoor Light nu op mn verdachtenlijst komt.

Ook JarJar is op mijn verdachtenlijst beland. Mex wordt afgestreept van Cwolf zijn en JarJar gaat er direct tegenin. Falsifica postte een grote post als verdediging en JarJar reageert daar vrij neutraal op met een kleine verdenking erin. Hij zet echter geen stem wanneer ondanks dat er een visoen was (en bleek te kloppen). In #65 zegt hij again geen stem te willen zetten nog én hij heeft kennelijk contact gehad met Chaos. Maybe reden geweest om die lunch in te sturen.

En dan in #73 bewezen Zuna info willen tegenhouden.

Ik zie in alles bij JarJar gedrag dat past bij een slechtje dus daar gaat mijn stem heen.

JarJarBling

Citaat van: BloodWolf14 op  8 april 2026, 20:42:58Falsifica postte een grote post als verdediging en JarJar reageert daar vrij neutraal op met een kleine verdenking erin.

Ik ben vrijwel de eerste die de verdenking op fals heeft op geworpen? letterlijk de voglende post op zijn opmerking.

->
Citaat van: JarJarBling op  7 april 2026, 21:33:02
Citaat van: Falsifica op  7 april 2026, 20:37:15Ik weet al hoe dit gaat na zo'n visioen. Aangezien ik toch waarschijnlijk hang met stille spelers en wolven die 100% nu op mij gaan stemmen. Heb ik besloten maar mijn rol kracht te gebruiken en jullie iig wat meer info te geven.

Ik ben Wijze burger en heb het aantal normale Welpen opgevraagd. Dit aantal is 0. Als er nog een wijze burger is vraag svp het aantal Wijze burgers op of het aantal welpen.
Indien er een ander soort welp is ga ik nu ook dood, dus als jullie me nogmaals zouden willen checken stel ik dat op prijs, maar ik ben bang dat het al te laat is.
Een slotenmaker zou me kunnen beschermen voor 1 nacht, maar dan kan ik niet opnieuw gezien worden.

Ik verdenk Castiel en / of Williambz van het gebruiken van Wolventovenaars kracht. Ik wil best geloven dat er een visioen is geweest want ik zie Thelight niet zo snel zo'n play doen. Maar het visioen klopt niet.

En daarbij, ik zei het al eerder. Als Chaosimsystem lunch was, heb ik dat niet gedaan. Ik vind Chaos er altijd vroeg uitliggen en ik gun haar ook het spelplezier.

Aan de ene kant wil ik je wel best geloven.

Maar aan de andere kant vind ik deze relevatie en actie gebruik ook ineens zo spoedig van je. Niet eens even afwachten wat de groep denkt/doet.

Vind het beetje voorbedacht overkomen namelijk met dat er al spraken was van de leugenwolf op te vragen. (Dit laat de leugenwolf al met antwoord komen)

Laat dit gewoon een open opmerking/counter zijn niet een uitsluitende aanval ofzo. (Gewoon wat me opvalt)

bij de opmerkingen van Cwolf en zuna, ben ik gewoon voorzichtig met niet de leap te nemen van 1 informatie punt wilt niet meteen vrijspraak van alles betekenen? darom hou ik graag counter argumenten aan.

Nog maals het concept dat ik met Chaos spreekt me (in mijn ogen) enkel maar meer goed aan. als ik slecht zou geweest zijn en weten dat chaos neutraal was warom zou ik direct haar vermoorden? Lijtk me geen logische stap zeker met dat er maar 2 mensen van af wisten? dus dat spreekt mijn verdenking juist tegen, denk ik.

vind het beetje uit het niks komen sinds we niet echt al te veel contact hebben gehad (wat niet perce moet)

BloodWolf14

Ik geef dus aan dat die eerste 'verdenking' niet erg substantieel is.

En ik snap best dat je niet zomaar overal vanuit kan gaan. Ik denk echter dat ieder goedje dit wel snapt. Meermaals openbaar ergens tegenin gaan voelt wat als bewust mensen ervan willen weerhouden vermoedelijke goedjes richting goed te zetten.

De lunch dan is iets wat ik natuurlijk niet kan weten, maar bijvoorbeeld een Delverclaim is voor wolven vaak wel een interessante om snel om te leggen. Ik ken Chaos niet als iemand die direct voor slecht zou kiezen dus als een slechtje van haar rol weet is dat een redelijk logisch lunchdoelwit.

Welke verdachten heb je nu Fals als wolf overleden is?

Castiel.

Momenteel ga ik uit van de meeste informatie en dat is de reneiz actie. Ik ben er redelijk van overtuigd dat dit spel wel een Leugenwolf gaat hebben en dat 1 van de 4 levende spelers van die lijst dus slecht is.

Ik heb Fannieklm eigenlijk nog amper in het stuk zien voorkomen. Meestal appt ze me wel of is ze in elk geval zichtbaarder dan dit. Met William heb ik dan wel even contact gehad en ook met JarJar is contact geweest. Bij beide heb ik daar niet meteen een slecht gevoel bij. Ramp is ook amper in het stuk voorgekomen en heb ik nog niet privé gesproken. Hoe is de mening van anderen over deze 4?

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  8 april 2026, 22:59:14Ik geef dus aan dat die eerste 'verdenking' niet erg substantieel is.

En ik snap best dat je niet zomaar overal vanuit kan gaan. Ik denk echter dat ieder goedje dit wel snapt. Meermaals openbaar ergens tegenin gaan voelt wat als bewust mensen ervan willen weerhouden vermoedelijke goedjes richting goed te zetten.

De lunch dan is iets wat ik natuurlijk niet kan weten, maar bijvoorbeeld een Delverclaim is voor wolven vaak wel een interessante om snel om te leggen. Ik ken Chaos niet als iemand die direct voor slecht zou kiezen dus als een slechtje van haar rol weet is dat een redelijk logisch lunchdoelwit.

Welke verdachten heb je nu Fals als wolf overleden is?

Maar slecht wist dat het visioen wel echt was dus, zou ook niet heel gek vinden als r medewolven zijn die fals gewoon zo voor de bus zouden duwen om zelf beter uit de verf te komen.

Verder klopt het dat het reneiz lijstje geen garantie geeft, maar nu fals dood is heb ik zelf ook geen concreet begin punt. En dat er leugenwolf is ondanks de kamer is nog wel aannemelijk

BloodWolf14

Ik dacht juist dat je met een dode wolf wat zou kunnen?

Wat denk jij van JarJar?

Ik vind de manier van hoe stemmen op Fals zijn gevallen trouwens wel bijzonder bij het teruglezen.

Het visioen wordt om 15:33 bekend gemaakt. Falsifica komt pas om 20:37 met een verdediging. In die tussentijd is niemand online geweest die op het visioen gereageerd heeft openbaar. Castiel stemt vlak voor de verdediging zonder iets erover te zeggen. Dit volgt pas later wanneer hij die stem intrekt.

JarJar reageert om 21:33. Vlak daarvoor staan de stemmen van Fannie en Light ook. Fannie heeft daar ook niets over toegelicht.

DF is de eerste die laat weten dat ze Fals echt verdacht vind en zet haar stem.

Carnage komt met een post dat hij twijfelt, net als JarJar en Castiel.

Zowel William als Mex komen de ochtend erna met een uitleg en hun stem.

Als ik dit zo bekijk komen DF, William en Mex hier het beste uit naar mijn mening. Alledrie geven een uitleg waarom Fals verdacht is naast enkel een visioen en zetten dan hun stem.

JarJar heb ik uitgelegd waarom ik dat verdacht vind.

Fannie haar stem is in hindsight ook makkelijk gezet.

Van Thelight snap ik de stem, maar ook deze wordt later pas toegelicht. Ik weet niet precies waarom hij met het visioen is toevertrouwd, maar stel hij is medewolf kun je dit ook moeilijk negeren denk ik.

Castiel die zijn stem intrekt is ook bijzonder, maar te opvallend om als medewolf te doen denk ik.