Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Citaat van: Zuna op  6 april 2026, 21:55:13Mexicanobroeder is geen Conversiewolf

Hij heeft PM gehad van mn welpactie. Bij deze deel ik openbaar wat ik gedaan heb  O0

Logische counter info: hij kan nog steeds eender welke andere wolf zijn  :P

Zuna

Citaat van: JarJarBling op  6 april 2026, 22:09:37
Citaat van: Zuna op  6 april 2026, 21:55:13Mexicanobroeder is geen Conversiewolf

Hij heeft PM gehad van mn welpactie. Bij deze deel ik openbaar wat ik gedaan heb  O0

Logische counter info: hij kan nog steeds eender welke andere wolf zijn  :P

Ik sluit hem ook niet uit als slecht zijnde. Meer dat als we een conversiewolf mochten zoeken dan is hij dat niet
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Castiel.

Mensen, reken even uit met je stappen dat je niet uit komt waar ik nu sta. Of in elk geval niet met zijn 2en... Dan mislukt alles
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

Ik heb de afgelopen dagen even lekker Pasen gevierd alsin paar daagjes met vriendin en familie gehad. Excuses dus als men niet het Falsifica gehalte hebben gekregen wat ze van mij bekend waren. Ik hoor van Zuna dat daar dus al twijfels over waren. Daar komt zeker verandering in vanaf nu.

Ik heb een gedeelte van het doolhof al uitgetekend op basis van waar iedereen liep en ga voor zover ik kan de rest ook uitwerken. Daar wil ik graag met meerdere over in gesprek, want dat doolhof uit tekenen is voor ons prioriteit. Ik ben namelijk van mening dat spellen met dit soort varianten informatie achterhouden enkel voordelig is voor de slechte spelers die mogelijk wel in contact zijn en dit niet doen. Dus beter wat meer transparantie.

Daarentegen zijn er ook ruimtes waar dit niet zo is, zo ook de kamer waar ik een pm over kreeg.
De informatie zoals Roodhapje die schreef klopt niet helemaal. Deels omdat ik hem niet alles juist zei, ik vertrouw Roodhapje namelijk nog niet zo.

Bij Zuna heb ik een tot nu goed gevoel dat ze fanatiek als goedje meedenkt. En die heeft de volledige info gekregen en de juiste.
Tevens had ik dezelfde info al aan Dragonfly gegeven. Dragonfly komt ook positief over.

Dus ondanks dat ik pleit voor transparantie, zijn er uitzonderingen. Dit vind ik zo'n uitzondering, want die info snijden we ons mee in de hand door die te openbaren. De manier waarop Roodhapje dat dus ook al deed vind ik zelf niet helemaal lekker dus en sta ik zelf niet achter.

Mijn verdenkingen komen nog, deze speldag ga ik mijn best doen met iedereen te praten en op basis daarvan ga ik verdenkingen plaatsen. Ik ben wakker nu en jullie krijgen jullie cafeïne shotje.  :D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

JarJarBling

het lijkt me logisch dat ik van huid wissel deze nacht denk ik ;p
(of dit is de ziekste dubbel-bluff ooit)

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Castiel.

Citaat van: Zuna op  7 april 2026, 12:28:04@Castiel. Ben benieuwd wat je gaat doen!

Nou, ik denk dat het momenteel belangrijker is om wolven te vinden dan zelf door die deur te kunnen. Het heeft daarom mijn voorkeur om een wolf in te sturen. De vraag is alleen even hoe het slechtjes team eruit gaat zien. Ik twijfel momenteel sterk tussen Illusiewolf en Leugenwolf (door verschillende krachten in het doolhof denk ik dat de kans groot is dat deze erin zitten). Wat denken jullie?

Thelight288

Ik neig idd ook wel naar leugenwolven, illusie kan ook, maar doordat r al wolventovenaar kracht is, is dat miss beetje dubbelop?. Er is wel een kamer waar je naar sjoemelingen kan kijken. Dus in dat opzicht leugenwolven.

Ook ander nieuws, ik hoor van een vogeltje, dat Falsifica als slecht is gezien. Nu weet ik niet wat er in de wolventovenaar kamer is gebeurd, maar er is een aannemelijke kans dat fals slecht is

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Citaat van: Thelight288 op  7 april 2026, 15:33:20Ik neig idd ook wel naar leugenwolven, illusie kan ook, maar doordat r al wolventovenaar kracht is, is dat miss beetje dubbelop?. Er is wel een kamer waar je naar sjoemelingen kan kijken. Dus in dat opzicht leugenwolven.

Ook ander nieuws, ik hoor van een vogeltje, dat Falsifica als slecht is gezien. Nu weet ik niet wat er in de wolventovenaar kamer is gebeurd, maar er is een aannemelijke kans dat fals slecht is

Leugenwolf gedaan. Nu afwachten.

Wat betreft de kamer, ik heb niks ingestuurd.

Falsifica

Ik weet al hoe dit gaat na zo'n visioen. Aangezien ik toch waarschijnlijk hang met stille spelers en wolven die 100% nu op mij gaan stemmen. Heb ik besloten maar mijn rol kracht te gebruiken en jullie iig wat meer info te geven.

Ik ben Wijze burger en heb het aantal normale Welpen opgevraagd. Dit aantal is 0. Als er nog een wijze burger is vraag svp het aantal Wijze burgers op of het aantal welpen.
Indien er een ander soort welp is ga ik nu ook dood, dus als jullie me nogmaals zouden willen checken stel ik dat op prijs, maar ik ben bang dat het al te laat is.
Een slotenmaker zou me kunnen beschermen voor 1 nacht, maar dan kan ik niet opnieuw gezien worden.

Ik verdenk Castiel en / of Williambz van het gebruiken van Wolventovenaars kracht. Ik wil best geloven dat er een visioen is geweest want ik zie Thelight niet zo snel zo'n play doen. Maar het visioen klopt niet.

En daarbij, ik zei het al eerder. Als Chaosimsystem lunch was, heb ik dat niet gedaan. Ik vind Chaos er altijd vroeg uitliggen en ik gun haar ook het spelplezier.
- Captain Jack Sparrow

JarJarBling

Citaat van: Falsifica op  7 april 2026, 20:37:15Ik weet al hoe dit gaat na zo'n visioen. Aangezien ik toch waarschijnlijk hang met stille spelers en wolven die 100% nu op mij gaan stemmen. Heb ik besloten maar mijn rol kracht te gebruiken en jullie iig wat meer info te geven.

Ik ben Wijze burger en heb het aantal normale Welpen opgevraagd. Dit aantal is 0. Als er nog een wijze burger is vraag svp het aantal Wijze burgers op of het aantal welpen.
Indien er een ander soort welp is ga ik nu ook dood, dus als jullie me nogmaals zouden willen checken stel ik dat op prijs, maar ik ben bang dat het al te laat is.
Een slotenmaker zou me kunnen beschermen voor 1 nacht, maar dan kan ik niet opnieuw gezien worden.

Ik verdenk Castiel en / of Williambz van het gebruiken van Wolventovenaars kracht. Ik wil best geloven dat er een visioen is geweest want ik zie Thelight niet zo snel zo'n play doen. Maar het visioen klopt niet.

En daarbij, ik zei het al eerder. Als Chaosimsystem lunch was, heb ik dat niet gedaan. Ik vind Chaos er altijd vroeg uitliggen en ik gun haar ook het spelplezier.

Aan de ene kant wil ik je wel best geloven.

Maar aan de andere kant vind ik deze relevatie en actie gebruik ook ineens zo spoedig van je. Niet eens even afwachten wat de groep denkt/doet.

Vind het beetje voorbedacht overkomen namelijk met dat er al spraken was van de leugenwolf op te vragen. (Dit laat de leugenwolf al met antwoord komen)

Laat dit gewoon een open opmerking/counter zijn niet een uitsluitende aanval ofzo. (Gewoon wat me opvalt)

Castiel.

Ik kan hier heel kort over zijn. Ik ben het niet. Ben al het hele spel open over wat ik in het doolhof doe. Heb met Luuk gesproken over hoe we de kracht voor goed konden gebruiken met als conclusie: Niet.

Dat was voor mij genoeg reden om de actie niet te gebruiken. William benoemde in privé nog naar mij dat hij het ook niet gebruikt heeft, ik ben nog steeds aan het bedenken of ik dat nou wel of niet verdacht vind.

Dat brengt me bij het volgende punt, en dat is dat ik vind dat we veel te veel focussen op het doolhof. Ja, het doolhof is absoluut een enorm belangrijke factor dit spel. Maar we gaan allemaal voorbij aan het feit dat slecht ook gewoon nog normale rollen heeft gekregen. Een wolventovenaar is echt helemaal niet gek in zo'n groot spel en ik heb eerder Illusiewolf al genoemd als mogelijke optie dit spel. Fals is echt een obvious target voor zienende krachten en in mijn ogen dus ook voor een potentiële wolventovenaar of voor een Illusiewolf om zijn kracht vroeg te gebruiken en een slechte rol in te sturen.

Mijn conclusie was in eerste instantie: Fals is slecht. Zeker na het zien van de uitslag op de reneiz. Maar dat zou weer betekenen dat hij precies die Leugenwolf moet zijn... Gewoon te veel maars en ifs, en ik heb mezelf aangeleerd dat wanneer er zoveel bewegende objecten zijn ik niet van het makkelijke uit moet gaan. Dat is het hier ook niet denk ik.

Dragonfly

Hm. Alles op een rijtje zettend. Ik vind Thelight niet echt de persoon voor een play. Mocht het toch zo zijn, zal het nog wel uitkomen. Ik vind plays overigens stom. Wolventovenaar is een optie, maar de kans is een beetje beperkt.

De verdediging van Falsi vind ik matig. Wijze burger kan, maar ik vind het aantal welpen opvragen een soort van gemakkelijk.
Daarnaast zie ik een stukje slachtoffer /gelatenheid. Oh: stille spelers stemmen me dan toch wel dood. Als je echt vals beschuldigd wordt, zou ik anders reageren. Wat ik wel geloof is dat hij Chaos niet zou opeten. Daar kunnen echter andere verklaringen voor zijn. Ik geloof best dat hij druk was met Pasen en Chaos de keuze van iemand anders was bijvoorbeeld.

CarnageRazor

Wat ik vreemd vind:

Luuk post om half 4 dat fals is gezien als slecht.
Stemt zelf pas om half 10 's avonds nadat er meerdere stemmen op fals kwamen.
Waarom dat afwachtende gedrag?

Verder:

Uitslag eerste Reneizactie

Rampposi
fannieklm
Williambz
Falsifica
JarJarBling

-> Wat hier interessant is:

Choas heeft me voor de nacht gezegd contact te hebben gehad met 2 mensen waar ze neutraal claimde.

- Jarjar, dit weet ik vanwege een groeps PM die ik ook heb gekregen.
- Ik weet niet of de tweede persoon op mij was bedoeld.

Ik zie verder ook dat fannie snel nog een stem mee op Fals zet na de reinezactie. Opzich heeft een wolf ook alle baat bij een vroege stem. Bovendien staat ze mee in het rijtje.

Fals lijkt op dit moment een juiste stem, vind ik hem zichzelf ook niet overdreven verdedigen.

Mijn hoofd zegt nu dat ik op Fals zou moeten stemmen,
echter is mijn buikgevoel nog niet helemaal mee.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.