Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Citaat van: RoodHapje op  6 april 2026, 11:51:30 Belangrijk: ik begrijp net dat de 5e persoon die in de pm kamer komt unieke info krijgt over de slechtjes. Ik heb ook wat info gekregen die ik ook bij 2 personen heb gelegd, maar dit is vrij algemene info. De 5e persoon schijnt betere info te krijgen.

Hophop naar die pm kamer!

Dat wil ik alleen doen als ik weet dat er nog twee anderen snel naar die kamer gaan en dan wil ik ook weten wie de vijfde speler is. Anders is er geen voordeel voor mij te behalen.

Ik wil ook graag weten van Castiel op wie hij de wolventovenaaractie heeft gedaan, want dan weten we wie de zienende rol niet moet bekijken. Er lijkt me geen voordeel voor goed om dit niet openbaar te delen, behalve het vangen van een Sjamaan, maar dat lijkt mij dag 1 niet in verhouding staan tot een verloren visioen.

Zeker omdat het de enige doorgang is naar de rest van het doolhof zal hij daar niet alleen zijn aan het eind van de dag en ik wil niet dat daar straks iemand kan gaan rotzooien.

RoodHapje

Wat voor nuttigs is er volgens jou verder nog over dan?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Falsifica

Citaat van: JarJarBling op  6 april 2026, 12:23:06
Citaat van: Falsifica op  5 april 2026, 13:25:36Jullie wisten niet hoe snel jullie geteleporteerd wouden worden he? Afgesproken actie van de wolven?  ???

Momenteel is er voor de wolfjes meer te rapen in dit deel dan de kans op een goede kamer ergens anders te vinden, lijkt me dus juist niet wolf gedrag. (natuurlijk ben ik zelf een sterren-kamer-jonge)

Hoezo is het voor de wolven niet handig zich uit te spreiden zodat ze op een groter oppervlak 'als eerste' in kamers kunnen zijn?
Aparte uitspraak dit.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: Falsifica op  6 april 2026, 14:20:05
Citaat van: JarJarBling op  6 april 2026, 12:23:06
Citaat van: Falsifica op  5 april 2026, 13:25:36Jullie wisten niet hoe snel jullie geteleporteerd wouden worden he? Afgesproken actie van de wolven?  ???

Momenteel is er voor de wolfjes meer te rapen in dit deel dan de kans op een goede kamer ergens anders te vinden, lijkt me dus juist niet wolf gedrag. (natuurlijk ben ik zelf een sterren-kamer-jonge)

Hoezo is het voor de wolven niet handig zich uit te spreiden zodat ze op een groter oppervlak 'als eerste' in kamers kunnen zijn?
Aparte uitspraak dit.

Maar jij denkt dat wolven even gelijk met een groot deel daar met zn alle heen gaan bv?

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Citaat van: RoodHapje op  6 april 2026, 13:24:38Wat voor nuttigs is er volgens jou verder nog over dan?

Verder komen in het doolhof via de enige overgebleven doorgaande route en daar zo snel mogelijk verder in komen.

Castiel.

Ik heb met Luuk besproken dat de wolventovenaar actie enkel goed is voor slecht. Dus heb besloten dat ik deze niet gebruik.

Nu William er ook is, wil ik best hier afstemmen wat te doen? Willen we dat ik hem op iemand inzet?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Mexicanobroeder

Op zich wil je wel voorkomen dat een slechtje hem kan gebruiken en gezien het de enige doorgang in het doolhof is op dit moment die nog niet volledig afgesloten is, is het logisch dat er meer mensen zouden gaan staan.

Dan heb ik liever dat de eerste hem openbaar inzet ipv dat er straks iemand de actie heeft gebruikt en onduidelijk is wie en/of hoe. Natuurlijk heb ik nog liever dat mensen er niet komen, maar dat kan lastig als het de enige doorgang is (buiten de stervormige kamer) Het lijkt me niet wijs om met z'n allen niet door te lopen.

Thelight288

Thelight288

Maar gaan r voor de nacht nog andere mensen heen?

Mexicanobroeder

Ik wil er in ieder geval ook nog naartoe, want ik heb niets zinnigs meer gehoord over de PM.

fannieklm

En Ramp duikt nu de welpkamer in?!?
Vertel je plan @Rampposi

Zuna

Citaat van: fannieklm op  6 april 2026, 20:33:08En Ramp duikt nu de welpkamer in?!?
Vertel je plan @Rampposi

Doet toch niks? Want ik heb m al ingezet om iemand te welpen op een bepaald type wolf.

En als je er begin van de dag staat werkt het niet
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

fannieklm

Nee, maar op dat moment hadden we nog 5 mensen in de PM kamer kunnen krijgen...
Dus ik vind het wel apart

Zuna

Mexicanobroeder is geen Conversiewolf

Hij heeft PM gehad van mn welpactie. Bij deze deel ik openbaar wat ik gedaan heb  O0
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!