[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Jullie wisten niet hoe snel jullie geteleporteerd wouden worden he? Afgesproken actie van de wolven?  ???
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Dragonfly

Ik heb Fannie van de mensen die na mij kwamen gevraagd of ze ook deze kant op kwam. Ik wilde zelf liever geteleporteerd worden dan teruggaan, gezien dat me niets zou opleveren.

JarJarBling

Citaat van: Castiel. op  4 april 2026, 18:44:11Ik ben sowieso weer de beste bm voor dit potje! Stem mij!

Waar mijn stem heen gaat ga ik nog even bekijken!

ik ga deze eerlijke vriendelijke jongeman mijn stem toevertrouwen. Sinds hij zo eerlijk is tegen over mij in gesprekken tot verre ;)

Wel heel lief voor de stemmen op mij, chaos of chaos ik. of wel je weet wat ik bedoel.

BloodWolf14

Zuna is de eerste die mij meehelpt met het doolhof uittekenen en beloofd is beloofd ^^

RoodHapje

Na Zuna haar in het water gevallen feestje mag ze van mij de BM, zeker gezien ze zich dus enthousiast bezig wil gaan houden met de variant. Ik heb de behoefte een potje te spelen zonder extra verwachtingen, die hoed hoef ik dus niet.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

redeast

JarJar heeft wat mij betreft de meeste moeite gedaan om BM te worden, dus die krijgt mijn stem.

RoodHapje

Ik heb het doolhof tot zover in Excel ingevoerd waarbij ik van iedereen weet waar hij/zij staat.

De tot zover bekende kamers met speciale eigenschappen:

Sterkamer: (vanaf start: West + zuid)
Zodra er tijdens de nacht vijf personen in de vijf punten van de ster staan wordt het effect geactiveerd en die vijf mensen komen in een willekeurige plek in het doolhof terecht. Er kunnen niet meer dan vijf personen in de kamer staan. Er zijn hier verder geen deuren, je kunt wel omkeren en terug.

De kamer is op dit moment vol, met namelijk:
Dragonfly, Chaos, Carnage, Jarjar en Fannie (in die volgorde binnengekomen),

24h jagerskamer: (vanaf start: West + Noord, óf Noord + West)
Zo lang je hier staat, maar maximaal 48 uur achter elkaar, geldt dat je iemand mag neerschieten als een jager als je sterft hier. Je moet dan wel daarvóór al een schot hebben doorgegeven. Je mag zelf weten of je je schot per PM of in het doolhoftopic doorgeeft.

Niemand aanwezig, zowel Aintgotrythm als Thelight kozen ervoor vanuit hier naar de Welpkamer door te lopen.

Welpkamer: (vanaf start: West + Noord, óf Noord + West)
Als je hier staat kun je een welpactie per PM doorgeven voor komende nacht 1 t/m 3. Dat kan niet als je hier na de nacht staat maar alleen als je hier net aankomt. Slechts de eerste per nacht telt mee voor de nachtverwerking; acties die daarna worden doorgegeven telt Adriaan niet mee maar daar maakt hij niks over bekend.

Momenteel aanwezig: Thelight en Aintgotrythm

Secretariskamer: (Vanaf start: Oost)
Als je tijdens de nacht in deze kamer staat, dan hoor je het na de nacht via PM als er met de stemming is gesjoemeld (dubbele stem, adel, leugenwolf) maar niet op welke manier.

Momenteel aanwezig: Falsifica en Zuna

Contact met dodenkamer: (Vanaf start: Oost + Zuid + Oost)
Iemand die in één van deze twee kamers (er zijn er twee van) staat kan (anonieme) boodschappen vanuit het dodenrijk ontvangen of opgeslagen berichten lezen (als ze achtergelaten zijn op een moment dat er niemand in een dergelijke kamer staat). Je mag niet langer dan 48 uur in deze kamer staan, of je wordt teruggestuurd naar de startkamer zonder verdere stappen die dag. Je mag ook niet weggaan en terugkeren op dezelfde speldagen.

Aanwezig: Redeast

Wolventovenaarskamer: (Vanaf start: Oost - Zuid - Zuid)
Hier kan je een wolventovenaar-actie uitvoeren. Deze moet per PM naar Adriaan gestuurd worden terwijl je hier staat. Alleen de eerste wolventovenaarsactie die op een speldag naar mij gePMd wordt gaat op, maar hier bevestigt of ontkent Adriaan niets over.

Aanwezig: Castiel

Ik kom mogelijk nog terug op de PM kamer waar ik zelf nu heen ga :)

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

RoodHapje

Fals had me gemeld dat de 2e persoon informatie over de slechtjes zou krijgen. Ik heb dit ook gekregen. Ik zal dit voor de deadline hier plaatsen. Ik ben alleen benieuwd of een volgende ook iets hoort, of de 4e. En of dit dezelfde info is. Zo kan ik ook direct gecheckt worden eventueel. Iemand nog zin om naar die PM ruimte te gaan? Is Oost + Noord.

Awards
[close]

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op  5 april 2026, 13:25:36Jullie wisten niet hoe snel jullie geteleporteerd wouden worden he? Afgesproken actie van de wolven?  ???

Even ter nuance, hoe snel?

Random het doolhof in gekatapulteerd worden lijkt mij overigens niet slecht om informatie te winnen?

Ik moet zeggen dat ik het een beetje vreemd vind deze reactie, weet jij meer?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

JarJarBling

het is hier weer veel te stil dag 1.

Mensen die verdachte dingen zijn tegen gekomen, mensen die te graag vriendjes wouden worden. Grote groeps verzendingen van hallo berichtjes? campagne voerders, ...

Het is niet omdat we geen spel info hebben dat we helemaal niks kunnen bevinden!

jullie lieven man der verwarring,
Jarne.

Williambz

Ik join castiel. Het is weliswaar een wolventovenaarkamer, maar dit is de enige kamer die nog vastzit aan een onbekende kamer. Vandaar deze keuze.

Het zal mij trouwens niet verbazen als die kamer ook doodloopt en dat je dus alleen in een ander doolhof terecht kan komen als je in die sterkamer komt en getelepoteerd wordt.

RoodHapje

Belangrijk: ik begrijp net dat de 5e persoon die in de pm kamer komt unieke info krijgt over de slechtjes. Ik heb ook wat info gekregen die ik ook bij 2 personen heb gelegd, maar dit is vrij algemene info. De 5e persoon schijnt betere info te krijgen.

Hophop naar die pm kamer!

Awards
[close]

Falsifica

Citaat van: CarnageRazor op  5 april 2026, 23:46:07Weet jij meer?

Nee geen idee verder. Ik constateer gewoon wat mijn bevindingen zijn.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

JarJarBling

Citaat van: Falsifica op  5 april 2026, 13:25:36Jullie wisten niet hoe snel jullie geteleporteerd wouden worden he? Afgesproken actie van de wolven?  ???

Momenteel is er voor de wolfjes meer te rapen in dit deel dan de kans op een goede kamer ergens anders te vinden, lijkt me dus juist niet wolf gedrag. (natuurlijk ben ik zelf een sterren-kamer-jonge)

BloodWolf14

Het is voor de wolven wel makkelijker om het doolhof uit te tekenen, dus lijkt me handig om na de tp zo snel mogelijk die mensen op te zoeken en alle kamers aan elkaar te tekenen.