Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

adriaan

BloodWolf14 loopt terug de secretariskamer in, er zijn deuren naar rechts (west) en rechtdoor (zuid), dat was zijn derde stap.

adriaan

Het doolhoftopic gaat op slot totdat ik na de nachtverwerking alle geteleporteerde personen vanuit de vijfpuntskamer heb verwerkt.

adriaan

Resultaten teleportatie vanuit vijfpuntskamer nacht 1

CarnageRazor is terechtgekomen in een lege kamer, met deuren naar noord, oost, en zuid.

Dragonfly staat in de leugenwolfkamer. Als je hier staat mag je een leugenstem doorgeven die in plaats van je normale stem komt. Er zijn deuren naar noord, west en oost.

fannieklm komt naast redeast staan in een kamer waar je boodschappen van doden kunt ontvangen en lezen. Er is een deur naar het westen.

JarJarBling komt terecht in een lege kamer, met deuren naar het westen en het oosten.

Chaosimsystem_ is dood en niet meegeteleporteerd.

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

adriaan

Castiel. loopt rechtdoor (zuid) en arriveert in een lege kamer, met deuren naar links (oost), rechts (west), en rechtdoor (zuid).

fannieklm

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

JarJarBling

adriaan

Fannie loopt door een lege kamer, komt Williambz en Mexicanobroeder tegen in de wolventovenaarkamer, en komt dan weer in een lege kamer bij Castiel. staan, dat waren haar drie stappen.

adriaan

Castiel. loopt rechtdoor (zuid).

Als er tijdens de nacht hier 2 mensen (nacht 1-2) of 1 persoon (nacht 3 en later) staan, dan zullen alle goede bescherm/tegenhoudacties (beschermengel, heks, yeti, goede slotenmaker) die nacht mislukken.

Er is een deur naar links (oost) en rechtdoor (zuid).

adriaan

CarnageRazor loopt noord in een jagerkamer.

Zo lang je hier staat, maar maximaal 48 uur achter elkaar, geldt dat je iemand mag neerschieten als een jager als je sterft hier. Je moet dan wel daarvóór al een schot hebben doorgegeven. Je mag zelf weten of je je schot per PM of in het doolhoftopic doorgeeft.

Er is een deur naar rechts (oost).

adriaan

JarJarBing loopt naar het oosten de huidenwisselkamer in.

Je kan via PM met iemand vannacht van huid wisselen. Je hoeft daarna hier niet te blijven staan. Als meerdere mensen dit op 1 speldag doen, dan telt alleen de eerste, maar dit zeg ik niet aan diegenen.

Er is een deur rechtdoor (oost) en rechts (zuid).

redeast