Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Jullie lopen bij de mysterieuze tombe die jullie net hebben opengemaakt naar binnen.
"Auw!" roept Dragonfly*. Jullie zien haar over een hendel in de grond struikelen. Binnen enkele seconden is de grote deur achter jullie dichtgevallen. Thelight288* en Castiel.* trekken en duwen met alle macht aan de deur (thelight is echter 5 tellen later al buiten adem, dus het is vooral Castiel.* die aan het duwen is). "Wat doen we nu? Ik zie geen hand voor ogen meer met de deur dicht!" roept Williambz*.
Fannieklm* haalt een doosje lucifers tevoorschijn, loopt naar de muur en steekt een toorts aan. Het schijnsel is verrassend fel en verlicht de hele ruimte. Het is nu duidelijk te zien dat de reizigers weliswaar niet terug kunnen, maar dat er recht vooruit (noord), links (west) en rechts (oost) wel deuren op een kiertje staan. "Er moet een andere uitgang zijn!" roept redeast*. "Als we ons opsplitsen vinden we die het snelst, en wie weet vinden we nog wel schatten onderweg!"
Langzaam vinden de reizigers hun weg naar één van de deuren van hun keuze. Mexicanobroeder* fluistert aan Zuna*: "Ik weet niet of ik iedereen van deze groep wel vertrouw... leven we straks allemaal nog wel?".

*verhaaltje is geschreven voordat ik de rolverdeling maakte en bevat geen hints naar de rollen van de deelnemers

Dragonfly

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

adriaan

Dragonfly slaat linksaf (west) en komt in een lege kamer met deuren links (zuid) en rechts (noord).

adriaan

Zuna gaat rechtdoor (noord).

Als je hier staat kun je een welpactie per PM doorgeven voor komende nacht 1 t/m 3. Dat kan niet als je hier na de nacht staat maar alleen als je hier net aankomt. Slechts de eerste per nacht telt mee voor de nachtverwerking; acties die daarna worden doorgegeven tel ik niet mee maar daar maak ik niks over bekend.

Er is een deur naar links (west).

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Dragonfly

adriaan

Falsifica gaat naar rechts (oost).

Secretariskamer. Als je tijdens de nacht in deze kamer staat, dan hoor je het na de nacht via PM als er met de stemming is gesjoemeld (dubbele stem, adel, leugenwolf) maar niet op welke manier.

Er zijn deuren naar links (noord) en rechts (zuid).

adriaan

Dragonfly gaat naar links (zuid).

Dit is een stervormige kamer!
Zodra er tijdens de nacht vijf personen in de vijf punten van de ster staan wordt het effect geactiveerd en die vijf mensen komen in een willekeurige plek in het doolhof terecht. Er kunnen niet meer dan vijf personen in de kamer staan. Er zijn hier verder geen deuren, je kunt wel omkeren en terug.

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Chaosimsystem_

adriaan

Castiel gaat naar rechts (oost) en komt bij Falsifica staan in de secretariskamer, met deuren naar links (noord) en rechts (zuid).

adriaan

Thelight288 gaat links een lege kamer in met deuren naar links (zuid) en rechts (noord).

adriaan

Chaosimsystem_ gaat bij thelight staan in diezelfde lege kamer met deuren naar links (zuid) en rechts (noord).