[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

adriaan

Dragonfly loopt rechtdoor (west).

Als er tijdens de nacht hier 2 mensen (nacht 1-2) of 1 persoon (nacht 3 en later) staan, dan zullen alle goede bescherm/tegenhoudacties (beschermengel, heks, yeti, goede slotenmaker) die nacht mislukken.

Er is een deur naar links (zuid) en rechts (noord).

adriaan

JarJarBling loopt rechtdoor (oost) en arriveert in een lege kamer. Hij komt fannieklm tegen.

Er zijn deuren naar links (noord), rechtdoor (oost), en rechts (zuid), maar dat was zijn derde stap.

adriaan

thelight288 draait zich om en loopt west naar de jagerkamer, waar hij CarnageRazor tegenkomt.

Zo lang je hier staat, maar maximaal 48 uur achter elkaar, geldt dat je iemand mag neerschieten als een jager als je sterft hier. Je moet dan wel daarvóór al een schot hebben doorgegeven. Je mag zelf weten of je je schot per PM of in het doolhoftopic doorgeeft.

Er is een deur naar links (zuid).

adriaan

Zuna loopt door de startkamer heen en loopt dan noord de welpkamer in, waar ze Rampposi en Aintgotrhythm tegenkomt.

Er is een deur naar links (west).

Dragonfly

Aintgotrhythm

Ik ga zuid de startkamer in, oost de secretariskamer in en zuid.

adriaan

Dragonfly loopt links (zuid) de reneizkamer in, waar ze Castiel. tegenkomt.

Reneiz: Er kan hier een omgekeerde zieneractie geactiveerd worden. Iemand die hier is kan in het doolhoftopic een rol noemen. Als de rol erin zit, noem ik 5 spelers waarvan er 1 die rol heeft. (als de rol er meerdere keren in zit, randomise ik eerst tussen de mensen die die rol hebben) Als de rol er niet in zit, noem ik 5 willekeurige spelers. Twee speldagen later kan de actie nog eens gebruikt worden, maar niet door dezelfde speler.

Rechtdoor (zuid) is een blauwe deur. De blauwe deur kan alleen worden opengemaakt door iemand wiens naam is genoemd door een reneizactie. Verder kun je alleen maar terug, en dit was je derde stap.

adriaan

Aintgotrhythm loopt door de startkamer heen, dan door de secretariskamer (waar ze BloodWolf14 en RoodHapje ontmoet) en door naar de lege kamer ten zuiden daarvan, waar ze redeast ontmoet; dat waren drie stappen.

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

adriaan

Zuna zet haar derde stap door bij CarnageRazor en thelight288 in de jagerkamer te gaan staan; er is een deur naar links (zuid).

Mexicanobroeder

Zuid, zuid, oost.

In de vastzetkamer zet ik Rampposi vast.

BloodWolf14

Williambz

adriaan

Mexicanobroeder gaat zuid-zuid-oost. Hij passeert fannieklm en JarJarBling in de lege kamer en loopt door de geen-beschermingskamer naar de vastzetkamer, waar hij ervoor zorgt dat Rampposi niet meer kan bewegen. Dat was zijn derde stap. Er is een deur rechtdoor (oost).