[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Redeast draait zich om en loopt een lege kamer in met deuren naar links (zuid) en rechts (noord).

adriaan

Castiel. loopt rechtdoor (zuid) de reneizkamer in.

Reneiz: Er kan hier een omgekeerde zieneractie geactiveerd worden. Iemand die hier is kan in het doolhoftopic een rol noemen. Als de rol erin zit, noem ik 5 spelers waarvan er 1 die rol heeft. (als de rol er meerdere keren in zit, randomise ik eerst tussen de mensen die die rol hebben) Als de rol er niet in zit, noem ik 5 willekeurige spelers. Twee speldagen later kan de actie nog eens gebruikt worden, maar niet door dezelfde speler.

Er is een speciale deur rechtdoor (zuid), deze kan alleen geopend worden door iemand wiens naam is genoemd door een reneizactie. Op dit moment kun je dus alleen maar terug, maar dit was Castiels derde stap.

adriaan

Falsifica loopt door de startkamer heen en komt dan Rampposi tegen in de welpkamer. Er is een deur naar links (west).

JarJarBling

adriaan

JarJarBling loopt rechtdoor (oost), naar de conversiekamer:

Als een goedje en een slechtje hier tijdens de nacht staan dan converteert het slechtje het goedje tot wolf, tenzij het goedje zielsverwant is. Dit werkt alleen alas er exact twee personen tijdens de nacht staan. Beiden horen het na de nacht per PM als het gelukt is en werkt slechts éénmalig.

Er is een deur rechtdoor (oost).

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

adriaan

Citaat van: Castiel. op  7 april 2026, 15:30:05Leugenwolf

Uitslag eerste Reneizactie

Rampposi
fannieklm
Williambz
Falsifica
JarJarBling

Dragonfly

adriaan

Dragonfly loopt west de vastzetkamer in.

Je mag een andere speler vastzetten (die kan dan niet meer bewegen deze speldag), post diens naam dan hier.

Er is een deur rechtdoor (west).

Dragonfly

Ik zet Falsifica vast en loop daarna rechtdoor

JarJarBling

Thelight288

Thelight288