Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Aintgotrhythm

adriaan

Falsifica draait zich om en keert terug naar de secretariskamer, met deuren rechtdoor (zuid) en rechts (west), dat was zijn derde stap.

adriaan

fannieklm is de vijfde persoon in de vijfpuntskamer, met Chaosimsystem_, JarJarBling, Dragonfly en CarnageRazor. Er kan nu niemand meer bij in die kamer, tenzij er iemand zich omdraait en weggaat. Als het zo blijft dan zal tijdens de nacht iedereen worden getransporteerd naar een willekeurige kamer.

adriaan

Castiel. loopt rechtdoor (zuid).

Hier kan je een wolventovenaar-actie uitvoeren. Deze moet per PM naar mij gestuurd worden terwijl je hier staat. Alleen de eerste wolventovenaarsactie die op een speldag naar mij gePMd wordt gaat op, maar hier bevestig of ontken ik niets over.

Er is een deur rechtdoor (zuid), maar dit was Castiels derde stap.

adriaan

Citaat van: Aintgotrhythm op  5 april 2026, 13:07:17Ik ga twee keer links
Dat kan niet, want in die kamer staan vijf personen en dat is het maximum.

Aintgotrhythm

Whoops verkeerd geteld. Dan ga ik links rechts. TU TU DUDUDUDU TU TU DUDUDU...  ::)

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Zuna

Zuna

adriaan

Aintgotrhythm gaat naar links een lege kamer in en loopt dan naar rechts (noord) de jagerkamer in.

Zo lang je hier staat, maar maximaal 48 uur achter elkaar, geldt dat je iemand mag neerschieten als een jager als je sterft hier. Je moet dan wel daarvóór al een schot hebben doorgegeven. Je mag zelf weten of je je schot per PM of in het doolhoftopic doorgeeft.

Er is een deur naar rechts (oost).

adriaan

Zuna draait zich om en keert terug naar de startruimte, en gaat dan oost de secretariskamer in.

Secretariskamer. Als je tijdens de nacht in deze kamer staat, dan hoor je het na de nacht via PM als er met de stemming is gesjoemeld (dubbele stem, adel, leugenwolf) maar niet op welke manier.

Er is een deur naar links (noord) en rechts (zuid), maar dat was haar derde stap.

redeast