Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Redeast loopt langs de secretariskamer (waar Falsifica en Zuna zijn) en door een lege kamer een nieuwe kamer in.

Iemand die in één van deze twee kamers (er zijn er twee van) staat kan (anonieme) boodschappen vanuit het dodenrijk ontvangen of opgeslagen berichten lezen (als ze achtergelaten zijn op een moment dat er niemand in een dergelijke kamer staat). Je mag niet langer dan 48 uur in deze kamer staan, of je wordt teruggestuurd naar de startkamer zonder verdere stappen die dag. Je mag ook niet weggaan en terugkeren op dezelfde speldagen.

Er zijn hier geen deuren, je kan alleen maar terug. Dit waren Redeasts drie stappen.

Aintgotrhythm

adriaan

Aintgotrhythm komt bij thelight staan in de welpkamer.

Als je hier staat kun je een welpactie per PM doorgeven voor komende nacht 1 t/m 3. Dat kan niet als je hier na de nacht staat maar alleen als je hier net aankomt. Slechts de eerste per nacht telt mee voor de nachtverwerking.

Er is een deur naar rechts (zuid) maar dit was haar derde stap.

RoodHapje

Ik start met een wandelingetje in oostelijke richting door de kamer van de secretaris. Ik drink een speciaalbiertje met Falsifica en Zuna en loop vervolgens in Noordelijke richting door naar de kamer waarin ik een PM van Adriaan hoop te verwachten :)

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

adriaan

RoodHapje loopt oost naar de secretariskamer waar hij inderdaad Falsifica en Zuna ontmoet. Dan links (noord) naar de kamer van waaruit Falsifica eerder een PM ontving. RoodHapje krijgt ook een PM.

Er zijn hier geen deuren meer, je kan alleen maar terug.

RoodHapje

Ik ga terug (Zuid) naar de secretariskamer, voor die 2 zuipschuiten al het bier op hebben. Proost!

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

adriaan

RoodHapje komt bij Zuna en Falsifica in de secretariskamer staan, dat was stap 3.

Williambz

adriaan

William loopt RoodHapje, Zuna en Falsifica voorbij in de secretaris kamer, voorbij de lege kamer en dan in de wolventovenaarkamer bij Castiel., met een deur rechtdoor, dat waren zijn drie stappen.

BloodWolf14

Ik ga naar rechts (oost) en dan links (noord)

Rampposi

Mexicanobroeder

adriaan

BloodWolf14 loopt door de secretariskamer (met allemaal mensen erin) naar de kamer waar eerder Falsifica en RoodHapje een PM krijgen. Voor BloodWolf14 is er echter geen PM.

Er zijn geen deuren meer, je kan alleen maar terug.

adriaan

Rampposi loopt rechtdoor de welpkamer in, hij komt Aintgotrhythm en thelight288 tegen:

Als je hier staat kun je een welpactie per PM doorgeven voor komende nacht 1 t/m 3. Dat kan niet als je hier na de nacht staat maar alleen als je hier net aankomt. Slechts de eerste per nacht telt mee voor de nachtverwerking.

Er is een deur naar links (west).

adriaan

Mexicanobroeder loopt ook oost de secretariskamer in met Falsifica, RoodHapje en Zuna erin, dan door een lege kamer, naar de wolventovenaarskamer met Castiel. en Williambz erin, en een deur rechtdoor. Dat waren drie stappen.