Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Thelight288

adriaan

Chaosimsystem_ komt bij Dragonfly staan in de vijfpuntskamer. Omkeren kan nog, of ze kan wachten tot er vijf spelers in de kamer zijn.

adriaan

Thelight288 gaat rechts (noord).

Zo lang je hier staat, maar maximaal 48 uur achter elkaar, geldt dat je iemand mag neerschieten als een jager als je sterft hier. Je moet dan wel daarvóór al een schot hebben doorgegeven. Je mag zelf weten of je je schot per PM of in het doolhoftopic doorgeeft.

Er is een deur naar rechts (oost).

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Thelight288

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

JarJarBling

Ik ga tweemaal lings (om hopelijk in de ster kamer te komen)

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

adriaan

CarnageRazor gaat twee keer links om bij Dragonfly en Chaosimsystem_ in de vijfpuntskamer te komen staan. Omkeren kan nog, of hij kan wachten tot er bij de deadline vijf spelers in de kamer zijn.

adriaan

Thelight288 gaat rechts (oost) en komt Zuna tegen in de welpkamer:
Als je hier staat kun je een welpactie per PM doorgeven voor komende nacht 1 t/m 3. Dat kan niet als je hier na de nacht staat maar alleen als je hier net aankomt. Slechts de eerste per nacht telt mee voor de nachtverwerking; acties die daarna worden doorgegeven tel ik niet mee maar daar maak ik niks over bekend.
Er is een deur naar rechts (zuid) maar dit was zijn derde stap.

adriaan

Falsifica gaat naar links (noord).

Over het effect van deze kamer krijgt hij een PM.

Er zijn hier geen deuren meer, hij kan alleen maar omkeren.

adriaan

JarJarBling is de vierde persoon die in de vijfpuntskamer komt te staan, bij Dragonfly, Chaosimsystem_ en CarnageRazor. Omkeren kan nog, of hij kan wachten tot er bij de deadline vijf spelers in de kamer zijn.

adriaan

Castiel gaat rechts (zuid) en komt in een lege kamer, met deuren naar links (oost) en rechtdoor (zuid).

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow