Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:31:19

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Dit is trouwens wel het moment om vriend te claimen? Of iig prive bij Jason en Belle. Als je geloofd wil worden.
Of wil je pas claimen als zij aan jou vragen? Dat kan ook..
Maar dan kan je zeggen dat je bij Jason hebt geslapen?
Doen we alsof Jason de lunch was?

[789]Prometheus

Nee wacht. Beter claim je dat je bij Belle hebt geslapen!!!!
Ik heb een idee om Jason zwart te maken!!!

[789]Prometheus

Mocht Jason straks aan jou vragen of je contact met mij heb zeg je Ja.

Dat ik jou ondervraagd hebt en dat je rolclaim bij mij hebt gedaan.

(Daarom ben ik tot de conclusie gekomen dat hij wolf is)

[789]Prometheus

Ow wacht. Maak niet uit bij wie je sliep want jij bent vriend en jij was de lunch dan omdat je niet thuis was!

[789]Echidna

[789]Prometheus

Ik durf echt niemand meer te vertrouwen. Sinds de nacht heb ik liggen piekeren en ik had moeite om puzzelstukjes te leggen wie 2 wolven zijn, er van uitgaan dat er sws 2 moeten zijn want 1 is wel heel weinig?

Ik wil jullie mijn gedachtes delen anders komen we ook niet verder.

Ik begin nu toch te twijfelen over Jason.
Enige reden waarom ik hem op groen gezet heb was omdat hij mijn conversie wolf claim niet geloofde en mij in de DT heeft gegooid.
Dat zag ik als pure goedjes actie.
In combinatie met dat hij ook gechecked is door een controlerende rol.

Maar waar ik niet eerder aan gedacht heb, Stel hij is de wolf? Logisch dat hij mij niet geloofd dat ik geconverteerd ben omdat ik niet op het wolvenboard zit. En dat was voor hem sws goed om mij in de DT te gooien.

De persoon die controlerende rol heeft vertrouw ik 100%. Dat is mijn zielsverwant dus die heeft mij niet misleid. Maar die KAN wel dronkaard zijn waardoor de acties met info niet betrouwbaar zou kunnen zijn.

Als die persoon geen dronkaard is, zijn Jason en Echidna samen wolven. En dan gaat mijn voorkeur naar Jason lynchen. Want hij zit de boel steeds te misleiden en ons op verkeerde spoor te zetten.

Als die persoon wel dronkaard is, dan zijn Jason en X wolven.
Die speler X vind ik moeilijk want Jason heeft ooit Odysseus een 2e stem gegeven.
Lijkt me niet dat die twee ook wolven zijn of het moet een schijn stem geweest zijn. Wild!

Ik zie geen logische combinatie tussen Jason en Zeus omdat Zeus hem ook al er op aansprak dat Jason steeds goedjes aanwees. En Zeus zou dan Yeti zijn.

----

Echidna, zie mijn post. Jason gaat wss hier op bescherm engel of gezegende claimen en reden te zijn voor geen lunch.
Nu moet jij claimen dat jij vriend bent en wss daarom geen lunch was gevallen.. dat betekend dat jij de lunch was afgelopen nacht .

Dat moet wel goed uitkomen want Jason heeft bij Zeus, jou en Belle omgedraaid.
Dat jij lunch was betekend dat Zeus misschien wolf is.
Hoewel hij best bewezen Yeti is al eigenlijk. Maar hoop dat ze Zeus in twijfel trekken dan en dat Zeus op Jason gaat.

De reden waarom ik jou genoemd heb is ook om link tussen ons te wissen.
Jouw vriend claim hier in is perfect.
Ik had dit ook naar Belle gestuurd maar zij verdenkt jou eerder dan Jason. Omdat Jason meer actief is.

Ik wil jou niet dood hebben, dan vind ik dat ik eerder dood moet.

Als het uit de hand loopt offer ik mijzelf wel op dat iedereen op mij moet stemmen. Want als zij zien dat er conversie wolf dood is dan is het gedaan voor ons.

En dan als ze zien dat ik wolf ben kan jij Belle keihard aanvallen dat zij en ik gewoon 2 wolven zijn die aan het begin deden alsof we goedjes zijn maar er is nooit bewijs dat wij bewezen zijn.

Belle zegt nu trouwens dat ze mij en Odysseus samen heeft bekeken maar dat hij en ik samen kunnen winnen....

Ik denk toch dat Belle dronkaard is of Odysseus is toch echt slecht ?
Beter sturen wij hem geen bericht. Je weet maar nooit.

Wat vind je van mn post ?
Ik weet niet hoeveel mensen over de orakel weten misschien moet ik in mn post schrijven dat het om een orakel visioen gaat.

[789]Prometheus

Ben nu met Bella in gesprek. Zij zegt dat Jason haar beschermd heeft en dat er drm geen lunch is geweest.
Zal ik tegen haar zeggen dat jij bij mij vriend hebt geclaimd??

[789]Prometheus

Ik wil ook tegen bella zeggen dat zij best dronkaard kan zijn want als zij jou verdenkt voor wolf zijn dan moet Jason ook wolf zijn ..
En dat kan niet met mislukte lunch.
1 van jullie is goed dus zij is dronkaard. En dan is Odysseus slecht en ik goed.
Zij moet er alleen zelf haar eigen rol in twijfel nemen.

We gaan ze gek maken.

[789]Prometheus

Want zij geloofd zelf niet dat zij dronkaard kan zijn.

[789]Prometheus

En dan is de vraag aan haar: als Echidan wolf js, wie is zij dan samen wolf?
Als zij zegt oddysseus.
Dan zeg ik; Lynch dan Odysseus en controleer jason of Echidan nog een keer. Want 50% kans dat we weer goedje lunchen als we op jou echidan gaan.

Zo rekken we tijd.

[789]Prometheus

Kan je iig ff snel reageren of ik je toestemming heb om tegen bella te zeggen dat ik net jouw rolclaim vriend binnen heb?
Ze is tijdje online en timing is wel belangrijk anders lijkt het net alsof we de hele dag smoesjes aan het verzinnen zijn en als we NU reageren dan lijkt het meer waarheid omdat we minder tijd hebben nagedacht.

[789]Echidna

Ik vind het een hele goede post en jij verdiend de winst sowieso meer dan ik. Jij doet al het werk.

Zeg naar dat ik vriend heb geclaimd tegen Belle

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Echidna op 23 augustus 2025, 15:26:40Ik vind het een hele goede post en jij verdiend de winst sowieso meer dan ik. Jij doet al het werk.

Zeg naar dat ik vriend heb geclaimd tegen Belle

Thanks maar ik wil jou laten winnen want als jij eerder dood gaat dan ik, dan zien zij conversiewolf.. ja dan hou ik het niet meer vol dan weten zij dat ik geconverteerd ben. En dat red ik niet met hoeveel spelers er nu nog over zijn als jij vandaag dood gaat...
we moeten hoe dan ook ervoor zorgen dat jij niet er onder door gaat want als jij dood gaat dan is het klaar voor team slecht.

[789]Prometheus

Oke luister.. heb mijn post beetje aangepast en in de DT gepost. ik heb jouw naam weggelaten.
Ik heb expres geen 2e speler genoemd want anders weet iedereen dat ik over Belle heb die controlerende rol zou hebben..
Het is ook aan haar zelf of zij dat openbaar wilt zeggen.

Risico van mijn post nu is dat spelers nu wel kunnen roepen dat Belle en ik samen wolven zijn.
Als dat zo is, moet je hier op mee gaan en mij samen met Belle ook aanvallen.

Als ik het niet red, zeg ik stem allemaal maar op mij want ben gokker en voelde vorige speldag al de bui hangen en heb lynch bescherming gekocht. Belle en Jason weten hiervan.
Als ik geluk heb, gaan ze twijlfelen want is zonde van lynch stem.
Als ik pech heb, hangen ze mij gewoon en dan ga ik dood als weerwolf.

En dan Echidna, ben jij soort van bewezen want jij hebt mij aangevallen EN op mij gestemd. belangrijk is dat jij op mij stemt als 1e of als 2e speler!

Alleen wolven stemmen op mede wolven vaak als een van de laatste als schijn stem. Dus je moet overtuigend zijn met je daden door als 1e of als 2e op mij te stemmen!! Doe het gewoon, want alleen op deze manier maakt team slecht kans. Maak JIJ kans om te overleven als laatste slechtje.

Zullen we... Zeus lunchen? Ik zet m alvast voordat we het vergeten... maar jij mag kiezen en aanpassen want ik heb de vorige verpest.. maar.. Belle kan nog dronkaard zijn dan kan niemand haar nog serieus nemen.. en als zij zien dat ik dood ga als weerwolf, kunnen zij belle hierna ophangen "zie je wel, bella en Prom zijn samen wolven".

Dan kan jij nog extra spel dag rekken en ben jij hopeljik soort van bewezen. Laten we Odysseus nog leven als laatste verdachte. Lol

[789]Echidna

Zeus lunch is prima, ik vind het een zeer goede post alleen miet ik nu even bedenken wat het beste is ik wil niet de eerste stem op je zetten namenlijk