[Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:31:19

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Toevallig heb ik Demeter net dit gestuurd;

Zeus vroeg aan mij of ik echt ZV ben met Belle en ik heb dit naar Zeus gestuurd en zie nu je bericht in de dt.
Ik denk ik stuur dit ook naar jou;

Ja klopt, ik vertrouw Belle 100%
Maar ik vind het raar dat zij dat niet terug zegt.
En dan zegt Jason met veel zelfvertrouwen in de DT dat ik lieg over ZV zijn .. terwijl jij en Demeter zich afvragen of t echt zo is.

En daarom vermoed ik stiekem dat Jason en Belle koppel zijn. En daar moet de Lek zijn denk ik.

[789]Prometheus

Risico is wel.. als ik nu Jason en Belle ga aanvallen dat ze G/S-koppel kunnen zijn.. en stel ze zijn dat ook echt.. dan kunnen ze nog steeds op mij stemmen en als ik dood ga . Gaat adel naar Jason. En dan ben jij ook de pineut vanwege de adel stemmen.
Heb alleen prive tegen Demeter en Zeus gezegd dat ik Jason en Belle verdenk van koppel.

Als Belle en Jason idd G/S-koppel zijn, dan is Belle echt orakel en niet dronkaard. Dan weten zij dat jij ook slecht bent.
Maar dan is Odysseus en ik ook slecht. Dus dat is raar. Dan zijn we met veel slecht.
Dan zijn ze eerder G/G-koppel en verklaard wel geen dode als Jason echt beschermengel of gezegende is. Of niet maar dat de heks Belle gered heeft en Belle heeft bericht gekregen en tegen Jason gezegd en dat ze besluiten om te liegen dat Jason lunch was. Kijken of wolven daar iets achter zoeken zodat ze die mensen weer kunnen verdenken.

[789]Prometheus

Oke fijn dat Belle toch wel in de DT gezegd heeft dat we ZV zijn...
En ze vraagt nu prive aan mij wat voor claim ik heb gekregen van Jason.. dus ze begint miss toch te twijfelen over Jason.

Damn ik zat me hiervoor helemaal gek te maken joh xD

[789]Echidna

Laat maar ik geef het op ik denk niet dat het gaat lukken

[789]Prometheus

Shit balen joh... Had het ook niet geweten dat het niet kon over nacht 2... Shit kut kak zooi.

[789]Echidna

Ja sorry voor mijn slechte spel its my fahlt

[789]Prometheus

Nee hoor ik had het zelf ook niet geweten.
En pas op. Zeus gaat jou testen via prive bericht en doen alsof hij slecht is. Hij gaat kijken of je gaat happen.

Je kan nog acteren!! Doe het nu het nog kan... Maak er het beste van..
Zeg gewoon dat je echt goed bent en dat slecht heel goed heeft gespeeld en dat je gewoon in de val word gelokt of iets. Geef je alles.
Want Zeus gelooft mij ook zomaar gewoon.

[789]Echidna

Ik heb het op dt gegooid dat hij mij dir bericht heeft gestuurd

[789]Echidna

Maar laten we de lunch sowieso op Zeus laten

[789]Prometheus

Vind alleen die Adel stem kut en als Belle dood gaat zien we wel haar echte goedjes rol en zal mijn ZV claim meer geloofwaardig zijn. Omdat ze dat heeft toegegeven op de DT dat zij en ik ZV zijn.
En als ik ZV ben kan ik inderdaad niet geconverteerd zijn.
Zit wel te twijfelen om toch Belle te lunchen weer. Is een wilde gok maar ik weet niet hoe ik me anders er uit ga lullen als ze zien dat jij conversie wolf bent...
En Zeus gelooft me gewoon xD

Als we Zeus lunchen dan leeft Belle en Belle kan mij dan wantrouwen.

Hopen dat Belle dan toch echt orakel is en niet dronkaard want dan kan ik Jason aanvallen.

@Adriaan, moet ik per se een opvolger sturen voor Adel of mag ik ook niemand kiezen?

[789]Echidna

Nee doe het niet Bellie is straks weer beschermd mocht je nog 1 kans willen moet er nu ook een lunch dode vallen

[789]Prometheus

Okee ik laat m op Zeus staan.
Vind wel spannend om onder ogen van Belle te moeten komen. Straks gaat ze roepen ja we zijn toch geen ZV. Omdat ze mij niet meer gelooft omdat ze zien dat jij conversie wolf bent. Aargh ik kijk er nu al tegen op. Ik kan me hier niet uit lullen.

[789]Echidna

Zeus zit mij tot echt vervelends aan toe berichten te sturen. Echt met hallo? We zijn sowieso slecht bla bla bla het is echt annoying. Zeus heeft mij in 10 minuten meer berichten gestuurd dan Trump ooit op Twitter heeft gezet

[789]Prometheus

Ik kan volgende spel dag zeggen;

Oke dit zag ik nooit aankomen en dit ziet er voor mij niet goed uit dat Echidan conversie wolf is.
Dat is wel SUPER toevallig.....
En ik zweer op alles dat ik echt niet geconverteerd ben.....

- en dan wacht ik op reacties af -

En dan zeg ik ja zie je wel dat jullie nu mij wel willen lynchen nu mijn Lynch bescherming niet meer actief is.. ik had gister nog 3x gezegd een aangeboden stem op mij en laat me aan jullie bewijzen... Nog lang voordat Edichan verdacht was.

En ik wilde haar en Jason ook nog lynchen maar koos voor Jason omdat ik oprecht dacht dat hij wolf is.
Maar dan zou visioen van Belle toch kloppen dat Jason en Edichan wolf zijn samen??

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:36:34Zeus zit mij tot echt vervelends aan toe berichten te sturen. Echt met hallo? We zijn sowieso slecht bla bla bla het is echt annoying. Zeus heeft mij in 10 minuten meer berichten gestuurd dan Trump ooit op Twitter heeft gezet

Lol je kan hem negeren als je denkt dat je hem niet kan overtuigen. Verspilde energie.